SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Gewoon verschillende schermpjesquote:Op donderdag 27 april 2017 19:31 schreef tja77 het volgende:
Kut, dat wordt switchen tussen darts, snooker en de Manchester derby...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:43 schreef Tagliano het volgende:
GifgenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou inderdaad. Lol is er nu wel zo'n beetje afquote:
Nu weer ff minderen zou gewaardeerd worden jaquote:Op donderdag 27 april 2017 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Lol is er nu wel zo'n beetje af
Snuifgodquote:Op donderdag 27 april 2017 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een subtiel snuifje aan eindWat een held
Nee, hij speelt geen Premier League.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snuifgod
Zien we hem straks weer?
Ja, dan kun je het krijgen ookquote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, hij speelt geen Premier League.
Hopelijk welquote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snuifgod
Zien we hem straks weer?
quote:Op donderdag 27 april 2017 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een subtiel snuifje aan eindWat een held
Gies is deze en volgende week afwezig ivm familieomstandighedenquote:
Dit soort mannen maakt het WK leuk. En de World Cupquote:Op donderdag 27 april 2017 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snuifgod
Zien we hem straks weer?
Of Niels is twee maten te kleinquote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Dat shirt van Niels is wel twee maatjes te groot trouwens
Zak in elkaar.twitter:180deRuiter twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 23:48:58Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam. reageer retweet
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of Niels is twee maten te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |