John is 50quote:
HAAAAAA!quote:Op zondag 30 april 2017 11:20 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
weet ik. ik ben idd harstike leuk.
Op de grafsteen bedoel je?quote:Op zondag 30 april 2017 11:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Er stond een foto van je op het nachtkastje van je moeder.
wat zeg je me daar nou?quote:Op zondag 30 april 2017 11:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zijn de meeste niet gebant en lezen sommige toch nog stiekem mee, ondanks dat er dit soort topic's geopend worden
Misschien omdat je er niks van kan?quote:Op zondag 30 april 2017 11:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik vond dr al wat stijfjes reageren.
Ze ontdooide om m'n paal.quote:Op zondag 30 april 2017 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat je er niks van kan?
Je moeder sloeg me vroeger wel vaak.quote:Op zondag 30 april 2017 11:18 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Heb je vroeger dikke tik opgelopen door een milf ofzo dat je 100x je moeder in een topic moet typen?
Je oma heeft een fetish voor Ethiopiėrs met een eetstoornisquote:Op zondag 30 april 2017 11:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je moeder sloeg me vroeger wel vaak.
Je moeder ook, daar klaag ik toch ook niet over.quote:Op zondag 30 april 2017 11:30 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Je oma heeft een fetish voor Ethiopiėrs met een eetstoornis
werken wat is dat? en ik loop meestal op slippers of pantoffels, je weet wel van dat slappe schoeisel waar je oma vroeger voor ging zweten bij de katoenboer 52 weken bukken met lepra voor beschimmeld patat en een Nederlands paspoortquote:Op zondag 30 april 2017 11:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je moeder ook, daar klaag ik toch ook niet over.
Het is net als werkschoenen, ze zijn oud en vies, maar je blijft er toch op lopen. Net zoals ik over je moeder.
Je moeder vindt die grappen wel grappigquote:Op zondag 30 april 2017 11:36 schreef edraket31 het volgende:
Hoe sneu ben je dan dat je in 2017 nog altijd denkt dat "je moeder" grappen enigzins grappig zouden zijn.
enigszinsquote:Op zondag 30 april 2017 11:36 schreef edraket31 het volgende:
Hoe sneu ben je dan dat je in 2017 nog altijd denkt dat "je moeder" grappen enigzins grappig zouden zijn.
Dat zei ik ook tegen z'n moeder.quote:Op zondag 30 april 2017 11:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je moeder vindt die grappen wel grappig
Het is friet.quote:Op zondag 30 april 2017 11:43 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
werken wat is dat? en ik loop meestal op slippers of pantoffels, je weet wel van dat slappe schoeisel waar je oma vroeger voor ging zweten bij de katoenboer 52 weken bukken met lepra voor beschimmeld patat en een Nederlands paspoort
Ja kreeg dat net nog te horen elders op internet, iemand die gebant is ligt de hele tijd hier mee te lezen.quote:
Kan het zelf niet beter verwoorden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |