Engeland is sowieso een behoorlijk gehypete competitie natuurlijk. Ik las ook alweer ergens dat zelfs de middenmoot van grote klasse isquote:Op maandag 1 mei 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met dives van Rashford en Sane kan je bijna moeilijk zeggen dat er meer wordt geduikt in La Liga dan in Premier League...
Ach, straks kijken we gezellig naar Kees en @Mkrabby die zijn verhaal doet over Ten Catequote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puike goal wel, maar deze wedstrijd verdient op dit moment geen goal en zeker geen winnaar
Bij VI of ?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, straks kijken we gezellig naar Kees en @Mkrabby die zijn verhaal doet over Ten Cate
Nee uiteraard. Ik kijk nauwelijks voetbalpraatprogramma en heb geen FOX dus zou het niet weten. Lees het daarna wel. Ik denk wel dat het beste is als Hansie gelijk opstapt.quote:
Als dat de beste optie is weet je dat het niet gebeurtquote:Op maandag 1 mei 2017 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee uiteraard. Ik kijk nauwelijks voetbalpraatprogramma en heb geen FOX dus zou het niet weten. Lees het daarna wel. Ik denk wel dat het beste is als Hansie gelijk opstapt.
lars van velsum halen voor de jupiler leaguequote:Op maandag 1 mei 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dat de beste optie is weet je dat het niet gebeurt
Wie?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
lars van velsum halen voor de jupiler league
Dat volg ik niet zoquote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Erkend JL kenner #youngwellens van fcafkicken niet kennen
Ik noteer dit eventjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |