abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170598738
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 19:56 schreef ato het volgende:

[..]

Hahaha..

Oh zou dat het zijn zittend op de sofa bladerend door de familie foto's

:o

Ik zie het eigenlijk best voor me! Het begint heel intiem. Ze beginnend zittend op krukken (zoals in the voice toen ze Change will come zongen) in het donker. Op het scherm worden foto's van familie Vol geprojecteerd, alsof ze naar zo'n dia show kijken. Dit wisselen ze af met blikken in de camera. Op het moment dat ze 'You should never...' zingen, staan ze op en lopen ze langzaam aan naar voren om van daaruit de kijker verder mee te nemen, al zal het vanaf dat moment een stuk positiever worden. Dit gaan we dan terugzien in de belichting etc.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_170598909
Toch sneu, zelfs hun persoonlijke verhaal is niet het meest in het oog springende in Kiev :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170601309
Net Daniel Dekker op Radio 2 over het ESF. Wat heb ik toch een pleurishekel aan die gast :r Dat die gast met zijn beperkte kennis en bekrompen visie het hele festival jarenlang becommentarieerd heeft op tv :')

Nu ook weer over kanshebbers: "En Italië natuurlijk, dat over het algemeen als de grote favoriet wordt gezien. Het is niet de beste zanger, maar het is wel een typisch Songfestivalliedje." Echt, donder nou toch eens op met de term 'Songfestivalliedje'. Ik word daar zo moe van. Als een liedje een leuke melodie heeft, wordt het standaard 'Songfestivalliedje' genoemd, terwijl het in Italië een knoeperd van een radiohit is en dat was het ook geweest als het niet aan het ESF had deelgenomen.

Zo dat moest er even uit.

[ Bericht 21% gewijzigd door TheArt op 01-05-2017 09:32:16 ]
pi_170601416
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2017 @ 08:49:24 #280
43556 miss_dynastie
pi_170601447
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Toch sneu, zelfs hun persoonlijke verhaal is niet het meest in het oog springende in Kiev :P
Hebben zij weer... bereid je je #zieligverhaal jaaaaren voor, fietst er iemand met een hartprobleem doorheen _O-
pi_170601459
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hebben zij weer... bereid je je #zieligverhaal jaaaaren voor, fietst er iemand met een hartprobleem doorheen _O-
:D :'( :D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:14:22 #282
163650 Greys
pi_170601657
Saaie repetitiedag vandaag. Vind ik zelf dan. Want er repeteren alleen landen wiens inzending ik niet interessant vind. :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:15:10 #283
163650 Greys
pi_170601669
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:44 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto.
En ze waren zo te zien bang dat hun koffertjes mixed up zouden raken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:26:28 #284
163650 Greys
pi_170601822
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 08:28 schreef TheArt het volgende:
Net Daniel Dekker op Radio 2 over het ESF. Wat heb ik toch een pleurishekel aan die gast :r Dat die gast met zijn beperkte kennis en bekrompen visie het hele festival jarenlang becommentarieerd heeft op tv :')

Nu ook weer over kanshebbers: "En Italië natuurlijk, dat over het algemeen als de grote favoriet wordt gezien. Het is niet de beste zanger, maar het is wel een typisch Songfestivalliedje." Echt, donder nou toch eens op met de term 'Songfestivalliedje'. Ik wordt daar zo moe van. Als een liedje een leuke melodie heeft, wordt het standaard 'Songfestivalliedje' genoemd, terwijl het in Italië een knoeperd van een radiohit is en dat was het ook geweest als het niet aan het ESF had deelgenomen.

Zo dat moest er even uit.
Ik snap sowieso niet waar Dekker z'n plek in die selectiecommissie van het esf in vredesnaam aan te danken heeft. Net als Jan Smit. Wat hebben die in godsnaam gedaan in het verleden dat bewees dat zij zeer goed kunnen bepalen wie een land moet vertegenwoordigen op het ESF? Helemaal niks, toch?

Dat Cornald erin zit kan ik dan nog wel begrijpen, dat de AVROTROS directeur erin wil snap ik al niet. Heeft de beste man jarenlang de uitslag goed voorspeld ofzo?

Núl succesvolle deelnemers in de selectie (die wel weten hoe het moet), echt bizar. Steeds datzelfde rare clubje. Zet Lenny Kuhr erbij (oud ja maar zit nog volop in de muzikantenwereld en je ziet aan Portugal dat een mooi simpel liedje prima kan en zij heeft verstand van mooie simpele liedjes), Anouk en/of Ilse, Waylon, Douwe. En iemand van het gewone volk, een fan. En die hoeven dat niet de komende tien jaar te doen, al hebben ze elk jaar maar één of twee van dit soort mensen bij hen aan tafel zodat het niet steeds Jan Smit is die z'n zin doordramt en altijd meeste stemmen gelden heeft tegenover Cornald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2017 @ 09:27:58 #285
43556 miss_dynastie
pi_170601845
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Leuke foto.
En ze waren zo te zien bang dat hun koffertjes mixed up zouden raken.
Het blijven kunstenaars he.... #creatiefmetviltstift #ditkannietmeermisgaanmensen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:29:59 #286
163650 Greys
pi_170601870
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het blijven kunstenaars he.... #creatiefmetviltstift #ditkannietmeermisgaanmensen
Als hun act net zo artistiek is als hun koffers kan de rest wel inpakken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170601878
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waar Dekker z'n plek in die selectiecommissie van het esf in vredesnaam aan te danken heeft. Net als Jan Smit. Wat hebben die in godsnaam gedaan in het verleden dat bewees dat zij zeer goed kunnen bepalen wie een land moet vertegenwoordigen op het ESF? Helemaal niks, toch?

Dat Cornald erin zit kan ik dan nog wel begrijpen, dat de AVROTROS directeur erin wil snap ik al niet. Heeft de beste man jarenlang de uitslag goed voorspeld ofzo?

Núl succesvolle deelnemers in de selectie (die wel weten hoe het moet), echt bizar. Steeds datzelfde rare clubje. Zet Lenny Kuhr erbij (oud ja maar zit nog volop in de muzikantenwereld en je ziet aan Portugal dat een mooi simpel liedje prima kan en zij heeft verstand van mooie simpele liedjes), Anouk en/of Ilse, Waylon, Douwe. En iemand van het gewone volk, een fan. En die hoeven dat niet de komende tien jaar te doen, al hebben ze elk jaar maar één of twee van dit soort mensen bij hen aan tafel zodat het niet steeds Jan Smit is die z'n zin doordramt en altijd meeste stemmen gelden heeft tegenover Cornald.

Beetje goedkope manier van jezelf naar voren schuiven hoor :{w
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:32:30 #288
163650 Greys
pi_170601897
quote:
6s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Beetje goedkope manier van jezelf naar voren schuiven hoor :{w
_O-

Ik diskwalificeer mezelf bij voorbaat vast, want ik ben daar niet geschikt voor. Ik zou ze op Cornald na allemaal de hersens inslaan zodra het woord Maan zou vallen bijvoorbeeld. Dat wordt echt veel te bloederig en vol zinvol geweld.

En ik zou alleen maar naar Waylon kijken. Neh, aan mij hebben ze niks. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170601948
Ik ben er van overtuigd dat AVRO en TROS afwisselen in hun keuzes. En dat volgend jaar dus gewoon weer een echte artiest gaat, en niet iemand uit het inteeltclubje van de TROS en die we komend seizoen bij de Beste Zangers van Nederland gaan zien.

Maan gaat dus over twee jaar.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:38:11 #290
163650 Greys
pi_170601974
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat AVRO en TROS afwisselen in hun keuzes. En dat volgend jaar dus gewoon weer een echte artiest gaat, en niet iemand uit het inteeltclubje van de TROS en die we komend seizoen bij de Beste Zangers van Nederland gaan zien.

Dat we dan überhaupt om het jaar al overgeleverd zijn aan de grillen van Jan Smit is al om te janken. Ik zie dus echt al voor me dat Jan tijdens De Beste Zangers dit jaar vast belooft aan Maan dat ie het wel even voor haar regelt. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2017 @ 09:41:41 #291
43556 miss_dynastie
pi_170602010
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:36 schreef Mystikvm het volgende:

Tenzij.... de AVROTROS failliet gaat en wij de uitzendrechten van het festival opkopen. Crowdfunding, iemand? :9
pi_170602212
quote:

[..]

Yup :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:54:56 #293
163650 Greys
pi_170602230
De vingers zijn populair bij de dames zie ik op de foto's van vandaag.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170602244
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat we dan überhaupt om het jaar al overgeleverd zijn aan de grillen van Jan Smit is al om te janken. Ik zie dus echt al voor me dat Jan tijdens De Beste Zangers dit jaar vast belooft aan Maan dat ie het wel even voor haar regelt. ;(
Ho Ho, Jan moet zelf ook nog een keer he :P
pi_170602250
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:54 schreef Greys het volgende:
De vingers zijn populair bij de dames zie ik op de foto's van vandaag.

[ afbeelding ]
Die hebben geen vriendjes nodig :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:56:11 #296
163650 Greys
pi_170602254
quote:

[..]

"Ja jeeesahsssss, pleur op met die Portugese pacemakerrr"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 09:57:21 #297
163650 Greys
pi_170602277
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ho Ho, Jan moet zelf ook nog een keer he :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170602294
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vraag me dan echt af of dit is godsnaam ooit nog gaat veranderen. Ik bedoel wie gaat hier ooit iets van zeggen? Volgens mij is er vanuit dat hele wereldje geen kritiek op (of ik heb het gemist?), dus ik zie ze wel lekker nog jaren zo doorgaan. |:(
pi_170602376
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik vraag me dan echt af of dit is godsnaam ooit nog gaat veranderen. Ik bedoel wie gaat hier ooit iets van zeggen? Volgens mij is er vanuit dat hele wereldje geen kritiek op (of ik heb het gemist?), dus ik zie ze wel lekker nog jaren zo doorgaan. |:(
De enige manier om dit te doorbreken zijn slechte resultaten, maar door meer geluk dan wijsheid zijn ze daar met Anouk, TCL en Douwe nog aan ontsnapt. Volgens mij is alleen Douwe echt uit de koker van AVROTROS gekomen, Anouk en TCL boden zichzelf aan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 mei 2017 @ 10:02:59 #300
163650 Greys
pi_170602379
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 09:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik heb datzelfde gevoel. Als je ziet hoe lang dit al zo is. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')