abonnement Unibet Coolblue
pi_170604129
Operator is meestal, het proces onder controle houden en kijken of alles goed gaat(Zijn de settings van de machine goed etc. Ook soms metingen uitvoeren op het product of het volgens de standaard is. Op het moment is er geloof ik ook een tekort aan (goede) operators. Dus als je goed bent kan je wel snel wat anders vinden.
  maandag 1 mei 2017 @ 16:35:41 #52
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_170611108
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:42 schreef loonytik het volgende:
Operator is meestal, het proces onder controle houden en kijken of alles goed gaat(Zijn de settings van de machine goed etc. Ook soms metingen uitvoeren op het product of het volgens de standaard is. Op het moment is er geloof ik ook een tekort aan (goede) operators. Dus als je goed bent kan je wel snel wat anders vinden.
ik was ooit eens werkzaam bij een helpdesk, op mijn salarisstrook stond bij functie de naam: operator.

En wat waren mijn werkzaamheden?
De telefoon bemannen en tickets inschieten.
pi_170611480
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Zelus het volgende:

[..]

ik was ooit eens werkzaam bij een helpdesk, op mijn salarisstrook stond bij functie de naam: operator.

En wat waren mijn werkzaamheden?
De telefoon bemannen en tickets inschieten.
Je vroeg om een niet specifieke omschrijving :+ Ok een stapje verder dan nog.
Ik had het alleen over operators in de voedingsmiddelenindustrie/procesindustrie.
Vaak word ook een VAPRO niveau als eis gesteld (A,B,C of D). Als je daarop zoekt(VAPRO) kom je behoorlijk wat tegen van hoe en wat en wat het inhoudt.
Ik heb geen idee over operators bij helpdesks :P
  maandag 1 mei 2017 @ 18:09:52 #54
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_170613398
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:51 schreef loonytik het volgende:

[..]

Je vroeg om een niet specifieke omschrijving :+ Ok een stapje verder dan nog.
Ik had het alleen over operators in de voedingsmiddelenindustrie/procesindustrie.
Vaak word ook een VAPRO niveau als eis gesteld (A,B,C of D). Als je daarop zoekt(VAPRO) kom je behoorlijk wat tegen van hoe en wat en wat het inhoudt.
Ik heb geen idee over operators bij helpdesks :P
Beidehand :P

Meestal is een operator iemand die ervoor moet zorgen dat de lopende band blijft draaien, maar soms zijn de werkzaamheden heel anders.
pi_170648687
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 13:27 schreef Xenofiel het volgende:

[..]

Altijd het gesprek aan gaan.

Ik zou persoonlijk liever hebben dat iemand eerlijk is over een naar gevoel aangaande de afspraken, dan dat je als werkgever na 2 maanden weer een nieuw sollicitatieproces in moet gaan. Daarnaast heeft een uitzendbureau vaak nog wel wat ruimte.
Dit idd die 100 euro extra is voor een werkgever niets tov een sollicitatie procedure.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_170995712
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 07:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit idd die 100 euro extra is voor een werkgever niets tov een sollicitatie procedure.
Denk dat het bedrijf nu geen kwartje meer betaald dan voorheen. Het uitzendbureau verdient nu ¤150,- minder op mij per maand. En daar hoeft niemand medelijden mee te hebben. Het feit dat je veel reclame (tv/reclameborden etc.) van met name grote uitzendbureaus ziet betekent nou niet bepaaldt dat het slecht met ze gaat...


En iemand die telefoontjes beantwoord noemen ze inderdaad ook operator maar is natuurlijk compleet iets anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')