De trein jongen. Die doet er even over.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zit je nu al de film begint pas over ongeveer twee uur.
Ik zit nog gewoon op mijn werk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De trein jongen. Die doet er even over.
Waar zie jij racisme?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:49 schreef Pg_up het volgende:
Jammer van het uitgesproken racisme, maar verder goed topic weer vogeltjesdans
Ben jij dat jesse?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:56 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Lol. Als dit geen racisme is, wat dan wel?
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:56 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Lol. Als dit geen racisme is, wat dan wel?
Heb je Snorlax?quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:01 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste negert die Vogel op het toilet in Utrecht op een anale rekbeurt trakteert krijgt mijn Pokémons!
Is goed. Pak ik de vaseline vast.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Twee zelfs! Ik fiets alvast naar Kiala
Haha jij moet werken op vrijdag!quote:
Waar? Kom ik naast je zitten. Heb mn bioscoopbroek aanquote:
Zal moeilijk worden, ik word omringd door mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Waar? Kom ik naast je zitten. Heb mn bioscoopbroek aan
ah dan weet ik nu waar je zitquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, ik word omringd door mooie vrouwen.
Nee, want die had geen kaartje voor de film.quote:
Dit is het enige kaartje dat hij altijd bij zich heeft:quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want die had geen kaartje voor de film.
20 cm, toen ik de schijt kreeg van je reactie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:54 schreef cabe0002 het volgende:
Bitch please. En TS met hoeveel cm is de omtrek van je anus toegenomen na dit voorval?
De enigste plaats vanwaar je uberhaupt een blik durft te werpen naar een dergelijke rel-negert is veilig vanuit je zolderkamertje met een tweedehands gebruikt anaalplugje (op de kop getikt op marktplaats) in je roze maagdelijke sterretje. Klinkt al heel wat geloofwaardiger, vind je ook niet?.quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
20 cm, toen ik de schijt kreeg van je reactie.
U mad?quote:Op zaterdag 29 april 2017 00:13 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
De enigste plaats vanwaar je uberhaupt een blik durft te werpen naar een dergelijke rel-negert is veilig vanuit je zolderkamertje met een tweedehands gebruikt anaalplugje (op de kop getikt op marktplaats) in je roze maagdelijke sterretje. Klinkt al heel wat geloofwaardiger, vind je ook niet?.
Wie had ik anders moeten zijn, jij soms?quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh, dus jij bent die vogeltjesdans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |