quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Welkom in de Stien Late Nite Dub Show.
Hahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 01:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit kan weleens een latertje gaan worden nu.
Dit is wat ik met vinyl draai.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HahaJe 'zit er helemaal in'?
Ik zie wel tot wanneer ik het vol hou![]()
Volgens mij ligt de rest van FOK sowieso al te maffen
Lekker ! Ik ken jou uiteraard niet maar je bent volgens mij ook zo;'n muziek freakquote:
Pieter de Rastaman.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker ! Ik ken jou uiteraard niet maar je bent volgens mij ook zo;'n muziek freak
Grappig want er zitten hier een aantal muziek freaks die er helemaal in zitten als ze met muziek bezig zijn
Vind ik altijd leuk om te zien
Jij? Of bedoel je iemand die ik zeer wss niet kenquote:
Sig000 was de 1e, daarna nog vele klonen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij? Of bedoel je iemand die ik zeer wss niet ken
Jij bedoel je toch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sig000 was de 1e, daarna nog vele klonen.
Krijg het soms op mijn heupen na een tijd en dan neem ik weer een andere.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bedoel je toch?![]()
Ik snap niks van dat klonen gedoe, heb al 10 jaar dezelfde naam hier en zou ook niet eens weten hoe dat allemaal in elkaar zit
Snap ook niks van dat kloon beleid eigenlijk![]()
Maar ik zie wel regelmatig bepaalde users waarvan ik het idee heb dat ze een kloon zijn. Maar verder zegt het mij niks
Ah , Ik snap dat soort dingen niet, ook niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 28 april 2017 01:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg het soms op mijn heupen na een tijd en dan neem ik weer een andere.
Ben ook niet te volgen, zit in mijn genen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah , Ik snap dat soort dingen niet, ook niet hoe dat werkt![]()
Ik ben blij dat ik hier nog in kan en mijn ww en alles het nog doet ,
Ben wel een tijd mijn ww kwijt geweest , en dan is het een heel gedoe om dat te veranderen (staat me tenminste iets van bij)
Een aantal jaren geleden was het 'nachts ook nog veel actiever ,maar dat is ook echt zwaar achteruit gegaan het wordt overal steeds rustiger hier
Het zou ook niet zo moeten zijn dat mensen anderen moeten kunnen/willen volgenquote:Op vrijdag 28 april 2017 01:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben ook niet te volgen, zit in mijn genen.
Ik gooi er nog orgeltje in.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou ook niet zo moeten zijn dat mensen anderen moeten kunnen/willen volgen
Vergeet die bas niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat orgeltje doet het hem , heerlijk
De bas is samen met de drums bepalend en de basis voor de muziekquote:
En geniale teksten soms.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De bas is samen met de drums bepalend en de basis voor de muziek
Hahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben pas net op gang nu, zo'n Dubset duurt wel ff hoor.
Ik had hier een paar uur geleden wel last van een trillende vloer in de flat, Dat was nog voor 00.00 uurquote:
Dubbel feest dus, alleen een dag laterquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
De bovenburen deinen mee nu maar die hadden gisteren een feestje
Ga altijd tot het randje.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel feest dus, alleen een dag later
Ik niet met alles maar wel met veel,quote:
Deze shit deed ik altijd op zaterdagmiddag van 14u tot 20:00u als Chill out en opwarmer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet met alles maar wel met veel,
Je leeft maar een keer
En nu dus in de nacht hoe vaak per week draaien jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Deze shit deed ik altijd op zaterdagmiddag van 14u tot 20:00u als Chill out en opwarmer.
Dat wisselt nogal, ik heb geen vast rooster, vergeet ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En nu dus in de nacht hoe vaak per week draaien jullie eigenlijk?
Of wisselt dat per week of dag ?
Dat zou ik ook hebben , ik vergeet bijna allesquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal, ik heb geen vast rooster, vergeet ik.
Er zijn veel verschillende DJ's en die draaien ieder zo hun eigen show op de radio.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben , ik vergeet bijna alles
Maar jullie werken wel volgens een rooster las ik
Ik kom hier ook nog maar sinds gisteren en heb geen idee hoe jullie dat doen of hoe het werkt met verzoekjes of wanneer bepaalde mensen draaien
Dat laatste las ik ja , maar in principe zijn er dus 24/7 DJ 's die draaien?quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende DJ's en die draaien ieder zo hun eigen show op de radio.
Is er geen DJ dan zwemt er verzoekbot in de kom rond.
In de avond meestal, ik ben zelf meer van de incourante tijden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste las ik ja , maar in principe zijn er dus 24/7 DJ 's die draaien?
Oh ok, dus eigenlijk alleen de avonden vaste mensen die draaien begrijp ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de avond meestal, ik ben zelf meer van de incourante tijden.
Knokkels wil nog wel eens keer uit de band springen en nachtje doorhalen, af en toe komt EggsTC langs en verder zijn er elke avond wel Dj'squote:Op vrijdag 28 april 2017 02:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ok, dus eigenlijk alleen de avonden vaste mensen die draaien begrijp ik
Te
Ja van knokkels weet ik ik heb gisteren tot een uur of 6 in de ochtend hier geluisterdquote:Op vrijdag 28 april 2017 03:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Knokkels wil nog wel eens keer uit de band springen en nachtje doorhalen, af en toe komt EggsTC langs en verder zijn er elke avond wel Dj's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |