Vitesse gun ik wel een paar rode kaarten, van Wolfswinkel een gebroken enkel, penalty voor AZ in de 89e minuut en Fraser wordt na de wedstrijd gelijk ontslagenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
az zit zich nu helemaal uit te putten
in de verlenging slaat fraser met zijn ploegie toe
Waarom?quote:Op zondag 30 april 2017 18:28 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Vitesse gun ik wel een paar rode kaarten, van Wolfswinkel een gebroken enkel, penalty voor AZ in de 89e minuut en Fraser wordt na de wedstrijd gelijk ontslagen
Het zijn Vitesse en Az, wat verwacht je?quote:Op zondag 30 april 2017 18:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Half uur weg geweest, topic nog niet vol
Sensatie en uitgebreid commentaarquote:Op zondag 30 april 2017 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn Vitesse en Az, wat verwacht je?
Juist, vandaar dat je ze carrieregrotr blessures gunt en dat ze op de meest lullige manier verliezen.quote:
Niet kunnen spellen is een beetje alsof je niet alleen naar de wc kunt, ook iets wat de meeste mensen op de basisschool leren.quote:Op zondag 30 april 2017 18:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hilarisch hoe iedereen daar altijd over uit zijn slof schiet.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 30 april 2017 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet kunnen spellen is een beetje alsof je niet alleen naar de wc kunt, ook iets wat de meeste mensen op de basisschool leren.
Ik ben verder wel sportief hoorquote:Op zondag 30 april 2017 18:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Juist, vandaar dat je ze carrieregrotr blessures gunt en dat ze op de meest lullige manier verliezen.
Matig, ontzettend matig.quote:Op zondag 30 april 2017 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |