quote:Bij de vorige optredens in Nederland was dat ook niet echt het geval. We hebben hier o.a. the Dave Matthews band, Big country gezien.
Op donderdag 12 december 2002 10:28 schreef Seborik het volgende:Lijkt me sterk dat wanneer ze met zulke grote artiesten - in ieder geval artiesten die zelf headliner kunnen zijn - in de VS werken, dat dat hier dan 'prutsers' zullen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 12-12-2002 10:40]
Sheryl Crow heb ik gezien in Den Haag volgensmij. Verder niet echt spectaculaire bands in het voorprogramma.
Hopelijk schieten die prijzen rond die tijd niet omhoog.
quote:Ze vangen wel lekker...
Op donderdag 12 december 2002 22:04 schreef calvobbes het volgende:
Een concert voor 20 augustus in de ArenA staat ook alweer gepland!
quote:Mwoah, het is ook wel een hele dure show die ze neerzetten! Maar ze zullen altijd nog wel meer vangen op een dag dan wij in 1 jaar
Op donderdag 12 december 2002 22:24 schreef Seborik het volgende:Ze vangen wel lekker...
quote:
Op donderdag 12 december 2002 22:32 schreef Zander het volgende:
Hoe heet deze tour eigenlijk. Steel Wheelchairs?
quote:6 uitverkochte concerten in Nederland waarvan een aantal in grote stadions zal wel behoorlijk aantikken, daar kun je makkelijk zo'n show uithalen...
Op donderdag 12 december 2002 22:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mwoah, het is ook wel een hele dure show die ze neerzetten! Maar ze zullen altijd nog wel meer vangen op een dag dan wij in 1 jaar
quote:Ow dat zeker. Anders zouden ze er verlies op maken
Op donderdag 12 december 2002 23:32 schreef Seborik het volgende:6 uitverkochte concerten in Nederland waarvan een aantal in grote stadions zal wel behoorlijk aantikken, daar kun je makkelijk zo'n show uithalen...
quote:Kijk, dat hoeft nu ook weer niet.
Op donderdag 12 december 2002 23:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ow dat zeker. Anders zouden ze er verlies op maken
Welke ga je nu allemaal heen?
quote:"Alleen" maar de Kuip, 11/8 en Vredenburg.
Op donderdag 12 december 2002 23:34 schreef Seborik het volgende:Welke ga je nu allemaal heen?
En ik wil er niet aan denken hoeveel me dat in totaal kost
En waar ga jij heen?
quote:Vredenburg, met een stripheld.
Op donderdag 12 december 2002 23:36 schreef calvobbes het volgende:
En waar ga jij heen?
quote:Dat moet dan wel een heel tof persoon zijn!
Op donderdag 12 december 2002 23:39 schreef Seborik het volgende:Vredenburg, met een stripheld.
Ik zit te twijfelen om naar Amsterdam te gaan, maar de vorige keer was het geluid bar slecht.
Heeft er iemand iets gehoord of ze ook in Belgie komen?
quote:Er is nog niks officieel bevestigd maar volgens geruchten / www.iorr.org komen ze wel naar het Koning Boudewijnstadion in Brussel, alleen een datum kunnen ze niet noemen.
Op vrijdag 13 december 2002 08:35 schreef Burton het volgende:Heeft er iemand iets gehoord of ze ook in Belgie komen?
quote:Dan baal je wel als je in de kou hebt gelegen voor een kaartje in een ander stadion.
Op zaterdag 14 december 2002 11:44 schreef calvobbes het volgende:
Nederland raakt verzadigd van de Stones, het concert op 19 augustus is nog (steeds) niet uitverkocht, en het concert op 20 augustus is nog (steeds) niet in de vvk!
Maar het is wel logisch natuurlijk, hoeveel mensen gaan er nu in totaal al heen?
quote:2 keer Kuip a ± 50.000 man, 1 keer Ahoy' a 10.000, 1 keer Vredenburg a 1.200 ofzoiets, 1 keer ArenA a ± 50.000 = 161.200 man. Vorige keer was het eerste deel van hun Nederlandse tour 5 keer de ArenA a 50.000.
Op zaterdag 14 december 2002 11:46 schreef Seborik het volgende:Maar het is wel logisch natuurlijk, hoeveel mensen gaan er nu in totaal al heen?
De verse kaartjes liggen op mijn bureau.
Mijn God, wat is er vandaag veel geld uitgegeven aan concertkaartjes.
Kane Accoustic a 40 pleuro de man en The Rolling Stones a 66 pleuro de man, plus de nodige servicekosten, alstublieft, dankuwel.
Ah, fuck it, who cares?
Ik ga weer naar The Rolling Stones
*hyper ervan is*
quote:Nu al wel?
Op zaterdag 14 december 2002 11:44 schreef calvobbes het volgende:
Nederland raakt verzadigd van de Stones, het concert op 19 augustus is nog (steeds) niet uitverkocht, en het concert op 20 augustus is nog (steeds) niet in de vvk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |