abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:46:48 #1
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170545936
In navolging van mijn laatste topic:

Het is nu ruim een maand over en twee weken geleden dat ik voor het laatst wat heb gehoord, als antwoord op mijn brief.

Ik heb het er nog steeds zo intens moeilijk mee. Het gekke is dat het ontzettend dubbel is. Aan de ene kant heb ik rust, begin maandag met een nieuwe baan, heb mijn oude hobbies herpakt en werk aan mezelf. Als hij nu zou appen om te vragen of ik hem wilde zien, dan zou ik dat niet kunnen. Ik ben er niet klaar voor. Ook als ik zie dat hij andere meiden toevoegt op social media raakt me dat niet echt, ik probeer te geloven dat dat niet betekent dat hij niets om mij geeft of niet aan mij denkt.

Maar anderzijds zit hij letterlijk 24/7 in mijn hoofd. Ik overanalyseer alles, omdat ik nooit een afsluiting heb gehad. Slapen en eten gaat slecht. Ik heb wel honger, maar geen eetlust, waardoor ik inmiddels nog maar 46 kilo weeg (ben wel klein, 1,59 m maar ik woog altijd 53 kilo).

Hoe ga ik hiermee om? Hoe zorg ik dat ik weer eet en hem uit gedachten krijg? Mezelf bezighouden werkt dus niet want dat doe ik al
pi_170546010
Het heeft tijd nodig. Dat is een heel kort antwoord, maar wel de bottom line. Er zijn verschillende manieren om hier mee om te gaan. Sommige mensen zoeken het in rebounds, anderen storten zich in het uitgaansleven en weer anderen gaan helemaal op in het verdriet. Maar uiteindelijk kost het gewoon tijd om over een relatie heen te komen, hoe je het ook aanpakt.
pi_170546031
Tijd heelt alle wonden.
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:52:09 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170546051
Heb je vriendinnen die je kan charteren om een ouderwetse vrouwenavond/barslet avond mee kan hebben? Niet dat het je ex zou kunnen vervangen maar als je door krijgt dat je nog goed in de markt ligt en eventueel even tongworstelt met een niet al te dronken maar leuk over komend persoon dan wil het ook wel helpen. Of gewoon flirten en leuk doen (niet te) en verder niets kan ook wel de scherpe kantjes ervanaf halen.

In ieder geval stug doorgaan, het slijt wel en omgaan met nieuwe mensen helpt de slijtage meestal wel een beetje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:53:47 #5
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170546072
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Het heeft tijd nodig. Dat is een heel kort antwoord, maar wel de bottom line. Er zijn verschillende manieren om hier mee om te gaan. Sommige mensen zoeken het in rebounds, anderen storten zich in het uitgaansleven en weer anderen gaan helemaal op in het verdriet. Maar uiteindelijk kost het gewoon tijd om over een relatie heen te komen, hoe je het ook aanpakt.
Dat begrijp ik, en ik doe alles volgens het boekje om mijn gedachten maar te verzetten. Maar dat afvallen en niet kunnen eten is wel een dingetje, ik zie mijn heupen inmiddels uitsteken en vrienden om me heen schrikken van hoe ik eruit zie. Hoe zorg ik dat ik in ieder geval die knoop uit mijn maag krijg en weer kan eten?
pi_170546073
Tijd en veel dingen doen. Van leuk tot jezelf pijnigen in de sportschool. Zorg dat je iets te doen hebt. Na een maand treuren mag je wel verder gaan.

Daarnaast zou ik ook serieus eens nadenken wat jouw rol is in het mislukken van je vorige relatie (gezien jouw verhaal in je eerdere topoc). Je kwam daarin over als een verwende trut met teveel capsones.

Laat dat los en maak. Iets. Moois van je leven.
Whatever...
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:54:51 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170546088
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:53 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, en ik doe alles volgens het boekje om mijn gedachten maar te verzetten. Maar dat afvallen en niet kunnen eten is wel een dingetje, ik zie mijn heupen inmiddels uitsteken en vrienden om me heen schrikken van hoe ik eruit zie. Hoe zorg ik dat ik in ieder geval die knoop uit mijn maag krijg en weer kan eten?
Serieuze tip: Blowen.
Vrijheid
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:54:52 #8
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170546089
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:52 schreef jogy het volgende:
Heb je vriendinnen die je kan charteren om een ouderwetse vrouwenavond/barslet avond mee kan hebben? Niet dat het je ex zou kunnen vervangen maar als je door krijgt dat je nog goed in de markt ligt en eventueel even tongworstelt met een niet al te dronken maar leuk over komend persoon dan wil het ook wel helpen. Of gewoon flirten en leuk doen (niet te) en verder niets kan ook wel de scherpe kantjes ervanaf halen.

In ieder geval stug doorgaan, het slijt wel en omgaan met nieuwe mensen helpt de slijtage meestal wel een beetje.
Doen we ieder weekend, met vriendinnen op stap. Ik merk alleen wel dat ik elke man die mij aanspreekt direct afkap en heb geen behoefte aan zoenen of daten vooralsnog.
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:56:56 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170546131
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Doen we ieder weekend, met vriendinnen op stap. Ik merk alleen wel dat ik elke man die mij aanspreekt direct afkap en heb geen behoefte aan zoenen of daten vooralsnog.
En als je dat afkappen nou gewoon even uitstelt, zou je daar dood aan gaan? Waarom kap je het af? Je moet toch echt een keertje door en afvallen en treurig zijn helpt niet. Dus doorbreek die neergaande spiraal. Ook niet meteen doorschieten naar full-on sletmodus natuurlijk maar laat die hand een keer op je schouder landen bijvoorbeeld.
Vrijheid
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:58:13 #10
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170546158
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:53 schreef Spanky78 het volgende:
Tijd en veel dingen doen. Van leuk tot jezelf pijnigen in de sportschool. Zorg dat je iets te doen hebt. Na een maand treuren mag je wel verder gaan.

Daarnaast zou ik ook serieus eens nadenken wat jouw rol is in het mislukken van je vorige relatie (gezien jouw verhaal in je eerdere topoc). Je kwam daarin over als een verwende trut met teveel capsones.

Laat dat los en maak. Iets. Moois van je leven.
Zoals gezegd, ik heb mijn dagen volgeblokt staan met werk, studie, sporten, vrienden en andere hobbies. Het zorgt er nog steeds niet voor dat ik hem uit mijn hoofd krijg.

Ik ben me wel goed bewust van de reden dat de relatie is overgegaan, en daar werk ik aan middels therapie. Dat ben ik direct gaan doen. In het vorige topic heb ik niet al teveel uitgewijd over andere dingen, maar ik ben zeer zeker geen verwende trut met kapsones. Integendeel.
pi_170546176
Überhaupt niet kijken wat hij doet op social media (hem sowieso verwijderen) lijkt mij een goed begin.
pi_170546178
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:53 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Verdriet verwerken kost tijd. Mensen die je aanraden om het op een feesten te zetten, die hebben waarschijnlijk nooit met echt verdriet te maken gehad. Vroeger of later moet je namelijk toch de confrontatie aan met je eigen gevoelens. Tegelijkertijd moet je jezelf natuurlijk wel af en toe een schop onder je kont geven en zorgen dat je hier niet aan onderdoor gaat. Probeer een beetje structuur in je leven aan te brengen. Daar hoort op tijd eten gewoon bij. Je hoeft er niet van te genieten, maar zie het als brandstof voor je lichaam.
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:00:05 #13
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170546200
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:56 schreef jogy het volgende:

[..]

En als je dat afkappen nou gewoon even uitstelt, zou je daar dood aan gaan? Waarom kap je het af? Je moet toch echt een keertje door en afvallen en treurig zijn helpt niet. Dus doorbreek die neergaande spiraal. Ook niet meteen doorschieten naar full-on sletmodus natuurlijk maar laat die hand een keer op je schouder landen bijvoorbeeld.
Als het een leuke vent zou zijn, oke. Maar besef dat je als dame in de kroeg 99 van de 100 keer enkel lastiggevallen word door dronken mannen die direct te dichtbij komen. Zit daar niet zo op te wachten, vooral niet nu.
pi_170546211
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Achterlijke tip. Drugs en drank zijn niet het antwoord op problemen. Als mod mag je wel iets meer verantwoordelijkheidsgevoel tonen.
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:00:49 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170546216
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:00 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Als het een leuke vent zou zijn, oke. Maar besef dat je als dame in de kroeg 99 van de 100 keer enkel lastiggevallen word door dronken mannen die direct te dichtbij komen. Zit daar niet zo op te wachten, vooral niet nu.
Nee oké. Wel een goede reden :P.
Vrijheid
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:01:47 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170546238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Achterlijke tip. Drugs en drank zijn niet het antwoord op problemen. Als mod mag je wel iets meer verantwoordelijkheidsgevoel tonen.
Alleen voor het niet kunnen eten. Niet voor de emotionele problemen. maar oké, mea culpa en zo.
Vrijheid
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:01:54 #17
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170546240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verdriet verwerken kost tijd. Mensen die je aanraden om het op een feesten te zetten, die hebben waarschijnlijk nooit met echt verdriet te maken gehad. Vroeger of later moet je namelijk toch de confrontatie aan met je eigen gevoelens. Tegelijkertijd moet je jezelf natuurlijk wel af en toe een schop onder je kont geven en zorgen dat je hier niet aan onderdoor gaat. Probeer een beetje structuur in je leven aan te brengen. Daar hoort op tijd eten gewoon bij. Je hoeft er niet van te genieten, maar zie het als brandstof voor je lichaam.
Ik vraag me gewoon ook echt af of hij geen verdriet voelt, juist omdat hij zo makkelijk elk weekend gaat feesten en al met verschillende vrouwen is geweest.

Het eten gaat gewoon echt niet. Als ik mezelf dwing, dan begin ik te kokhalzen en moet ik braken. Daar moet iets anders op te verzinnen zijn.
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:03:11 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170546260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verdriet verwerken kost tijd. Mensen die je aanraden om het op een feesten te zetten, die hebben waarschijnlijk nooit met echt verdriet te maken gehad.
integendeel. Al ben ik dan wel een keer midden in een feesttent in janken uitgebarsten om de vraag 'hoe is het?' maar dat hoort er ook bij.
Vrijheid
pi_170546279
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:01 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon ook echt af of hij geen verdriet voelt, juist omdat hij zo makkelijk elk weekend gaat feesten en al met verschillende vrouwen is geweest.

Het eten gaat gewoon echt niet. Als ik mezelf dwing, dan begin ik te kokhalzen en moet ik braken. Daar moet iets anders op te verzinnen zijn.
Zorg dat je voedingsmiddelen tijdelijk op andere manieren binnenkrijgt. Misschien is vloeibaar 'voedsel' makkelijker naar binnen te krijgen? Smoothies waar ook groenten in zitten? Probeer goed voor jezelf te zorgen. En als het echt niet gaat, moet je naar je huisarts gaan voor advies!
pi_170546349
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ik heb mijn dagen volgeblokt staan met werk, studie, sporten, vrienden en andere hobbies. Het zorgt er nog steeds niet voor dat ik hem uit mijn hoofd krijg.

Ik ben me wel goed bewust van de reden dat de relatie is overgegaan, en daar werk ik aan middels therapie. Dat ben ik direct gaan doen. In het vorige topic heb ik niet al teveel uitgewijd over andere dingen, maar ik ben zeer zeker geen verwende trut met kapsones. Integendeel.
En oja. Je kunt proberen je neurotransmitters een beetje te foppen. Veel orgasmes hebben met een ander of jezelf helpen om de binding die je met hem hebt te verminderen. Zelfde geldt voor. Keihard sporten (endorfines) en het presteren op ander vlak (beloningssystemen in je hersenen).

Kortom: beloon je hersenen voor vanalles en zorg dat je hem. Een tijdje uitbant uit je gedachten. Neem geen contact op, helemaal niet. En doe zo min mogelijk dingen die je aan hem laten denken.

En dwing jezelf te eten. Maak. Gezonde maaltijden klaar en eet ze gewoon op. Geen excuses. Anorexia is een veel serieuzere en gevaarlujkereyziekte dan liefdesverdriet.
Whatever...
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:13:36 #21
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170556557
Hou dit in je hoofd: je wil niet bij iemand zijn die niet bij jou wil zijn. Maak voor jezelf de rationele keuze om er een punt achter te zetten en je gevoelens die volgen wel. Want volgens mij wil je er helemaal niet mee klaar zijn.
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:20:44 #22
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170556677
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Hou dit in je hoofd: je wil niet bij iemand zijn die niet bij jou wil zijn. Maak voor jezelf de rationele keuze om er een punt achter te zetten en je gevoelens die volgen wel. Want volgens mij wil je er helemaal niet mee klaar zijn.
Tsja, dat wil ik wel en rationeel gezien denk ik ook zo. Maar hier speelt ook emotie mee, en dat is niet zomaar uit te schakelen.

Het is nu ook nog lastig want mijn gevoelens slingeren alle kanten op. Ene moment ben ik intens verdrietig en wil ik niets liever dan alles direct uitpraten, ander moment voel ik me heel kalm en rustig en denk ik; als het goed komt dan is nu niet de tijd, en weer een ander moment denk ik weer fuck it. Het is heel lastig om ermee om te gaan want ik doe dus wel alles om mezelf bezig te houden.

Vandaag probeerde ik rond drie uur smiddags voor het eerst te eten met een croissantje met kaas maar ik kwam niet verder dan twee happen en kreeg toen braakneigingen. Heb in ieder geval wel drie smoothies op zoals werd aangeraden.
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:23:54 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170556737
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:20 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Tsja, dat wil ik wel en rationeel gezien denk ik ook zo. Maar hier speelt ook emotie mee, en dat is niet zomaar uit te schakelen.

Het is nu ook nog lastig want mijn gevoelens slingeren alle kanten op. Ene moment ben ik intens verdrietig en wil ik niets liever dan alles direct uitpraten, ander moment voel ik me heel kalm en rustig en denk ik; als het goed komt dan is nu niet de tijd, en weer een ander moment denk ik weer fuck it. Het is heel lastig om ermee om te gaan want ik doe dus wel alles om mezelf bezig te houden.

Vandaag probeerde ik rond drie uur smiddags voor het eerst te eten met een croissantje met kaas maar ik kwam niet verder dan twee happen en kreeg toen braakneigingen. Heb in ieder geval wel drie smoothies op zoals werd aangeraden.
Tja, liefdesverdriet is gewoon erg naar. Hou in je hoofd dat het voorbij gaat. Je mag je verdrietig voelen, maar niet ten koste van je gezondheid. Ik weet dat het moeilijk is om het in te zien, vooral als je er nog middenin zit. Maar ik weet niet of je eerder liefdesverdriet hebt ervaren, maar dat ging toch ook weg? Het is tijdelijk, onthoud dat! Iedereen komt eruit.
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:26:56 #24
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170556796
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tja, liefdesverdriet is gewoon erg naar. Hou in je hoofd dat het voorbij gaat. Je mag je verdrietig voelen, maar niet ten koste van je gezondheid. Ik weet dat het moeilijk is om het in te zien, vooral als je er nog middenin zit. Maar ik weet niet of je eerder liefdesverdriet hebt ervaren, maar dat ging toch ook weg? Het is tijdelijk, onthoud dat! Iedereen komt eruit.
Wel eerder liefdesverdriet, maar dat beperkte zich tot gewoon rot voelen en verdrietig een paar dagen.

Het is nooit zo erg geweest als nu, dat ik een maand later nog steeds random in huilen uitbarst in het openbaar en de kilo's eraf vliegen. Ik denk dat het ook komt omdat ik nooit 'closure' heb gehad.

Het is tijdelijk, ik kom er wel doorheen, maar die stress moet weg want ik wil zo graag normaal kunnen eten en geen uitgemergeld vogeltje zijn als ik hem ooit weer tegenkom :')
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:32:15 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170556882
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:26 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Wel eerder liefdesverdriet, maar dat beperkte zich tot gewoon rot voelen en verdrietig een paar dagen.

Het is nooit zo erg geweest als nu, dat ik een maand later nog steeds random in huilen uitbarst in het openbaar en de kilo's eraf vliegen. Ik denk dat het ook komt omdat ik nooit 'closure' heb gehad.

Het is tijdelijk, ik kom er wel doorheen, maar die stress moet weg want ik wil zo graag normaal kunnen eten en geen uitgemergeld vogeltje zijn als ik hem ooit weer tegenkom :')
Ik heb het ook een keer enorm erg gehad. Moest na drie maanden ook nog op een dag random janken. :') Maar de andere keren was het na twee weken wel voorbij. Ik begrijp dus dat het van jou van de eerste categorie is. Het is vervelend dat je geen closure hebt gekregen, maar dat is niet van belang. Na een breuk is het hoog tijd om egoïstisch te doen. Je moet nu aan jezelf denken en dat begint met je lichaam. Probeer elke dag op vaste momenten wat te eten en een normaal slaapritme te hebben. Dat verdriet komt later wel. Niet je lichaam verneuken nu, anders ben je nog verder van huis.
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:46:03 #26
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170557084
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:32 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb het ook een keer enorm erg gehad. Moest na drie maanden ook nog op een dag random janken. :') Maar de andere keren was het na twee weken wel voorbij. Ik begrijp dus dat het van jou van de eerste categorie is. Het is vervelend dat je geen closure hebt gekregen, maar dat is niet van belang. Na een breuk is het hoog tijd om egoïstisch te doen. Je moet nu aan jezelf denken en dat begint met je lichaam. Probeer elke dag op vaste momenten wat te eten en een normaal slaapritme te hebben. Dat verdriet komt later wel. Niet je lichaam verneuken nu, anders ben je nog verder van huis.
Ik hoop niet dat ik dit over twee maanden nog heb! Dat zou ik niet overleven :')

Opzich denk ik wel dat als ik een normaal gesprek ter afsluiting had gehad dat het mij wel had geholpen. We hebben nu na een ruzie nooit meer gepraat. Ik weet niet of dit gedrag nu is omdat hij echt niets om mij geeft, of omdat hij zich wil afsluiten voor zijn eigen pijn. Het piekeren daarover is gewoon ontzettend klote.

Morgen sta ik in ieder geval op tijd op om te sporten en mijn spijsvertering normaal op gang te laten komen. :-)
  zaterdag 29 april 2017 @ 00:54:55 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170557189
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:46 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ik dit over twee maanden nog heb! Dat zou ik niet overleven :')

Opzich denk ik wel dat als ik een normaal gesprek ter afsluiting had gehad dat het mij wel had geholpen. We hebben nu na een ruzie nooit meer gepraat. Ik weet niet of dit gedrag nu is omdat hij echt niets om mij geeft, of omdat hij zich wil afsluiten voor zijn eigen pijn. Het piekeren daarover is gewoon ontzettend klote.

Morgen sta ik in ieder geval op tijd op om te sporten en mijn spijsvertering normaal op gang te laten komen. :-)
It's gonna take as long as it needs to. :*

Het is niet zo zinvol om met theorieën te komen over zijn bedoelingen. Je hebt er letterlijk niks aan. Als hij iets wil bespreken, hoor je het vanzelf wel. Ontvolg hem van social media en zoek afleiding nadat je je ritmes weer onder controle hebt. Laat het weten hoe het morgen loopt!
pi_170557190
Je bent vaak geneigd om aan de leuke momenten terug te denken. Wees eens rationeel en probeer de negatieve momenten er naast te leggen.

Makkelijk is het nooit, maar dat jij er nog zo mee zit en hij alweer bezig is betekent imo dat jij iets meer vastbesloten over hem was dan hij over jou. Wil je wel zo iemand?
  zaterdag 29 april 2017 @ 01:00:13 #29
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170557238
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent vaak geneigd om aan de leuke momenten terug te denken. Wees eens rationeel en probeer de negatieve momenten er naast te leggen.

Makkelijk is het nooit, maar dat jij er nog zo mee zit en hij alweer bezig is betekent imo dat jij iets meer vastbesloten over hem was dan hij over jou. Wil je wel zo iemand?
Rationeel gezien, nee.

Maar het rotte aan zo'n situatie is dat ik dacht dat ik hem kende. En dit gedrag past in het plaatje dat ik kende. Het past in alles wat ik over hem wist, over zijn verleden en hoe hij tegen relaties aankijkt en hoe hij dealt met emoties. Hoe ik hem ken, had hij niets anders kunnen doen dan compleet afsluiten. Hij kan me niet eens zien om mijn spullen af te geven.

Maar het geeft mij wel het gevoel dat ik waardeloos was voor hem. En dat is gewoon megakut.
pi_170557285
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 01:00 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Rationeel gezien, nee.

Maar het rotte aan zo'n situatie is dat ik dacht dat ik hem kende. En dit gedrag past in het plaatje dat ik kende. Het past in alles wat ik over hem wist, over zijn verleden en hoe hij tegen relaties aankijkt en hoe hij dealt met emoties. Hoe ik hem ken, had hij niets anders kunnen doen dan compleet afsluiten. Hij kan me niet eens zien om mijn spullen af te geven.

Maar het geeft mij wel het gevoel dat ik waardeloos was voor hem. En dat is gewoon megakut.
Ik snap je heel goed, maar dat gevoel had je waarschijnlijk op momenten daarvoor ook al, anders was je immers niet op dit punt. Overigens heb jij gewoon recht op je spullen, dus deze zou ik hoe dan ook terugeisen.
Ga goed voor jezelf na of het hem is die je mist, of de (lees:een) relatie.
pi_170559581
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 01:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik snap je heel goed, maar dat gevoel had je waarschijnlijk op momenten daarvoor ook al, anders was je immers niet op dit punt. Overigens heb jij gewoon recht op je spullen, dus deze zou ik hoe dan ook terugeisen.
Ga goed voor jezelf na of het hem is die je mist, of de (lees:een) relatie.
Dit.
En liefdesverdriet kost tijd. Hoeveel tijd is voor ieder weer anders.
  zaterdag 29 april 2017 @ 19:47:17 #32
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170569795
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

It's gonna take as long as it needs to. :*

Het is niet zo zinvol om met theorieën te komen over zijn bedoelingen. Je hebt er letterlijk niks aan. Als hij iets wil bespreken, hoor je het vanzelf wel. Ontvolg hem van social media en zoek afleiding nadat je je ritmes weer onder controle hebt. Laat het weten hoe het morgen loopt!
Het ging goed, bij het ontbijt 200 gram druiven weggekregen. Daarna ging ik studeren in de bieb en wilde daar lunchen, maar daar zat hij ook.

Even naar hem toe gelopen om te vragen of hij mijn spullen kon afgeven en toen wel een tijdje zitten praten voor het eerst in een maand. Hij stelde zich ook weer open, gaf aan dat hij zich ook erg klote voelde en het echt niet aan zijn gevoelens lag maar wel rust had omdat hij zelf weer 'in control' was. Ergens in het gesprek kreeg ik ook het idee dat zijn ego hem tegenhield.

Maar goed, daarna dus niets meer hebben kunnen eten.
  zondag 30 april 2017 @ 01:31:05 #33
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_170577327
Ik had er ook last van, nog steeds soms.

Wat helpt is het volgende.

Doe leuke dingen met je vrienden/vriendinnen.
Luister geen liefdesliedjes.
Verwijder zijn foto's, App en Facebook etc.

Sterkte en succes, je komt er wel! :)
pi_170577361
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 01:31 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik had er ook last van, nog steeds soms.

Wat helpt is het volgende.

Doe leuke dingen met je vrienden/vriendinnen.
Luister geen liefdesliedjes.
Verwijder zijn foto's, App en Facebook etc.

Sterkte en succes, je komt er wel! :)
Iedere radiozender heeft liefdesliedjes.

Heb je pas door hoeveel het er zijn als je een gebroken hart heb. :Y

Verder eens
Hell To The Liars
  zondag 30 april 2017 @ 01:34:28 #35
417037 MarokkaanseHeld
pi_170577380
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 01:33 schreef Droopie het volgende:

[..]

Iedere radiozender heeft liefdesliedjes.

Heb je pas door hoeveel het er zijn als je een gebroken hart heb. :Y
Oh, ik luister alleen opgeslagen nummers via Spotify.
"She sang to me, van Marc Antoine", staat ook opgeslagen, hoe erg dit...
pi_170577400
Bij sommigen helpt wraak nemen best goed.
Banden lekprikken en wat stalken enzo.

Verder, ga erboven staan en zoek wat nieuw nog knapper mannelijk vlees op.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 30 april 2017 @ 01:40:20 #37
417037 MarokkaanseHeld
pi_170577435
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:

Uiterlijk is niet alles...
  zondag 30 april 2017 @ 02:06:17 #38
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577646
quote:

Ben geen haatdragend mens en heb totaal geen wrok jegens hem. Vooral niet na hoe ik hem vandaag zag.

Ook aan nieuw vlees nog geen behoefte
pi_170577717
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:06 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ben geen haatdragend mens en heb totaal geen wrok jegens hem. Vooral niet na hoe ik hem vandaag zag.

Ook aan nieuw vlees nog geen behoefte
Hoe zag je hem vandaag dan?
  zondag 30 april 2017 @ 02:29:19 #40
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577799
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe zag je hem vandaag dan?
Nou, ik zag wel dat het hem wat deed en dat zei hij ook. Verder waterige ogen en flinke zweetplekken door zijn dunne tshirt heen op een gegeven moment, terwijl hij helemaal niet het type is dat snel zweet.
pi_170577805
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:29 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Nou, ik zag wel dat het hem wat deed en dat zei hij ook. Verder waterige ogen en flinke zweetplekken door zijn dunne tshirt heen op een gegeven moment, terwijl hij helemaal niet het type is dat snel zweet.
Heeft hij het uitgemaakt of jij?
  zondag 30 april 2017 @ 02:31:18 #42
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577816
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heeft hij het uitgemaakt of jij?
Hij heeft het uitgemaakt. Na een ruzie op een hele rotte manier. Geen gesprek ter afsluiting, mij niet willen zien of spreken, gewoon compleet afgesloten.
pi_170577824
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:31 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Hij heeft het uitgemaakt. Na een ruzie op een hele rotte manier. Geen gesprek ter afsluiting, mij niet willen zien of spreken, gewoon compleet afgesloten.
Uitgemaakt vanwege één ruzie? En nu zit hij er zogenaamd doorheen zag je? Zou dat maar niet geloven aangezien hij degene die het het uitgemaakt heeft.
  zondag 30 april 2017 @ 02:34:01 #44
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577841
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uitgemaakt vanwege één ruzie? En nu zit hij er zogenaamd doorheen zag je? Zou dat maar niet geloven aangezien hij degene die het het uitgemaakt heeft.
Ik zei niet dat hij het heeft uitgemaakt VANWEGE een ruzie maar NA een ruzie. Verder zei ik ook niet dat hij 'erdoor heen' zit, ik zei dat het hem raakte en dat was te zien.

Alsnog, ook al zou ik het niet geloven, heb ik geen wrok naar hem toe. Want dat is waar het in de eerste instantie over ging.
pi_170577846
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:34 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik zei niet dat hij het heeft uitgemaakt VANWEGE een ruzie maar NA een ruzie. Verder zei ik ook niet dat hij 'erdoor heen' zit, ik zei dat het hem raakte en dat was te zien.

Alsnog, ook al zou ik het niet geloven, heb ik geen wrok naar hem toe. Want dat is waar het in de eerste instantie over ging.
Waar ging de ruzie over dan?
  zondag 30 april 2017 @ 02:36:37 #46
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577851
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waar ging de ruzie over dan?
De ruzie ging op dat moment om iets onbenulligs, maar dat is niet de reden dat het uit is.
pi_170577852
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:36 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

De ruzie ging op dat moment om iets onbenulligs, maar dat is niet de reden dat het uit is.
Oh ok. Maar je vond het ook begrijpelijk dat hij het uitgemaakt heeft?
  zondag 30 april 2017 @ 02:37:52 #48
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_170577856
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:34 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Het enige wat je kan doen is het accepteren dat het uit is, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ga verder met je leven en laat hem los.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 30 april 2017 @ 02:39:07 #49
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577865
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ok. Maar je vond het ook begrijpelijk dat hij het uitgemaakt heeft?
Toen niet. Nu achteraf, nog steeds niet. Mijns inziens was het niet iets wat we/ik niet konden fixen. Waar ik inmiddels dus ook mee bezig ben door in therapie te gaan. Maar goed, in een relatie ben je met zijn tweeën en het gaat niet enkel om wat ik wil.
pi_170577873
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:39 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Toen niet. Nu achteraf, nog steeds niet. Mijns inziens was het niet iets wat we/ik niet konden fixen. Waar ik inmiddels dus ook mee bezig ben door in therapie te gaan. Maar goed, in een relatie ben je met zijn tweeën en het gaat niet enkel om wat ik wil.
Nee, begrijp ik. Maar als het om iets 'onbenulligs' gaat dan heeft hij er dus toch wel snel/makkelijk een eind aan gemaakt. Of stel ik dit fout?
  zondag 30 april 2017 @ 02:41:44 #51
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577881
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, begrijp ik. Maar als het om iets 'onbenulligs' gaat dan heeft hij er dus toch wel snel/makkelijk een eind aan gemaakt. Of stel ik dit fout?
De ruzie ging om iets onbenulligs, en heeft ervoor gezorgd dat de bom barstte. Maar de reden dat het over ging is om iets dat dieper lag.
pi_170577889
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:41 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

De ruzie ging om iets onbenulligs, en heeft ervoor gezorgd dat de bom barstte. Maar de reden dat het over ging is om iets dat dieper lag.
Tja, wie weet bedenkt hij zich nog?
  zondag 30 april 2017 @ 02:44:12 #53
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_170577898
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lijkt me niet handig om daar vanuit te gaan :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 30 april 2017 @ 02:45:25 #54
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577910
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn; dat heb ik een maand gehoopt en dat hij me negeerde en niet wilde spreken of zien deed intens pijn.

Maar na vandaag, nadat ik heb gezien dat het hem ook niet koud laat, wil ik niet eens meer in die situatie van hoop zitten. Ik wil gewoon verder en vooral heel graag hem uit mijn hoofd hebben en weer een kilo of 8 aankomen
pi_170577917
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Lijkt me niet handig om daar vanuit te gaan :P
Klopt, maar ze zegt dat hij er niet al te best uitzag en er dus ook mee zit?
  zondag 30 april 2017 @ 02:51:38 #56
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_170577946
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt, maar ze zegt dat hij er niet al te best uitzag en er dus ook mee zit?
Dat is wat zij zegt te zien ,wil zien of invult, maar ik zou me daar al niet eens mee bezighouden als ik haar was want ze moet hem ' gewoon 'loslaten ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 30 april 2017 @ 03:00:44 #57
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170577996
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 02:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat is wat zij zegt te zien ,wil zien of invult, maar ik zou me daar al niet eens mee bezighouden als ik haar was want ze moet hem ' gewoon 'loslaten ;)
Dat is wat ik zag en wat hij zelf ook aangaf.

Maar anyway, alsnog, ik wil hem 'gewoon' loslaten maar dat gaat dus nog niet zo goed.
  zondag 30 april 2017 @ 03:03:41 #58
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_170578021
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 03:00 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat is wat ik zag en wat hij zelf ook aangaf.

Maar anyway, alsnog, ik wil hem 'gewoon' loslaten maar dat gaat dus nog niet zo goed.
Dat begrijp ik , het is altijd moeilijk en verdrietig als een relatie verbroken is.
Wat ik bedoel is dat je je beter druk kan maken om jezelf en hem los laten :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_170578033
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:45 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn; dat heb ik een maand gehoopt en dat hij me negeerde en niet wilde spreken of zien deed intens pijn.

Maar na vandaag, nadat ik heb gezien dat het hem ook niet koud laat, wil ik niet eens meer in die situatie van hoop zitten. Ik wil gewoon verder en vooral heel graag hem uit mijn hoofd hebben en weer een kilo of 8 aankomen
Misschien is het beter hem niet meer te zien?
  zondag 30 april 2017 @ 03:07:11 #60
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170578047
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 03:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Misschien is het beter hem niet meer te zien?
Ik kwam hem toevallig tegen, het staat niet op de planning om hem nog te zien. Enkel om mijn spullen af te geven.
  zondag 30 april 2017 @ 14:02:59 #61
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170583686
quote:
Hoe kun je nog ooit respect voor jezelf hebben als je stiekem (en laf dus) iemands banden lek prikt. Zou een (echte) man nooit doen. Ver beneden nivo, en als antwoord hooguit een vette rochel-vluum in het gezicht waard!

:r :r

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 30-04-2017 14:11:33 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 30 april 2017 @ 14:09:00 #62
450228 LeesFoknl
pi_170583906
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 02:39 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Misschien is hij het type dat heel lang niks zegt en dan opeens .... pats boem, finito. Had dan beter eerst "zijn probleem met jou", met jou moeten bespreken. Dan was er misschien nog iets aan ter doen geweest.
En dat hij nu niet meer terug kan is omdat ie de wrevel, de irritatie te ver heeft laten komen en te lang heeft laten duren.
pi_170584700
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 03:07 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik kwam hem toevallig tegen, het staat niet op de planning om hem nog te zien. Enkel om mijn spullen af te geven.
Gauw doen. Hoe eerder hoe beter je het kan verwerken en dus vergeten. Heel cliché, maar tijd heelt echt alle wonden.
pi_170584763
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Misschien is hij het type dat heel lang niks zegt en dan opeens .... pats boem, finito. Had dan beter eerst "zijn probleem met jou", met jou moeten bespreken. Dan was er misschien nog iets aan ter doen geweest.
En dat hij nu niet meer terug kan is omdat ie de wrevel, de irritatie te ver heeft laten komen en te lang heeft laten duren.
Je hoeft het niet goed te praten? Wat de reden ook moge zijn, dat doet er allemaal niet toe. Aan haar nu de taak om dit te verwerken en verder te gaan met haar leven.
  zondag 30 april 2017 @ 16:41:26 #65
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170587629
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 19:47 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Het ging goed, bij het ontbijt 200 gram druiven weggekregen. Daarna ging ik studeren in de bieb en wilde daar lunchen, maar daar zat hij ook.

Even naar hem toe gelopen om te vragen of hij mijn spullen kon afgeven en toen wel een tijdje zitten praten voor het eerst in een maand. Hij stelde zich ook weer open, gaf aan dat hij zich ook erg klote voelde en het echt niet aan zijn gevoelens lag maar wel rust had omdat hij zelf weer 'in control' was. Ergens in het gesprek kreeg ik ook het idee dat zijn ego hem tegenhield.

Maar goed, daarna dus niets meer hebben kunnen eten.
Ik zou het contact ontzettend zakelijk houden voorlopig. Fijn dat je hebt kunnen praten, maar zorg er wel voor dat dit niet een opstapje is voor meer gepieker. Hoe gaat het vandaag?
  zondag 30 april 2017 @ 18:31:24 #66
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170590049
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dat kan, hij is net als ik een binnenvetter. Ik kreeg meer het idee dat hij niet terug kan omdat zijn ego hem tegenhoud, zo van: ik ben ervan weggelopen en kan nu niet terug. Hij gaf wel aan dat hij zich ook heel erg klote voelde. Maar goed.
  zondag 30 april 2017 @ 18:32:19 #67
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170590072
quote:
99s.gif Op zondag 30 april 2017 16:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zou het contact ontzettend zakelijk houden voorlopig. Fijn dat je hebt kunnen praten, maar zorg er wel voor dat dit niet een opstapje is voor meer gepieker. Hoe gaat het vandaag?
Vandaag beter! Ben lekker bezig geweest in mijn nieuwe huis en heb redelijk gegeten. Een croissantje met kaas, een breaker en een vies gerecht bij de Ikea. Denk dat ik straks nog wel wat meer kan eten.
pi_170590130
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 18:31 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat kan, hij is net als ik een binnenvetter. Ik kreeg meer het idee dat hij niet terug kan omdat zijn ego hem tegenhoud, zo van: ik ben ervan weggelopen en kan nu niet terug. Hij gaf wel aan dat hij zich ook heel erg klote voelde. Maar goed.
Zijn verlies. Klaar. Je kunt het, meisje!
pi_170600121
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 14:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hoe kun je nog ooit respect voor jezelf hebben als je stiekem (en laf dus) iemands banden lek prikt. Zou een (echte) man nooit doen. Ver beneden nivo, en als antwoord hooguit een vette rochel-vluum in het gezicht waard!

:r :r
Hmm de rest vergat je te lezen?

Ts heeft opties en soms is wraak iets dat iemand tegenhoudt om iemand los te laten, helaas, ik schrijf dit enkel om die ander even duidelijk te maken dat je dat soort dingen toch niet wilt doen.
Lijkt me?

Dus de andere optie is doorgaan.
:P
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 1 mei 2017 @ 03:25:42 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170600692
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 18:32 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Vandaag beter! Ben lekker bezig geweest in mijn nieuwe huis en heb redelijk gegeten. Een croissantje met kaas, een breaker en een vies gerecht bij de Ikea. Denk dat ik straks nog wel wat meer kan eten.
Yay! Nu kan je dit verder uitbouwen naar je eigen leven weer op de rails krijgen. :) Het helpt als je afleiding hebt met dingen als je huis. Ga binnenkort weer met vrienden afspreken en probeer om weer onder de mensen te komen.
pi_170634587
Herkenbaar gevoel PrinsesPerzik.

Mijn relatie is na vier en half jaar op de klippen gelopen en dat hakt erin. Constant moe, wel honger, maar niet willen eten, angst voor de toekomst etc. Ik merk dat erover praten wel helpt, maar leuk is anders.
pi_170634783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:14 schreef Stippen het volgende:
Herkenbaar gevoel PrinsesPerzik.

Mijn relatie is na vier en half jaar op de klippen gelopen en dat hakt erin. Constant moe, wel honger, maar niet willen eten, angst voor de toekomst etc. Ik merk dat erover praten wel helpt, maar leuk is anders.
Hoe lang geleden nu? Ook voor jou geldt dat tijd alle wonden heelt.
pi_170634898
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoe lang geleden nu? Ook voor jou geldt dat tijd alle wonden heelt.
Zo'n twee weken. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. Verre van zelfs, maar ergens wringt iets. Alsof het nog niet helemaal afgesloten is. Zal deels komen omdat we nog spullen moeten verdelen en we allebei een nieuwe plek zoeken om te wonen, maar ook omdat het allemaal snel is gegaan. Een dikke maand geleden nog samen op vakantie geweest. Niets aan de hand, hartstikke leuk gehad. Een maand later ziet de wereld er in haar en mijn ogen ineens heel anders uit.
pi_170634996
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:46 schreef PrinsesPerzik het volgende:
In navolging van mijn laatste topic:

Het is nu ruim een maand over en twee weken geleden dat ik voor het laatst wat heb gehoord, als antwoord op mijn brief.

Ik heb het er nog steeds zo intens moeilijk mee. Het gekke is dat het ontzettend dubbel is. Aan de ene kant heb ik rust, begin maandag met een nieuwe baan, heb mijn oude hobbies herpakt en werk aan mezelf. Als hij nu zou appen om te vragen of ik hem wilde zien, dan zou ik dat niet kunnen. Ik ben er niet klaar voor. Ook als ik zie dat hij andere meiden toevoegt op social media raakt me dat niet echt, ik probeer te geloven dat dat niet betekent dat hij niets om mij geeft of niet aan mij denkt.

Maar anderzijds zit hij letterlijk 24/7 in mijn hoofd. Ik overanalyseer alles, omdat ik nooit een afsluiting heb gehad. Slapen en eten gaat slecht. Ik heb wel honger, maar geen eetlust, waardoor ik inmiddels nog maar 46 kilo weeg (ben wel klein, 1,59 m maar ik woog altijd 53 kilo).

Hoe ga ik hiermee om? Hoe zorg ik dat ik weer eet en hem uit gedachten krijg? Mezelf bezighouden werkt dus niet want dat doe ik al
net als hem ook op badoo gaan.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:41:44 #75
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170638532
Fake it 'til you make it, schijnt heel goed te werken.
1 + 1 = blauw
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:35:51 #76
33189 RM-rf
1/998001
pi_170660066
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:46 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Hoe ga ik hiermee om?
stop feeling sorry for yourself:

- houd op je eigen misere te benadrukken, richt je op positieve kanten in je leven
- verander je eigen perspectief, kijk naar zaken vanuit een breder kader, kijk vooruit
- wees zuinig op je energie, realiseer je dat energie een beperkt goed is en zeker als je niet goed eet des te schaarser, wees egocentrisch wat dat betreft en gebruik je energie voor zaken die je ook direkt zelf een nut oplevere en jou goeddoen
- sowieso, ego-centrisch zijn is een goed iets en soms van levensbelang; je kunt niet goed voor anderen zijn als je niet eerst al goed voor jezelf kunt zijn.

Realiseer je, je hebt zelf een keuze, je kunt zelf bepalen of het je goed gaat de komende tijd of je kunt ervoor zorgen dat je jezelf beter gaat voelen... je hebt het zelf in de hand.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170660905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:28 schreef Stippen het volgende:

[..]

Zo'n twee weken. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. Verre van zelfs, maar ergens wringt iets. Alsof het nog niet helemaal afgesloten is. Zal deels komen omdat we nog spullen moeten verdelen en we allebei een nieuwe plek zoeken om te wonen, maar ook omdat het allemaal snel is gegaan. Een dikke maand geleden nog samen op vakantie geweest. Niets aan de hand, hartstikke leuk gehad. Een maand later ziet de wereld er in haar en mijn ogen ineens heel anders uit.
Kan ik in jouw geval goed begrijpen. Hoe kan alles in een maand tijd voorbij zijn? Valt het niet te herstellen?
pi_170669528
Een maand geleden dus al wel wat aan de hand maar dat had je niet door.
Fylax is op televisie geweest
pi_170679819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:35 schreef jodelahity het volgende:
Een maand geleden dus al wel wat aan de hand maar dat had je niet door.
Dit. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na een aantal dagen ook wel achter de breuk sta. Angst voor de toekomst blijft echter wel. Hoe vind je ooit weer iemand..
  donderdag 4 mei 2017 @ 13:33:36 #80
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170680797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef Stippen het volgende:

[..]

Dit. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na een aantal dagen ook wel achter de breuk sta. Angst voor de toekomst blijft echter wel. Hoe vind je ooit weer iemand..
Wat was er aan de hand dan?
pi_170683142
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:33 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Wat was er aan de hand dan?
Op het moment dat ik wegens werk in het buitenland zat is ons appartement onbewoonbaar geraakt wegens brand (al enkele maanden eerder). Zij was er destijds wel en is aan de rook kunnen ontkomen, gelukkig. Haar trauma is vanzelfsprekend groter dan het mijne daardoor, maar we verwerken trauma's compleet anders, ook al omdat ik in mijn pubertijd één van mijn ouders ben verloren.

Ik ben meer de persoon die doorgaat, het slechte achter me wil laten. Zij de binnenvetter die er wel over wil praten, maar waarbij je het er letterlijk uit moet trekken. Dat heb ik te weinig kunnen doen. Ik probeerde haar er op mijn manier doorheen te trekken. Dat verwijt ik mezelf wel, maar het is ook de persoon die ik ben. Leuke nieuwe herinneringen proberen te maken. Niet te veel stilstaan bij de 'wat als' vraag. Vind me alsjeblieft geen lul hierdoor, ik wil over vreselijke en emotionele dingen praten, maar ben niet degene die dat zomaar uit iemand trekt. Of in ieder geval niet uit haar. Je kunt het beter naar me toe roepen en dan sta ik direct voor iemand klaar. Zo'n persoon is zij niet en dat is gaan wringen tussen ons.

Boven op het feit dat de liefde langzaam maar zeker wegebde is het beter zo. Ik kan er eigenlijk met de dag wel beter mee omgaan.
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:53:53 #82
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170692978
Ik merkte toch dat ik loslaten erg lastig vind. Vooral na afgelopen zaterdag, dat ik zo zag wat het ook met hem deed.

Heb hem vandaag een brief gestuurd met daarin beschreven hoe ik me voel, welke punten ik de mist in ben gegaan en hoe ik het anders zou aanpakken en hoe ik aan mezelf heb gewerkt. Heb erin gezet dat ik het toch wel graag another shot wil geven, omdat ik weet dat hij ook zijn best heeft gedaan voor mij. En het dan rustig aan doen, niet direct weer vol inspringen.

Heb geschreven dat hij niet direct hoeft te antwoorden en de tijd mag nemen om erover na te denken. Maar dat ik hier wel de lijn trek. Als het nu niet is, dan laat ik ook los en hoef ik geen afsluitend gesprek of vrienden zijn of wat dan ook.

Ik ben ergens bang voor de reactie, omdat ik weet dat het dan voor mijn gevoel definitief is als hij niet wilt. Maar aan de andere kant voel ik me opgelucht, ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik mijn best heb gedaan.
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:08:43 #83
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170693372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:53 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Ik merkte toch dat ik loslaten erg lastig vind. Vooral na afgelopen zaterdag, dat ik zo zag wat het ook met hem deed.

Heb hem vandaag een brief gestuurd met daarin beschreven hoe ik me voel, welke punten ik de mist in ben gegaan en hoe ik het anders zou aanpakken en hoe ik aan mezelf heb gewerkt. Heb erin gezet dat ik het toch wel graag another shot wil geven, omdat ik weet dat hij ook zijn best heeft gedaan voor mij. En het dan rustig aan doen, niet direct weer vol inspringen.

Heb geschreven dat hij niet direct hoeft te antwoorden en de tijd mag nemen om erover na te denken. Maar dat ik hier wel de lijn trek. Als het nu niet is, dan laat ik ook los en hoef ik geen afsluitend gesprek of vrienden zijn of wat dan ook.

Ik ben ergens bang voor de reactie, omdat ik weet dat het dan voor mijn gevoel definitief is als hij niet wilt. Maar aan de andere kant voel ik me opgelucht, ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik mijn best heb gedaan.
:X

Is in deze reeks posten iets voor jou? Hielp mij destijds.

R&P / De kunst van het loslaten van je ex #241 Rust im kopf bitte :(
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:16:58 #84
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170693638
quote:
99s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:X

Is in deze reeks posten iets voor jou? Hielp mij destijds.

R&P / De kunst van het loslaten van je ex #241 Rust im kopf bitte :(
Ik heb het even gelezen maar ik zie mensen die jaren na de breuk er nog over dromen. Dat wil ik niet. :')

Ik heb wel gewoon vrede met de brief die ik heb gestuurd. Heb de dingen gezegd die ik wilde zeggen, en als het hierna niet goedkomt kan ik gewoon verder en het afsluiten. Dan is het gewoon goed zo.
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:18:27 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170693678
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:16 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik heb het even gelezen maar ik zie mensen die jaren na de breuk er nog over dromen. Dat wil ik niet. :')

Ik heb wel gewoon vrede met de brief die ik heb gestuurd. Heb de dingen gezegd die ik wilde zeggen, en als het hierna niet goedkomt kan ik gewoon verder en het afsluiten. Dan is het gewoon goed zo.
Daar gaat het om. Je moet zo'n brief enkel met die intentie schrijven, niet om een (bepaalde) reactie verwachten. Het is jezelf uiten, geen onderhandelingsmiddel.

En nu verder met je huisje. :*
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:20:24 #86
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170693739
quote:
99s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Daar gaat het om. Je moet zo'n brief enkel met die intentie schrijven, niet om een (bepaalde) reactie verwachten. Het is jezelf uiten, geen onderhandelingsmiddel.

En nu verder met je huisje. :*
Nou ja, bepaalde reactie uitlokken... het liefst zou ik het nog gewoon uitpraten en kijken of we weer ergens kunnen beginnen. Maar ben wel prepared for the worst, verwacht eigenlijk geen reactie.
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:21:00 #87
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170693762
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:20 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Nou ja, bepaalde reactie uitlokken... het liefst zou ik het nog gewoon uitpraten en kijken of we weer ergens kunnen beginnen. Maar ben wel prepared for the worst, verwacht eigenlijk geen reactie.
Succes. :X
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:53:56 #88
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_174769679
Toch wel een kleine update en iets waar jullie mij wellicht mee verder kunnen helpen:

Eigenlijk ben ik nooit over de relatiebreuk heen gekomen en hij blijkbaar ook niet, want na een half jaar break-up waarvan bijna twee maanden radiostilte kreeg ik toch een berichtje dat hij mij miste. Dit is nu ook al twee maanden geleden en in die twee maanden hebben we eerst een aantal keer het bed gedeeld in een dronken bui, en nu sinds twee weken uitgesproken dat er toch nog veel gevoelens zijn en we zijn nu aan het daten, als in leuke dingen doen en samen zijn.

Het gekke is: vanaf het moment dat we weer samen waren was het alsof er niets was gebeurd. Alsof we niet een half jaar uit elkaar zijn geweest, alsof ik niet tien kilo ben afgevallen van ellende, alsof ik niet bijna mijn verstand verloor van verdriet. Het is alsof het nooit anders is geweest, ontzettend fijn.

Maar toch knaagt onzekerheid. Hij had een vaste scharrel en ik heb aangegeven dat ik niet verwacht dat hij direct weer ergens in springt met mij, maar dat dat wel een harde grens is. Hij heeft toen op een nette manier de situatie uitgelegd aan haar en dat verbroken om verder te kijken met mij. Maar toch, als ik bij hem ben is het fijn en de zevende hemel. Zodra ik weg ben, twijfel ik weer over alles. Wil ik dit wel op deze manier? Wil ik niet gewoon alles of niets? Wil ik eigenlijk liever niets?

Ergens zit zo de angst nog om gekwetst te worden dat ik de neiging heb ervan weg te rennen. Maar dat is stom, want dit is wat ik dat afgelopen half jaar altijd heb gewild.

Hoe kom ik van die gedachten af, om te zorgen dat het dit keer op een goede manier gaat?
pi_174770585
Mag je van jezelf wel gelukkig zijn? Of blijf je altijd op zoek naar een reden om je geluk in twijfel te trekken?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 30 oktober 2017 @ 23:25:13 #90
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_174770652
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:22 schreef Argento het volgende:
Mag je van jezelf wel gelukkig zijn? Of blijf je altijd op zoek naar een reden om je geluk in twijfel te trekken?
Ik vind dat een mooie vraag.

Ik mag van mezelf wel gelukkig zijn, denk ik. Ergens ben ik ook gelukkig, want dit is wat ik het afgelopen half jaar heb gewild. Maar toch blijft die angst sluimeren. Wat als hij weer weggaat? Wat als hij weer vreemdgaat? Wat als hij iemand anders toch leuker vindt? Wat als wat als wat als... ik word er zelf moedeloos van en dan krijg ik de neiging er heel hard van weg te rennen.
pi_174770753
Je kunt jezelf alleen maar wapenen tegen de situatie dat hij bij je weggaat, dat hij weer vreemdgaat of toch iemand anders leuker vindt als je reserves inbouwt in je gevoelens voor hem, in je investering in jullie relatie. Je zult nooit de garantie hebben dat deze situaties zich nooit voor zullen doen. Dus aan jou de keus om je er tegen te wapenen of niet. Ik denk dat kiezen voor je eigen geluk betekent dat je voor de relatie kiest, en dan wapen je je niet. Dan durf je kwetsbaar te zijn en te blijven, Als je valt, dan val je hard. Maar dat zij dan maar zo. Live a little.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:26:48 #92
441859 crew  Lenny77
pi_174772022
Best vermoeiend dit..
Is het niet zo dat je hem terug wou uit gekrenkte trots? Het onbereikbare?
En nu je hem weer hebt en hij niet meer onbereikbaar is, is hij dus niet meer zo interessant.
Snel nieuwe excuses zoeken om er toch maar weer mee te stoppen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:28:07 #93
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_174772048
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
Best vermoeiend dit..
Is het niet zo dat je hem terug wou uit gekrenkte trots? Het onbereikbare?
En nu je hem weer hebt en hij niet meer onbereikbaar is, is hij dus niet meer zo interessant.
Snel nieuwe excuses zoeken om er toch maar weer mee te stoppen.
Huh?

Jij denkt dat ik 10 kilo afviel in 1,5 maand tijd vanwege gekrenkte trots?
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:31:14 #94
441859 crew  Lenny77
pi_174772099
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 00:28 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Huh?

Jij denkt dat ik 10 kilo afviel in 1,5 maand tijd vanwege gekrenkte trots?
Onderschat niet wat er in je onderbewustzijn gebeurt!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:40:33 #95
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_174772221
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 00:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Onderschat niet wat er in je onderbewustzijn gebeurt!
Nou, ik kan je wel vertellen dat dat geen gekrenkte trots was. Dat was verdriet om verlies van liefde, in zijn puurste vorm.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:55:07 #96
441859 crew  Lenny77
pi_174772378
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 00:40 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Nou, ik kan je wel vertellen dat dat geen gekrenkte trots was. Dat was verdriet om verlies van liefde, in zijn puurste vorm.
Dat begrijp ik (op die puurste vorm na dan) .
Maar dan zou je nu in je nopjes moeten zijn!
Ik lees twijfel in je verhaal.
En als het echt angst is dan is het niet slecht om jezelf eens af te vragen of je al dat zelfgemaakte gedoe nodig hebt in je leven.
Ga voor hem en geniet, laat los.
Of kap ermee en laat los.
pi_174772749
Onderstaande is er vanuit gaande dat je alles of niets wilt. Alles dus.

Ik denk dat, gezien hoe jullie destijds uit elkaar gegaan zijn, dat het simpelweg logisch is dat je nu met de angst leeft dat dat weer gebeurt. Dat er in die zin een breuk is ontstaan in je vertrouwen in hem. Dat je daar onzeker van wordt. Dat hij na een ruzie opeens pleite is en zaken niet uit wil praten als een volwassen persoon. En dat hij jou keihard laat stikken. En dat hem dat schijnbaar minder doet dan jou, omdat hij dat een aantal maanden heeft kunnen doorzetten. En dat hij daarom in zekere mate de macht in de relatie heeft. Misschien durf je nu niet eens meer ruzie te maken als dat nodig is.

Dit lijken me, hoewel misschien moeilijk, toch wel zaken om het heel goed over te hebben met elkaar, wil je weer vertrouwen kunnen hebben in een gezamenlijke toekomst.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pomtips op 31-10-2017 02:09:21 ]
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 02:09:38 #98
450228 LeesFoknl
pi_174772761
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Je bent mij voor. Ik gebruik geen enkele drug, maar blowen (of hasj cake oid) zou ik wel willen proberen. Maar doe het niet vanwege de vaak genoemde vreetkick die je ervan krijgt. Ben al te zwaar dus ...

En hoe zit het met die druppels, een bestanddeel van de hash of wiet. wel relax en eetlust maar je wordt er niet high van, en zelfs in de apotheek verkrijgbaar!

Of lekker de hele dag van die romige milkshakes lurken. Chocolade of aardbei?
Ijs, chocolade of bonbons smullen!
Denk aan je pitamientjes en verwen je zelf maar lekker!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 31-10-2017 02:15:00 ]
pi_174772776
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:29 schreef Argento het volgende:
Je kunt jezelf alleen maar wapenen tegen de situatie dat hij bij je weggaat, dat hij weer vreemdgaat of toch iemand anders leuker vindt als je reserves inbouwt in je gevoelens voor hem, in je investering in jullie relatie. Je zult nooit de garantie hebben dat deze situaties zich nooit voor zullen doen. Dus aan jou de keus om je er tegen te wapenen of niet. Ik denk dat kiezen voor je eigen geluk betekent dat je voor de relatie kiest, en dan wapen je je niet. Dan durf je kwetsbaar te zijn en te blijven, Als je valt, dan val je hard. Maar dat zij dan maar zo. Live a little.
Het enigste juiste antwoord ^O^ TS doe hier iets mee.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 02:24:49 #100
450228 LeesFoknl
pi_174772813
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:53 schreef PrinsesPerzik het volgende:

Het gekke is: vanaf het moment dat we weer samen waren was het alsof er niets was gebeurd. Alsof we niet een half jaar uit elkaar zijn geweest, alsof ik niet tien kilo ben afgevallen van ellende, alsof ik niet bijna mijn verstand verloor van verdriet.

Het is alsof het nooit anders is geweest, ontzettend fijn.

Hij had een vaste scharrel en ik heb aangegeven dat ik niet verwacht dat hij direct weer ergens in springt met mij, maar dat dat wel een harde grens is. Hij heeft toen op een nette manier de situatie uitgelegd aan haar en dat verbroken om verder te kijken met mij. .... als ik bij hem ben is het fijn en de zevende hemel.

.......... want dit is wat ik dat afgelopen half jaar altijd heb gewild.

Nu, prinsesje, lig jij soms ook op een erwt?
lees nu eens wat ik uit een (1) bijdrage van jou destilleer. dat heb ik hieronder geciteerd.

JIj voelt je weer leven nu met hem.
Hij heeft het uitgemaakt met een andere vanwege jou
Zo fijn ... de zevende hemel
altijd heb gewild ...

Hou op met denken en piekeren, laart dat aan een paard over. Die hebben grote (paarde)hoofden en die hoofden zijn veel meer geschikt om te denken en te piekeren.
--------------------------------------------
Jij moet gewoon .. en ik herhaal jou zelf (!!) weer .....

"JIj voelt je weer leven nu met hem.
Zo fijn ... de zevende hemel
altijd heb gewild ..."

Leef. en geniet in en van het moment.
En eet je bordje leeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 31-10-2017 02:30:07 ]
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 02:28:32 #101
450228 LeesFoknl
pi_174772824
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 02:03 schreef Pomtips het volgende:
Onderstaande is er vanuit gaande dat je alles of niets wilt. Alles dus.

Ik denk dat, gezien hoe jullie destijds uit elkaar gegaan zijn, dat het simpelweg logisch is dat je nu met de angst leeft dat dat weer gebeurt. Dat er in die zin een breuk is ontstaan in je vertrouwen in hem. Dat je daar onzeker van wordt. Dat hij na een ruzie opeens pleite is en zaken niet uit wil praten als een volwassen persoon. En dat hij jou keihard laat stikken. En dat hem dat schijnbaar minder doet dan jou, omdat hij dat een aantal maanden heeft kunnen doorzetten. En dat hij daarom in zekere mate de macht in de relatie heeft. Misschien durf je nu niet eens meer ruzie te maken als dat nodig is.

Dit lijken me, hoewel misschien moeilijk, toch wel zaken om het heel goed over te hebben met elkaar, wil je weer vertrouwen kunnen hebben in een gezamenlijke toekomst.
Ja, vooral veel praten, zeker als het goed gaat. Heb je kans dat het weer mis gaat. De tijd samen moet een fijne tijd zijn, voor JOU maar ook VOOR HEM !!
Want uiteindelijk is dat toch het enige dat mensen op lange duur bij elkaar houdt, en niet van die zware gesprekken, waar je je gelijk probeert te halen.
pi_174773019
Weet niet wat jullie leeftijd is, maar het ligt er wel bovenop dat jij past bij iemand die congruent is in zijn woorden en daden. Dat lijkt hij niet te zijn. Wat je nu ervaart is niets meer dan het vullen van die leegte. Dat is niet hetzelfde als geluk. En bovendien lijk je een valkuil te hebben, je maakt je geluk erg afhankelijk van de ander. Op basis van wat ik hier lees zegt mijn verstand me dat het weer samenkomen het slechtste is wat je kon overkomen. Jij bent niet zijn ware. Terwijl je iemand nodig lijkt te hebben die vol voor je gaat (omdat je blijkbaar zelf snel twijfelt en je eerder overgeeft aan angst dan dat je overtuigd bent van je eigenwaarde en aantrekkingskracht - wat niet gek is als je zo afhankelijk maakt). Sterkte.
pi_174773072
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:01 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Jullie zijn beiden hetzelfde..Geen inhoud, en maar met iedereen meegaan voor een beetje casual sex. Vindt je het gek dat geen enkele relatie nog slaagt vandaag de dag.

Leer eerst jezelf eens kennen en vraag je af waar je werkelijk naar op zoek bent, diep in je hart.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:46:01 #104
441859 crew  Lenny77
pi_174773860
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 06:13 schreef Mojo.jojo het volgende:
Weet niet wat jullie leeftijd is, maar het ligt er wel bovenop dat jij past bij iemand die congruent is in zijn woorden en daden. Dat lijkt hij niet te zijn. Wat je nu ervaart is niets meer dan het vullen van die leegte. Dat is niet hetzelfde als geluk. En bovendien lijk je een valkuil te hebben, je maakt je geluk erg afhankelijk van de ander. Op basis van wat ik hier lees zegt mijn verstand me dat het weer samenkomen het slechtste is wat je kon overkomen. Jij bent niet zijn ware. Terwijl je iemand nodig lijkt te hebben die vol voor je gaat (omdat je blijkbaar zelf snel twijfelt en je eerder overgeeft aan angst dan dat je overtuigd bent van je eigenwaarde en aantrekkingskracht - wat niet gek is als je zo afhankelijk maakt). Sterkte.
En dit..
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:02:20 #105
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_174774080
Je houd jezelf voor de gek TS .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:58:17 #106
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_174776066
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 06:13 schreef Mojo.jojo het volgende:
Hoewel ik het niet eens ben met het eerste gedeelte, heb je met het tweede gedeelte zeker een punt. Alleen hoe raak ik zo overtuigd van mijn eigenwaarde zodat ik mezelf niet zo afhankelijk maak?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:24:09 #107
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_174776475
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 06:38 schreef Adept het volgende:

[..]

Jullie zijn beiden hetzelfde..Geen inhoud, en maar met iedereen meegaan voor een beetje casual sex. Vindt je het gek dat geen enkele relatie nog slaagt vandaag de dag.

Leer eerst jezelf eens kennen en vraag je af waar je werkelijk naar op zoek bent, diep in je hart.
Whut?! :')

Waaruit concludeer jij in godsnaam dat ik met iedereen mee ga voor casual sex?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:58:29 #108
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174777097
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 01:00 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Rationeel gezien, nee.

Maar is dit nu ook uitgesproken en gaat hij daar aan werken?
Anders kan je erop wachten dat het weer gebeurt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:03:32 #109
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_174780271
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:58 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maar is dit nu ook uitgesproken en gaat hij daar aan werken?
Anders kan je erop wachten dat het weer gebeurt.
Ja, we communiceren nu wel veel beter en praten over dingen ipv het wegstoppen. Alleen ik wil niet elke keer als we een fijne dag hebben gehad weer zo ontzettend piekeren als ik thuis kom en hem daar ook constant mee lastig vallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')