Maar hij is niet eens Colombiaans.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit vond ik wel grappig.
Volgens het officiële rondeboek van de Giro is hij 1,62 groot. Maar dat cijfer moet je met een korreltje zout nemen. Sommigen zeggen dat hij rekent in Colombiaanse centimeters (altijd een snufje meer).
Zoveel Vlaamse koersen heeft hij uiteindelijk niet gereden. Is inmiddels ook al een tijd in de Colombiaanse jungle om in topvorm aan de start te verschijnen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien gaat zijn focus op het Vlaamse werk ten koste van zijn sprint. Dat hij op elk gebied een net-niet renner wordt.
Dan gaat zijn column niet op.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar hij is niet eens Colombiaans.
Hmmmmmmmm let me think.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kratje bier vind ik een leuke.
Dirk Hofman Motorhomesquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.
[ afbeelding ]
twitter:hetiskoers twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 14:09:24Zeeuwse wielerfans: tijd om in opstand te komen? @DELTAverbindt schrapt Eurosport uit pakket. Weg Giro... https://t.co/eTo2mGEaAk reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier nog Zeeuwen op FOK?twitter:hetiskoers twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 14:09:24Zeeuwse wielerfans: tijd om in opstand te komen? @DELTAverbindt schrapt Eurosport uit pakket. Weg Giro... https://t.co/eTo2mGEaAk reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Opvallend, geen Viviani in de Sky ploeg. Alle ballen op de klassement.
[ afbeelding ]
Je ziet hier nu ook dat steeds meer ploegen echt vol voor één doel gaan met hun ploegsamenstelling. De Giro lijkt (leek) vaak veel leuker omdat veel ploegen met een samengeraapt zooitje voor zoveel mogelijk doelstellingen gaan, maar ze gaan wat dat betreft gewoon de Tour achterna, al is het in de Tour natuurlijk nog 3x zo erg qua ploegen die met hun sterkste renners, in topvorm, aan de start komen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:26 schreef Marcoss het volgende:
Geen Viviani is wel opvallend, die wilde nog voor de puntentrui gaan..
Sowieso niet zoveel sprinters deze Giro eigenlijk..
Ik vermoed dat het uiteindelijk wel weer in het pakket komt, alleen lullig dat het nu met de Giro is.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier nog Zeeuwen op FOK?twitter:hetiskoers twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 14:09:24Zeeuwse wielerfans: tijd om in opstand te komen? @DELTAverbindt schrapt Eurosport uit pakket. Weg Giro... https://t.co/eTo2mGEaAk reageer retweet
Oh dat miste ik even. Desalniettemin een puike klim....aanvallen op de eerste rode sectie betekent minuten smijten...quote:
In 2009 gingen ze wel tot de top geloof ik, met een ontketende dolfijn.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oh dat miste ik even. Desalniettemin een puike klim....aanvallen op de eerste rode sectie betekent minuten smijten...
Jouw geheugen laat je wederom niet in de steek...quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In 2009 gingen ze wel tot de top geloof ik, met een ontketende dolfijn.
Maar Androni.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:38 schreef Mani89 het volgende:
CCC ploeg is ongeveer het niveau Roompot. Maar Roompot had tenminste nog Raymond Kreder die voor een 8ste plek kon sprinten.
CCC heeft echt niet zo'n slechte ploeg hier en deze ploeg is in ieder geval een stuk sterker dan wat Roompot kan opstellen. Die liggen er op Weening na allemaal direct af als het bergop gaat. Grossschartner, Hirt, Schlegel en Samoilau kunnen allemaal prima bergop. Tel daar Bialoblocki de tijdrijder bij op voor een verrassing in de laatste tijdrit (als ie die haalt) en wat leuke renners als Tratnik, dan is het echt geen verkeerd gezelschap. Natuurlijk, ik had ook liever Androni gezien, maar dit CCC is echt niet minder dan Nippo ofzo.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:38 schreef Mani89 het volgende:
CCC ploeg is ongeveer het niveau Roompot. Maar Roompot had tenminste nog Raymond Kreder die voor een 8ste plek kon sprinten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |