SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik geloof dat ik bij Ajax - Lyon even een paar rijen naar beneden ga en aan Smoofie moet uitleggen hoe het precies werkt![]()
Ik ben meester tacticusquote:Op woensdag 26 april 2017 13:32 schreef Heeinz het volgende:
Ik geloof dat ik bij Ajax - Lyon even een paar rijen naar beneden ga en aan Smoofie moet uitleggen hoe het precies werkt.
AFCA
Graag per DM een screenshot van je paspoort. Vermoeden dat je een vuige Portugees bent.quote:
Smoofie, você pode ler este?![]()
Traore op RB is wel de grootste misser van bosz, en heeft ons wellicht ook wel echt punten gekostFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Je moet gewoon ook tactisch zijn, mourinho is niet tactisch maar verdedigend en noemt het tactisch. In zijn real, chelsea en inter periode iig.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag per DM een screenshot van je paspoort. Vermoeden dat je een vuige Portugees bent.
Smoofie, você pode ler este?AFCA
Anita LBquote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
Traore op RB is wel de grootste misser van bosz, en heeft ons wellicht ook wel echt punten gekost. Drankie de boer zag het iig na 2/3e seizoen.
AFCA
Denk jij dat Bosz niet bezig is met tactiek?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet gewoon ook tactisch zijn, mourinho is niet tactisch maar verdedigend en noemt het tactisch. In zijn real, chelsea en inter periode iig.![]()
Ja en nee. Traore is inderdaad volledig ongeschikt voor RB. Maar wie moet je anders daar neerzetten?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
Traore op RB is wel de grootste misser van bosz, en heeft ons wellicht ook wel echt punten gekost![]()
kluivert neres nouri cerny hebben daar allemaal gespeeldquote:Op woensdag 26 april 2017 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en nee. Wie moet je anders daar neerzetten?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wil je zeggen dat Ajax beter zou zijn wanneer deze jongens daar hele seizoen hadden gestaan?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kluivert neres nouri cerny hebben daar allemaal gespeeld
Ik denk het niet. Met uitzondering van David Neres wellicht maar die is er ook maar net.![]()
dat denk ik wel, had best, meer gerouleerd kunnen worden en/of in de winterstop een rb halen die er wel gewoon kan staan. Niet alleen Neres voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Ajax beter zou zijn wanneer deze jongens daar hele seizoen hadden gestaan?
Ik denk het niet. Met uitzondering van David Neres wellicht maar die is er ook maar net.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als er een RB gehaald kon worden die er direct stond had Overmars dat wel gedaan. Die was er gewoon niet. Kluivert is niet constant genoeg. Nouri is geen RB. Cerny moet maar eerst een periode fit blijven.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat denk ik wel, had best, meer gerouleerd kunnen worden en/of in de winterstop een rb halen die er wel gewoon kan staan. Niet alleen Neres voor volgend seizoen.![]()
Iemand die daar kan spelen zou chill zijn.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en nee. Traore is inderdaad volledig ongeschikt voor RB. Maar wie moet je anders daar neerzetten?
Zal vast wel 1 rechtsbuiten bij Ajax zitten.wooblabalurg![]()
kluivert neres younes en traore hadden gewoon veel meer gerouleerd moeten worden zeker tegen clubs als groningen, excelsior, sparta, goahead, roda, NEC en willem ll.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als er een RB gehaald kon worden die er direct stond had Overmars dat wel gedaan. Die was er gewoon niet. Kluivert is niet constant genoeg. Nouri is geen RB. Cerny moet maar eerst een periode fit blijven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat Bosz Traore daar liet staan riekte nogal naar krankzinnigheid.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kluivert neres younes en traore hadden gewoon veel meer gerouleerd moeten worden zeker tegen clubs als groningen, excelsior, sparta, goahead, roda, NEC en willem ll.
Al helemaal toen ie in de kwalificatie een goede wedstrijd speelde op links.wooblabalurg![]()
in het begin wilde ik daar nog niet zo in geloven. Maar dat hij hem, nadat hij zo goed speelde in de spits, bij terugkomst van Dolberg meteen weer rechtsbuiten zetten. Terwijl iedereen zag dat Traore een spits was en Kluivert en Neres het gewoon uitstekend doen op RB neigt inderdaad naar vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat Bosz Traore daar liet staan riekte nogal naar krankzinnigheid.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Durf niet te zeggen waar het door komt, echter vind ik het raar als een trainer een speler basis blijft opstellen als hij duidelijk niet kan spelen daar. Snap dat je vertrouwen geeft en ze kennen elkaar is prima. Maar is niet geloofwaardig om zo lang te laten staan.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in het begin wilde ik daar nog niet zo in geloven. Maar dat hij hem, nadat hij zo goed speelde in de spits, bij terugkomst van Dolberg meteen weer rechtsbuiten zetten. Terwijl iedereen zag dat Traore een spits was en Kluivert en Neres het gewoon uitstekend doen op RB neigt inderdaad naar vriendjespolitiek.
Bovendien wat moet Traore op rechts doen, qua acties? Hij is links en vanaf rechts sta je altijd ongustig tov je tegenstander. Daarom had ik ook het idee dat hij op links beter ging, scoorde zelfs nog. Daar kon hij de bal makkelijker weghouden bij de tegenstander en was hij niet gedwongen binnendoor te gaan waardoor je niet zo voorspelbaar bent en echt tot een verdere aanval kan komen.
Op rechts kan hij naar binnen draaien, dreigen, verder lopen en dan moet hij schieten of afgeven terwijl hij de bal amper af kan schermen. Kun je Traore niet echt kwalijk nemen maar een trainer moet zo'n jongen tegen zichzelf in bescherming nemen, vooral in belang van de club. Ook naai je je eigen spits natuurlijk op deze manier, al helemaal met batsbak Younes aan de andere kant.wooblabalurg![]()
quote:Op woensdag 26 april 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)rip-voor-heeft-.html
Wtf zei Derksen dit echt?
Lekkere competitievervalsing ook.![]()
dies gek joh, zie geen enkele reden waarom dit zou moeten.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)rip-voor-heeft-.html
Wtf zei Derksen dit echt?
zijn twee verschillende clubs, die moet je net zo behandelen alsof het feyenoord groningen is. ook al is het in dezelfde stad.
echt totale kulFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja laten we één club maar 18 thuiswedstrijden en 16 uitwedstrijden laten spelen!!!quote:Op woensdag 26 april 2017 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekkere competitievervalsing ook.
Die Derksen is echt dementerend.Oh.![]()
Het is verder ook helemaal geen issue bij zowel Feyenoord als de gemeente trouwens.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoe kwamen ze op dat onderwerp dan?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:25 schreef Caland het volgende:
Het is verder ook helemaal geen issue bij zowel Feyenoord als de gemeente trouwens.
Lijkt me ook gek verder, ze kunnen daarna toch makkelijk alsnog naar De Kuip gaan om een feestje te vieren. Zo moeilijk is dat allemaal niet.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: