twitter:F1 twitterde op zondag 30-04-2017 om 17:43:14? @ScuderiaFerrariRAI: "How did we end up behind Bottas?"TEAM: "He was leading the race, Kimi" ?#RussianGP... https://t.co/njjHmzanfQ reageer retweet
Ja die was grappig.quote:Op zondag 30 april 2017 17:44 schreef franklop het volgende:
Moment van de race wel; Kimi die zich afvraagt waarom hij achter Bottas terecht is gekomen, terwijl die de hele race al aan de leiding gingtwitter:F1 twitterde op zondag 30-04-2017 om 17:43:14? @ScuderiaFerrariRAI: "How did we end up behind Bottas?"TEAM: "He was leading the race, Kimi" ?#RussianGP... https://t.co/njjHmzanfQ reageer retweet
Maar waar dacht raikkonen dat hij in de wedstrijd lag? Achter Hamilton?quote:Op zondag 30 april 2017 17:44 schreef franklop het volgende:
Moment van de race wel; Kimi die zich afvraagt waarom hij achter Bottas terecht is gekomen, terwijl die de hele race al aan de leiding gingtwitter:F1 twitterde op zondag 30-04-2017 om 17:43:14? @ScuderiaFerrariRAI: "How did we end up behind Bottas?"TEAM: "He was leading the race, Kimi" ?#RussianGP... https://t.co/njjHmzanfQ reageer retweet
Dacht wss dat HAM aan de leiding ging en dat Bottas achter hem reed.quote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar waar dacht raikkonen dat hij in de wedstrijd lag? Achter Hamilton?
Waarschijnlijk dacht hij dat Hamilton aan de leiding reed en Bottas achter hem.quote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar waar dacht raikkonen dat hij in de wedstrijd lag? Achter Hamilton?
Die heeft nog nooit een Formule 1-race gekeken?quote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef franklop het volgende:
Stroll wist na de finish niet wat hij met zijn auto moest doen; vroeg of hij auto in pitbox moest zetten, of wat anders moest doen
Aan het eind van de playstation versie kan je gewoon je console uitzetten en naar de plee gaan.quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een Formule 1-race gekeken?
quote:Op zondag 30 april 2017 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Aan het eind van de playstation versie kan je gewoon je console uitzetten en naar de plee gaan.
Yep, dat idee heb ik ook. Kamphues blijft maar doorgaan met z'n "grappen" terwijl Doornbos wel enigszins zijn werk serieus wilt doen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens mij stoort Doornbos zich de laatste tijd ook mateloos aan Kamphues.
heeft die dildo-fabrikant zelf wel iets toe te voegen?quote:Op zondag 30 april 2017 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens mij stoort Doornbos zich de laatste tijd ook mateloos aan Kamphues.
Valt me eigenlijk nog mee aangezien het circuit RB niet ligt.quote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef VacaLoca het volgende:
Max 1.1 sec per rondje langzamer dan Bottas in de race gemiddeld. Au.
En dat.quote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk nog mee aangezien het circuit RB niet ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |