Dat laatste wilde ik er nog achter typen. Ik deed google en dacht... oohw.... hmmm... dus... ok...quote:Op zondag 30 april 2017 19:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, of het samenspel. Als ik hem nu zie denk ik; waarom?
Heb ik een foto gemist?quote:Op zondag 30 april 2017 19:49 schreef Voxs het volgende:
Mijn zusje had tranen in ogen van mijn schilderij. Mijn nichtje van 2,5 wees naar schilderij: Mama!
Dat was
Awwwquote:Op zondag 30 april 2017 19:49 schreef Voxs het volgende:
Mijn zusje had tranen in ogen van mijn schilderij. Mijn nichtje van 2,5 wees naar schilderij: Mama!
Dat was
Denk dat het flink tegen valt als we het nu zouden gaan kijkenquote:Op zondag 30 april 2017 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nieuwe serie voor Molo en Koos.Molo heeft deze dude om naar te loeren, Koos Nikita
Zou kunnen, moment, dan upload ik even.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 19:49 schreef Voxs het volgende:
Dat was
Aaaaahwwwwquote:Op zondag 30 april 2017 19:49 schreef Voxs het volgende:
Dat was
Uhu en toch hield het mij aan de buis gekluisterd vroegerquote:Op zondag 30 april 2017 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat het flink tegen valt als we het nu zouden gaan kijken
Die blonde?quote:Op zondag 30 april 2017 19:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu en toch hield het mij aan de buis gekluisterd vroegerNet als Xena (die sidekick van haar
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh beetje wazig zie ik...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zondag 30 april 2017 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]Hoe groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is overigens mooi."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
[..]Holy shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
30x60, dus vrij klein. Dat was nog lastig zo klein werken.quote:
Mijn handen? Typenquote:Op zondag 30 april 2017 19:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
TofIs het ook een levensgroot schilderij?
Wat doe je precies met je handen?
thxquote:
[..]Jeetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh beetje wazig zie ik![]()
Mooi gedaan!
Supertof om te krijgen ook!
Ja, Gabriellequote:
Oké, komt zo groot over johquote:Op zondag 30 april 2017 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
30x60, dus vrij klein. Dat was nog lastig zo klein werken.
[..]
Mijn handen? Typen
[..]
thx![]()
Oke genoeg gesierdinges met dit.
thxquote:Op zondag 30 april 2017 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
Mooi gedaan!
Supertof om te krijgen ook!
Ik begrijp de armenopmerking niet. Bedoel je wat ze met haar handen doet? Het is een dansexpressie; zie dit, kijk dit, hier ben ik-sprongquote:Op zondag 30 april 2017 19:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oké, komt zo groot over joh![]()
Lol, touchéJe houdt je armen/handen zo vast van ja, wat eigenlijk?
![]()
Terecht dat je ermee sierdingest. Daar mag je goede sier mee maken hoor
Ja, die expressie bedoel ik. Wist het niet goed te omschrijven. Ah oké, duidelijkquote:Op zondag 30 april 2017 20:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik begrijp de armenopmerking niet. Bedoel je wat ze met haar handen doet? Het is een dansexpressie; zie dit, kijk dit, hier ben ik-sprong
Joos denkt dat jij het bent, maar ik begreep dat het je zus is.quote:Op zondag 30 april 2017 20:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik begrijp de armenopmerking niet. Bedoel je wat ze met haar handen doet? Het is een dansexpressie; zie dit, kijk dit, hier ben ik-sprong
Mooi op tijd!quote:Op zondag 30 april 2017 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, belastingaangifte ook maar eens gedaan.
Uitstel aangevraagd en dat benut?quote:Op zondag 30 april 2017 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, belastingaangifte ook maar eens gedaan.
quote:Op zondag 30 april 2017 20:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, die expressie bedoel ik. Wist het niet goed te omschrijven. Ah oké, duidelijk
aha! Verwarring dus. Zusje inderdaad, ik zat enkel tot mijn 12e op ballet.quote:Op zondag 30 april 2017 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joos denkt dat jij het bent, maar ik begreep dat het je zus is.
Uh nee, allemaal niet nodig, ben er echt zo klaar mee.quote:
Daarom, ik had nog ruim 4 uurquote:
Maar jullie lijken dus best een beetje op elkaar.quote:Op zondag 30 april 2017 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
aha! Verwarring dus. Zusje inderdaad, ik zat enkel tot mijn 12e op ballet.
Dan las ik je originele post anders. Dacht dat het een zelfportret was, jouw zus met nichtje kwam kijken (je lijkt op je zus en nichtje jou voor mama aanzag) Nichtje die mama op schilderij herkent is wel zo logisch!quote:Op zondag 30 april 2017 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
aha! Verwarring dus. Zusje inderdaad, ik zat enkel tot mijn 12e op ballet.
Je hebt niet goed gelezen haar nichtje riep: Mama!!quote:Op zondag 30 april 2017 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan las ik je originele post anders. Dacht dat het een zelfportret was, jouw zus met nichtje kwam kijken (je lijkt op je zus en nichtje jou voor mama aanzag) Nichtje die mama op schilderij herkent is wel zo logisch!
Nee totaal nietquote:Op zondag 30 april 2017 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jullie lijken dus best een beetje op elkaar.
Terecht wha en wowigquote:Op zondag 30 april 2017 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
thxJa, was beetje ongemakkelijk om te geven ook, iedereen deed nogal wha en wowig.
De foto is beetje wazig..
Ja, dat heb ik gelezen. Maar kan toch dat Voxs veel lijkt op haar zus? Of is dat zo'n gekke gedachte? Kennelijk wel.quote:Op zondag 30 april 2017 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen haar nichtje riep: Mama!!
Aha, ik ging af op dat zelfportret van jou, toch denk ik overeenkomsten te zien, maar die zijn er dus niet.quote:Op zondag 30 april 2017 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee totaal nietZij is klein, ik lang. Zij blondig, ik brunette, zij uitbundig, ik stiller: Daarbij, niet onbelangrijk: niet dezelfde genen
Justem. Nevermind my previous 5 posts oidquote:Op zondag 30 april 2017 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee totaal nietZij is klein, ik lang. Zij blondig, ik brunette, zij uitbundig, ik stiller: Daarbij, niet onbelangrijk: niet dezelfde genen
Ik dacht hetzelfde dus zo gek zal het niet zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 20:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen. Maar kan toch dat Voxs veel lijkt op haar zus? Of is dat zo'n gekke gedachte? Kennelijk wel.
Ha inderdaadquote:Op zondag 30 april 2017 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terecht wha en wowig![]()
Soms krijg je van die zelf gepunnikte dingen waarvan je denk 'ah jeez... ja.... bedankt' en weet je vervolgens niet wat je er mee moet. Dit gaat je nichtje later inpikken als ze het huis verlaat want 'haar mama'
Klaar nu met hoofd tegen muur bonken Joos!quote:Op zondag 30 april 2017 20:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Justem. Nevermind my previous 5 posts oid
Ik ben niet duidelijk genoegquote:
De buiten extension pack heb ik nog niet gekocht.quote:Op zondag 30 april 2017 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, hoe was jullie weekend verder?
Nog buiten geweest van de zon genieten?
Jazeker! Borrelen in tuin. Jij?quote:Op zondag 30 april 2017 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, hoe was jullie weekend verder?
Nog buiten geweest van de zon genieten?
Bij jou ligt er nog 2 meter sneeuw?quote:Op zondag 30 april 2017 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
De buiten extension pack heb ik nog niet gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |