Eindwinnaar of halve finales is toch vaak hetzelfde groepjequote:Op woensdag 3 mei 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je dit seizoen gemist gok ik zo.
Hoop voor Buffon dat ie hem pakt. Die gaat een week lang huilen dan denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Monaco is gewoon een goede ploeg
Juventus is een betere ploeg.
Real is nog een betere ploeg
terechte finale real tegen juventus.....juventus is een van de weinige ploegen in europa die madrid verdedigend aankan
Maar juist dit seizoen was ontzettend leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eindwinnaar of halve finales is toch vaak hetzelfde groepje
Wel oordelen maar het spel niet kennen.....quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik mis ook niks als ik Juve vandaag zie spelen. Dodelijk effectief maar van het spel wordt je niet vrolijk.
Barcelona naar de klote was wel genot ja samen met Man Cityquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar juist dit seizoen was ontzettend leuk.
Is er iemand die denkt dat de Franse competitie sterk is dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
Sterk hoor Franse competitie , koploper kansloos tegen serie A kampioen.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop voor Buffon dat ie hem pakt. Die gaat een week lang huilen dan denk ik.
In 020quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is er iemand die denkt dat de Franse competitie sterk is dan?
Juventus - Real gaat wel spannend worden denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Monaco is gewoon een goede ploeg
Juventus is een betere ploeg.
Real is nog een betere ploeg
terechte finale real tegen juventus.....juventus is een van de weinige ploegen in europa die madrid verdedigend aankan
Maar in de CL zit ten minste kwaliteit. EL is gewoon 1 groot drama feest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide halve finales al beslistNou wat leuk zeg
Franse competitie is vooral fysieke kracht en verdedigen . Lyon , PSG en Monaco zijn daar uitzonderingenquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
Franse competie is een beetje zoals Nederland was, allemaal aanvallend leuk en geweldig, toch verliezen.
Ik gun het Juve.quote:
Nope Juve, Real niet in een goed jaar en Juve staat gewoon ontzettend goed.quote:
Raar als Barcelona fan héquote:
Persoonlijk vind ik EL vele malen leuker dan CL.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar in de CL zit ten minste kwaliteit. EL is gewoon 1 groot drama feest.
Wat had je trouwens ook anders verwacht, Monaco is kwalitatief gewoon zoveel minder.
Real-Atletico is dan nog wel wat closer maar ja.
Al met al zie je in de CL ten minste nog mooie hoogstaande dingen, in de EL totaal niet. Daar krijg je dan even wat spanning voor terug. (en dit jaar een mazzelende NL ploeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |