Deze post is het perfecte voorbeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker rotstraal een kut eind op loser. Waar heb je het over geef eens voorbeelden.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker rotstraal een kut eind op loser. Waar heb je het over geef eens voorbeelden.
Ja, want de andere post worden verwijderd. Het Tong bashen mag.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post is het perfecte voorbeeld.
Dat is het trieste. Maar ik laat m'n mond niet snoeren.quote:
piep piepquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, want de andere post worden verwijderd. Het Tong bashen mag.
En dat is niet eerlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou dit even vast, ik ga een pizza mezelf meester maken. Tong bashen is het verkeerde termpje, iets met zaaien en oogsten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
We staan allemaal achter je!quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het trieste. Maar ik laat m'n mond niet snoeren.
Om 17 uurquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou dit even vast, ik ga een pizza mezelf meester maken. Tong bashen is het verkeerde termpje, iets met zaaien en oogsten.
Tot zo.
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
De denkfouten zijn bijna niet te overzien. Je komt 'klagen', de mod geeft zijn uitleg en dan schreeuw je '''Flikkerstraal een eind op kutloser'' of ''Te triest, belachelijk dat je ooit mod bent geworden''. Is er al een lichtje bij je aangegaan dat het zo niet werkt?quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging mis nadat ze begrijpend lezen hebben afgeschaft. Ik ben weg voor vandaag. Heb nog meer te doen. Ik vind je lief, maar als mod ongeschikt. Ik wil geen Herman genoemd worden als FOK!ker Stijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De denkfouten zijn bijna niet te overzien. Je komt 'klagen', de mod geeft zijn uitleg en dan schreeuw je '''Flikkerstraal een eind op kutloser'' of ''Te triest, belachelijk dat je ooit mod bent geworden''. Is er al een lichtje bij je aangegaan dat het zo niet werkt?
''M-m-maar ze sluiten mijn briljante geweldige topics huil huil ze tonen geen respect voor me.''
Daar gaat het verkeerd. Jij wil graag dat users normaal tegen je doen, maar jij post met een absurd dedain voor elke user en zelfs mod op dit forum. Hoe verwacht je normale reacties? Hoe verwacht je dat je, iig door mij, serieus wordt genomen als je geen enkele vorm van normaal gedrag vertoont? Please, ik ben fucking 19 en jij (misschien u, dat streelt het ego) bent een vrij volwassen man, schijnt. Waar gaat het mis?
Álcohol.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De denkfouten zijn bijna niet te overzien. Je komt 'klagen', de mod geeft zijn uitleg en dan schreeuw je '''Flikkerstraal een eind op kutloser'' of ''Te triest, belachelijk dat je ooit mod bent geworden''. Is er al een lichtje bij je aangegaan dat het zo niet werkt?
''M-m-maar ze sluiten mijn briljante geweldige topics huil huil ze tonen geen respect voor me.''
Daar gaat het verkeerd. Jij wil graag dat users normaal tegen je doen, maar jij post met een absurd dedain voor elke user en zelfs mod op dit forum. Hoe verwacht je normale reacties? Hoe verwacht je dat je, iig door mij, serieus wordt genomen als je geen enkele vorm van normaal gedrag vertoont? Please, ik ben fucking 19 en jij (misschien u, dat streelt het ego) bent een vrij volwassen man, schijnt. Waar gaat het mis?
Vanwaar de accupunctie boven de 'A' ?quote:
Hij neemt na de zoveelste keer en alle ellende nog de moeite om je een inhoudelijke reactie te geven en daar ga je dan zo mee omquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:34 schreef tong80 het volgende:
Het ging mis t
[..]
Het ging mis nadat ze begrijpend lezen hebben afgeschaft. Ik ben weg voor vandaag. Heb nog meer te doen. Ik vind je lief, maar als mod ongeschikt. Ik wil geen Herman genoemd worden als FOK!ker Stijn.
Dan houdt het op. Tot de volgende keer maar weer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:34 schreef tong80 het volgende:
Het ging mis t
[..]
Het ging mis nadat ze begrijpend lezen hebben afgeschaft. Ik ben weg voor vandaag. Heb nog meer te doen. Ik vind je lief, maar als mod ongeschikt. Ik wil geen Herman genoemd worden als FOK!ker Stijn.
Briljantquote:
Tafeltje dekje stond waarschijnlijk aan de deur.quote:
Hoezo, het is toch tong? Het ligt toch vooral aan de mensen die op zo'n post reageren?quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post is het perfecte voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |