Geef die jongen een ticket naar Pyongyang en laat hem daar mod worden van een conimex forumquote:Op zondag 30 april 2017 10:53 schreef SecretPret het volgende:
En dam hebben we het nog niet over possetjr.
Je moeder wel.quote:
Wel.quote:
nog ouder.quote:Op zondag 30 april 2017 11:00 schreef SecretPret het volgende:
Bonethugss jij bent hier veel zuurder dan andere. Je bent een dikke uitkeringstrekker en ook nog eens single.
Ben je al 40?![]()
Volgens mij ben je in de war met je moederquote:Op zondag 30 april 2017 11:00 schreef SecretPret het volgende:
Je bent een dikke uitkeringstrekker en ook nog eens single.
Mn vader en moeder is zelfs jonger.quote:
Zijn, klapmongool.quote:Op zondag 30 april 2017 11:03 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Mn vader en moeder is zelfs jonger.![]()
![]()
Dus je zit in de pensioen. Nice. Zit je al in een rolstoel met je vetlap? Is lekker FOK!ken zo.quote:
Wat typ jij beroerd Nederlands.quote:Op zondag 30 april 2017 11:05 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dus je zit in de pensioen. Nice. Zit je al in een rolstoel met je vetlap? Is lekker FOK!ken zo.
Jij krijgt straks een beroerte van mij.quote:Op zondag 30 april 2017 11:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat typ jij beroerd Nederlands.
Zal je wel van je moeder hebben.
Nee, nee. We moeten het wel bij de feiten houden.quote:Op zondag 30 april 2017 11:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom moet jij ons altijd hebben?
Ik ben 15 en bomethugss 50quote:Op zondag 30 april 2017 11:12 schreef kaslipatron het volgende:
wajong skkltjes die hele dag op fok zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |