Volgens mij afwisselend Dione, Herman en Gert.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:42 schreef Evertjan het volgende:
wie gaat het Giro Journaal presenteren bij de NOS?
Dat staat er toch in?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:42 schreef Evertjan het volgende:
wie gaat het Giro Journaal presenteren bij de NOS?
Vorig jaar sloeg hij zelfs haarspeldbochten over in de afdalingquote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Zakarin een gooi gaat doen naar de afdalingsprijs.
Daarom, hij weet nu hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vorig jaar sloeg hij zelfs haarspeldbochten over in de afdaling
quote:Samenvattingen en live-interviews Giro op ad.nl
Het startschot voor de Ronde van Italië (vrijdag op Sardinië) markeert voor ad.nl ook een historisch moment. In samenwerking met Eurosport brengen we vanuit Italië dagelijks video’s rond de honderdste Giro d’Italia.
U kunt kijken naar voor- en nabeschouwingen, reportages en, direct na de etappes, live-interviews met de Nederlandse renners, dit alles met Thijs Zonneveld als middelpunt. Ook kunt u na de rit nog eens genieten van een samenvatting met alle hoogtepunten.
Uiteraard doen we dit bovenop de gebruikelijke service rondom grote wielerwedstrijden. Via deze website kunt u elke etappe volgen via ons liveblog. Lees verder alle verslagen, reacties van renners en achtergronden. Bekijk ook alle uitslagen en klassementen op de speciale Giro-sectie van ad.nl.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben we in jozefsnaam zoveel gifjes van die engnek?
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om jou te bewegen iedere dag een voorbeschouwing te maken met daarin een verwijzing naar ons aller Thijsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze hopen natuurlijk op een last-minute comeback van Il Falco.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Zakarin een gooi gaat doen naar de afdalingsprijs.
Voor zover ik weet wel, ik heb nooit iets gehoord of gelezen van niet. Then again, hij wilde drie dagen voor het nationale kampioenschap ook opeens toch wél meedoen en hij staat op de voorlopige startlijst van de Tour, dus wie weet...?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat Nando de Giro eigenlijk uitrijden?
Dat van de Tour is gebaseerd op een berichtje rondom de ploegenpresentatie, maar daar geloof ik niets van. Daar werd ook gezegd dat Jungels naar de Tour gaat, terwijl die al heeft aangegeven Giro en Vuelta (en geen Tour) te doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, ik heb nooit iets gehoord of gelezen van niet. Then again, hij wilde drie dagen voor het nationale kampioenschap ook opeens toch wél meedoen en hij staat op de voorlopige startlijst van de Tour, dus wie weet...?
Beter toch, scheelt toch weer een hoop trolls. Nu hebben we alleen last van Syntix.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, ik heb nooit iets gehoord of gelezen van niet. Then again, hij wilde drie dagen voor het nationale kampioenschap ook opeens toch wél meedoen en hij staat op de voorlopige startlijst van de Tour, dus wie weet...?
Uitrijden en minimaal 3 ritzeges is dus het devies.quote:Gaviria aseguró además que su meta en este 2017 es terminar el Giro de Italia —su primera carrera de 3 semanas— con 7 victorias “porque son los mismos días de carrera que hice el año pasado, pero hasta mitad de año”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |