Oh excuus, jeetje Aber, wat een toestand zeg, jeetjequote:Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Graag even ontopic blijven dank u wel
Dit inderdaad. Ik heb tegenwoordig Unlimited Data van T-Mobile, dus ik trek mij gewoon af in de trein.quote:
Heb je liever dat ik mij aftrek in de bibliotheek? Doe eens normaal man, er zijn daar kinderen.quote:
En waar zijn die kasten van gemaakt dan?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:35 schreef Faeroer het volgende:
wat is een bibliotheek? daar bergen ze dode bomen op in kasten tog??
Dat is haar, inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:38 schreef Pensylvania het volgende:
Is dat dezelfde Ria als uit het Viva forum topic?
Heeft zij gvd wel tijd om in de bibliotheek te zitten met haar 4 mislukte kinderen!?
Hoe kan een mocro nou een chimeid zijn joh. Denk eens na.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kom ook weleens in de OBA, zitten vaak wel knappe mocro chimeids.
Dat kan gewoon hoor. Meeste chimeids zijn mocro's.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kan een mocro nou een chimeid zijn joh. Denk eens na.
metaal tog? ik kom er nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En waar zijn die kasten van gemaakt dan?
Lugubere toko inderdaad.
Wil je nog een samenvatting inburgeringscursus?quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
metaal tog? ik kom er niet
nooit geen boeken gelezen, gewoon printjes maken van andermans samenvattingen en dan die examen doen
Chimeids zijn Aruba, Curaçao en Suriname.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor. Meeste chimeids zijn mocro's.
nee, gaat alleen om accent hier.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je nog een samenvatting inburgeringscursus?
Oke oke gewoon herhalingen van TiTa Tovenaar kijken en meepraten. Komt goed m'n jongen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nee, gaat alleen om accent hier.de rest is voldoende volgens hen
Chimeids zijn gewoon gangstachicksquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chimeids zijn Aruba, Curaçao en Suriname.
Pak ze dan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chimeids zijn gewoon gangstachicks
Held.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:06 schreef Zosk het volgende:
Gewoon zorgen dat je vroeger aanwezig bent, opgelost slotje.
Geen dank, 10 euro is ook goed.quote:
Dan moet je een UVA of HVA pas hebben en ik studeer ergens andersquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:08 schreef AnanYaw het volgende:
Waarom ga je niet naar de UB dan? De OB is nu juist ook voor oudjes en huisvrouwen bedoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |