Hahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben pas net op gang nu, zo'n Dubset duurt wel ff hoor.
Ik had hier een paar uur geleden wel last van een trillende vloer in de flat, Dat was nog voor 00.00 uurquote:
Dubbel feest dus, alleen een dag laterquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
De bovenburen deinen mee nu maar die hadden gisteren een feestje
Ga altijd tot het randje.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel feest dus, alleen een dag later
Ik niet met alles maar wel met veel,quote:
Deze shit deed ik altijd op zaterdagmiddag van 14u tot 20:00u als Chill out en opwarmer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet met alles maar wel met veel,
Je leeft maar een keer
En nu dus in de nacht hoe vaak per week draaien jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Deze shit deed ik altijd op zaterdagmiddag van 14u tot 20:00u als Chill out en opwarmer.
Dat wisselt nogal, ik heb geen vast rooster, vergeet ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En nu dus in de nacht hoe vaak per week draaien jullie eigenlijk?
Of wisselt dat per week of dag ?
Dat zou ik ook hebben , ik vergeet bijna allesquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal, ik heb geen vast rooster, vergeet ik.
Er zijn veel verschillende DJ's en die draaien ieder zo hun eigen show op de radio.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben , ik vergeet bijna alles
Maar jullie werken wel volgens een rooster las ik
Ik kom hier ook nog maar sinds gisteren en heb geen idee hoe jullie dat doen of hoe het werkt met verzoekjes of wanneer bepaalde mensen draaien
Dat laatste las ik ja , maar in principe zijn er dus 24/7 DJ 's die draaien?quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende DJ's en die draaien ieder zo hun eigen show op de radio.
Is er geen DJ dan zwemt er verzoekbot in de kom rond.
In de avond meestal, ik ben zelf meer van de incourante tijden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste las ik ja , maar in principe zijn er dus 24/7 DJ 's die draaien?
Oh ok, dus eigenlijk alleen de avonden vaste mensen die draaien begrijp ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de avond meestal, ik ben zelf meer van de incourante tijden.
Knokkels wil nog wel eens keer uit de band springen en nachtje doorhalen, af en toe komt EggsTC langs en verder zijn er elke avond wel Dj'squote:Op vrijdag 28 april 2017 02:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ok, dus eigenlijk alleen de avonden vaste mensen die draaien begrijp ik
Te
Ja van knokkels weet ik ik heb gisteren tot een uur of 6 in de ochtend hier geluisterdquote:Op vrijdag 28 april 2017 03:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Knokkels wil nog wel eens keer uit de band springen en nachtje doorhalen, af en toe komt EggsTC langs en verder zijn er elke avond wel Dj's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |