Die beneluxstuurstand, denk jij dat die daadwerkelijk kan rijden met een 1600/1700/1800 achterop? En dan niet dat er iemand instructies zit door te bellen naar de machinistencabine eah.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ze konden het wel... vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die reed dan ook met de 25.5 van de Belgenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die beneluxstuurstand, denk jij dat die daadwerkelijk kan rijden met een 1600/1700/1800 achterop? En dan niet dat er iemand instructies zit door te bellen naar de machinistencabine eah.
Ja. Het enige wat je dus bevestigt is wat Klaasje eerder heeft gezegd.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die reed dan ook met de 25.5 van de Belgen
Ja, mag je me dus vertellen wat dat toevoegt ten opzichte van wat Klaasje postte. Het is exact hetzelfde. Daarnaast is je assertie verkeerd. Het probleem is niet dat het nu niet kan, het probleem is dat het niet kan voor het bedrag wat er voor uitgetrokken was. Te duur.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:19 schreef FredvZ het volgende:
En dat Nedtrain in het verleden wel iets kon fabriceren waarbij het mogelijk was verschillende materieeltypen te gebruiken icm een werkende stuurstand.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:09 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Op zich hadden we het in Nederland met uitzondering van DDM-1 ook gestandaardiseerd. Alleen dan wel op basis van een Frans systeem. Dit systeem wordt door DDZ, DDAR, loc 1700 en de stuurrijtuigen van ICR gebruikt. De TRAXX-en hebben echter het Duitse systeem aan boord wat daar niet zo goed mee kan praten. De vergelijking met de spreektalen is wel beeldend: "Je veux ralentir" wordt niet verstaan als zijnde "Ich möchte verlangsamen".
Stom! Aanpakken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De communicatie tussen de loc's is ook helemaal het probleem niet. ETCS-Software 9 wordt maar niet toegelaten in de benodigde landen.
Ik lees iets over een toelating in november 2011 voor 3KV maar niet voor 25KV. Toch zie je die dingen daar nooit en RailMagazine heeft het er regelmatig over "Geen BR189 in België". Ik wil weten waarom.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik zou het oprecht niet weten. Hun eigen HLE18 is er daarvan afgeleid (driespannings-Taurus met een nieuw frontje).
Je weet dat de NS een BR186 heeft? Of was dit bewust BR189?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen wat het probleem met BR189 in België is?
Wat denk je zelf....quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Je weet dat de NS een BR186 heeft? Of was dit bewust BR189?
Ah thanks. Er zijn er nog wel wat met het goede pakket. Hmmm.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:28 schreef James1988 het volgende:
BR189 heeft een tijdje een toelating gehad, maar daar waren voorwaarden aan verbonden (ik meen me te herinneren dat het iets met energiemeters te maken had). Daar werd niet (genoeg) mee gedaan, dus kwam de toelating weer te vervallen.
Gevonden: de toelating is per december 2012 komen te vervallen omdat er bepaalde aanpassingen werden gevraagd aan het remsysteem, wat Siemens niet heeft gedaan. http://www.wallorail.be/a(...)r-le-reseau-infrabel
Als ik de tekst op Wallorail goed lees heeft er niemand met die loc gereden in de periode dat de BR189 toegelaten is geweest in België. Ik vermoed dat Siemens / de leasemaatschappij daarom niet de moeite hebben genomen om de gevraagde aanpassingen te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ah thanks. Er zijn er nog wel wat met het goede pakket. Hmmm.
Jaaaa! En doedelzak.mp3 opnemen in de vertrekprocedure van VIRMquote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:25 schreef b2py het volgende:
Misschien kunnen we Siemens wel zo ver krijgen dat ze het karakteristieke geluid van de Taurus weer terugbrengen in locs als ze niet besteld worden
Een e320 is ook wel tofquote:Op vrijdag 5 mei 2017 19:45 schreef b2py het volgende:
Het is halfgenot als zo'n TRAXX vanaf Schiphol vertrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |