Kun je wel leuk proberen te doen, maar ik weerleg toch even mooi jouw statement.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo hey, en smeert ie ook gewoon zijn eigen boterhammen?
Antwan Tolhoek.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je wel leuk proberen te doen, maar ik weerleg toch even mooi jouw statement.
Wat is er met Antwan Tolhoek?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Antwan Tolhoek.
Daar gaat je weerlegging.
Die wint op zijn 12de de bergtrui in een echte WT koers. Elke downie kan dat derhalve.quote:
Hij heeft dan weliswaar vaker goed tot erg goed gepresteerd in klimtijdritten, maar dit was toch wel een enorme uitschieter.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij won recentelijk het bergklassement in Trentino.
Als je de recentelijke winnaars van de bergtrui uit Trentino en Zwitserland vergelijkt, kom je min of meer tot de conclusie dat je over iets meer capaciteiten moet beschikken om eerstgenoemde te winnen. Waarschijnlijk omdat Trentino enkel en alleen bestaat uit bergen, terwijl je in de ronde van Zwitserland nog wel eens een hoop punten kunt sprokkelen in een vlakke(re) rit. Kijk maar naar het volgende rijtje;quote:Op maandag 1 mei 2017 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die wint op zijn 12de de bergtrui in een echte WT koers. Elke downie kan dat derhalve.
En hij is in dat klassement maar mooi nipt David Orrico voorgebleven. Topshow. Tijd om Quintana op een hoopje te rijden straks.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je de recentelijke winnaars van de bergtrui uit Trentino en Zwitserland vergelijkt, kom je min of meer tot de conclusie dat je over iets meer capaciteiten moet beschikken om eerstgenoemde te winnen. Waarschijnlijk omdat Trentino enkel en alleen bestaat uit bergen, terwijl je in de ronde van Zwitserland nog wel eens een hoop punten kunt sprokkelen in een vlakke(re) rit. Kijk maar naar het volgende rijtje;
Zwitserland: Denifl, Thurau, Vrecer, Montaguti
Trentino: Landa, Torres, Monsalve, Aru, Pozzovivo
Dat denk ik niet, hij mikt immers andermaal op een rit en de grootste kans is om dat uit de vlucht te doen zonder klimtijdrit.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En hij is in dat klassement maar mooi nipt David Orrico voorgebleven. Topshow. Tijd om Quintana op een hoopje te rijden straks.
Misschien gaat hij wel voor de bergtrui. Hahahaha.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij mikt immers andermaal op een rit en de grootste kans is om dat uit de vlucht te doen.
Wat gaan wij nou afspreken als hij die wint?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel voor de bergtrui. Hahahaha.
Dat je emigreert naar Medellin.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat gaan wij nou afspreken als hij die wint?
Nou veel plezier daar.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga wel emigreren, maar niet daar naartoe.
Ik vrees voor de Stelvio..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
Laatste dagen/weken heeft het nog regelmatig gesneeuwd in de Alpen. Benieuwd hoe de passen erbij liggen die zij over moeten
Dan automatisch ook voor Umbrail, dat is bijna even hoog en dezelfde berg.quote:
Ok, daar dan ook voorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan automatisch ook voor Umbrail, dat is bijna even hoog en dezelfde berg
Mooiste zou natuurlijk zoiets als de rit naar Tre Cime van paar jaar terug zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan automatisch ook voor Umbrail, dat is bijna even hoog en dezelfde berg.
Zou heel jammer zijn als de koninginnerit in de soep loopt.
quote:De NOS zendt vanaf aanstaande vrijdag 5 mei het Giro Journaal uit. Al het nieuws van de 100e Ronde van Italië, in één dagelijks programma. Samenvattingen van de etappe, analyses, reportages en interviews met de hoofdrolspelers.
Het programma wordt afwisselend gepresenteerd door Dione de Graaff, Herman van der Zandt en Gert van ’t Hof. Het Giro Journaal is doordeweeks om 19.25 uur te zien op NPO3; in het weekeinde in de gebruikelijke NOS Studio Sport-uitzendingen op NPO1.
Mollema, Kruiswijk en natuurlijk Tom Dumoulin dus dagelijks bij de NOS op televisie, maar uiteraard is de Giro er ook op de radio. Op NPO Radio 1 verzorgt Gio Lippens live flitsen van La Corsa Rosa en op NOS.nl kan de wielerliefhebber 24/7 online terecht voor het laatste nieuws uit Italië.
NOS Giro Journaal
Van 5 t/m 28 mei doordeweeks 19.25-19.50 uur op NPO 3
In het weekeinde op NPO1
Niet verkeerd. Nou ja, wel vergeleken met live etappes natuurlijk, maar toch.quote:
Goede ploeg. Wellicht het verschil tussen podium en top 5 als je dit vergelijkt met TLJ.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:47 schreef Marcoss het volgende:
FDJ
Ludvigsson
Molard
Bonnet
Reichenbach
Pinot
Morabito
Ladagnous
Roy
Vaugrenard
niks bijzonders tov voorgaande jaren. Zonder al teveel neerslag krijgen ze dat echt wel weg. Ligt zelfs iets minder dan anders als ik rolluiken van de winkels bekijk. Stonden vaker Helemaal onderquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:37 schreef INViCTuS het volgende:
Hier komen ze toch boven? Afgelopen nacht en gister viel er een pak sneeuw bij. Momenteel nog diep winter daar. Dat levert dan wel weer mooie beelden op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee waar precies de weg loopt
#werkenbijdenosquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Ze hebben wel Kruijswijk verkeerd gespeld. En ik vind 'Mollema, Kruiswijk en natuurlijk Tom Dumoulin' een vreemde verwoording.
Beetje de spanning opvoeren, ja tochtwitter:quickstepteam twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 12:21:24Only a few hours left until we announce our #Giro team! reageer retweet
Wel verrassend dat De Plus nu al de Giro rijdt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:08 schreef Marcoss het volgende:
Quick Step
Eros Capecchi
Laurens De Plus
Dries Devenyns
Fernando Gaviria
Bob Jungels
Iljo Keisse
Davide Martinelli
Maximiliano Richeze
Pieter Serry
Wel een vrij sterk team, doen ze goed daar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:47 schreef Marcoss het volgende:
FDJ
Ludvigsson
Molard
Bonnet
Reichenbach
Pinot
Morabito
Ladagnous
Roy
Vaugrenard
Waarom is dat raar?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Raar dat Sabatini niet meegaat voor de sprinttrein.
Misschien hebben ze niet echt vertrouwen in Gaviria en sparen ze hem als leadout voor Kittel in de Tour.quote:
nosquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:42 schreef Evertjan het volgende:
wie gaat het Giro Journaal presenteren bij de NOS?
Volgens mij afwisselend Dione, Herman en Gert.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Dat staat er toch in?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:42 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |