Lekker zeg! Slaap en ochtendseks xD Ik ben brak af.quote:Op donderdag 27 april 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch nog op stap gegaan zie ik. Aight.
Enige activiteit van de afgelopen uren was slaap en ochtendseks maar dat zet ik er niet op.
Minder zuipen danquote:Op donderdag 27 april 2017 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lekker zeg! Slaap en ochtendseks xD Ik ben brak af.
Ik heb nu echt het gevoel alsof je 40+ bentquote:Op donderdag 27 april 2017 10:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Was blij toen ik thuis was en dat ding een beetje op volle sterkte was.
Misschien hou ik je al tijden voor de gekquote:Op donderdag 27 april 2017 10:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb nu echt het gevoel alsof je 40+ bent
Heb 4 drankjes op van 11-3. Eentje per uur.quote:
Haha. Kun je er niet meer tegen?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb 4 drankjes op van 11-3. Eentje per uur.
Zonder dat je weet dat het over een dekentje gaat, denk ik aan iets anders.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Was blij toen ik thuis was en dat ding een beetje op volle sterkte was.
Sterkte.quote:
Ik kan niet meer veilig in Groningen rondlopen mocht dat zo zijn. Jij bent volgens mij zo twink als wat voor zover ik weetquote:Op donderdag 27 april 2017 10:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien hou ik je al tijden voor de gek
Hehehe chill hoor.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor toen ik het teruglasquote:Op donderdag 27 april 2017 11:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zonder dat je weet dat het over een dekentje gaat, denk ik aan iets anders.
Het is oké hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 11:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor toen ik het teruglas
quote:Op donderdag 27 april 2017 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lekker zeg! Slaap en ochtendseks xD Ik ben brak af.
Als je nog een oude man ziet aan de stamtafel in De Rits mag je me gerust aansprekenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan niet meer veilig in Groningen rondlopen mocht dat zo zijn. Jij bent volgens mij zo twink als wat voor zover ik weet
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zonder dat je weet dat het over een dekentje gaat, denk ik aan iets anders.
Net een lekker glaasje yoghurt drink opquote:Op donderdag 27 april 2017 11:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]Je hebt zeker alweer fruit en groente gehad en zo? Dan is de brakheid ook wel in no time weg.
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je nog een oude man ziet aan de stamtafel in De Rits mag je me gerust aanspreken
We zijn een beetje tot de conclusie gekomen dat we te oud geworden zijn. Veelal dronken en aso 15-jarigen en of herriemuziek of hoempapa-muziek.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is oké hoorGisteren wel gezellig gehad?
Ik vind deze wel op Pax lijken, mocht je een realistischer beeld willen krijgen:quote:Op donderdag 27 april 2017 11:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan niet meer veilig in Groningen rondlopen mocht dat zo zijn. Jij bent volgens mij zo twink als wat voor zover ik weet
Helpt ook. M'n maag knort al de hele tijd maar gelukkig liggen er nu wat ovenbroodjes hard en warm te worden.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Net een lekker glaasje yoghurt drink op
Beide.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zijn een beetje tot de conclusie gekomen dat we te oud geworden zijn. Veelal dronken en aso 15-jarigen en of herriemuziek of hoempapa-muziek.
Volgend jaar andere invulling.
Ben je tegenwoordig van het bier of drink je andere dingen?
Hmmm hard en warm.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helpt ook. M'n maag knort al de hele tijd maar gelukkig liggen er nu wat ovenbroodjes hard en warm te worden.
Ik mag er nog wel wezen, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 27 april 2017 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind deze wel op Pax lijken, mocht je een realistischer beeld willen krijgen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mag er nog wel wezen, al zeg ik het zelf
te koudquote:Op donderdag 27 april 2017 10:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga je naar de Vismarkt? Volgens mij staan al m'n Groningse maten daar gewoon de hele dag met tassen bier.
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hmmm hard en warm.![]()
Ik ga zo denk ik wat yoghurt eten.
Bij elk biertje lekker lang nagenieten vanuit je snor.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik mag er nog wel wezen, al zeg ik het zelf
Truitje aan René. Ik heb zo'n megawarme waarin ik het buiten echt niet koud kan krijgen. Enige nadeel is dat die trui zo dik is dat ik m'n zomerjasje amper dicht krijg.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij elk biertje lekker lang nagenieten vanuit je snor.
Tquote:Op donderdag 27 april 2017 11:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zijn een beetje tot de conclusie gekomen dat we te oud geworden zijn. Veelal dronken en aso 15-jarigen en of herriemuziek of hoempapa-muziek.
Volgend jaar andere invulling.
Ben je tegenwoordig van het bier of drink je andere dingen?
Man met snor dusquote:Op donderdag 27 april 2017 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind deze wel op Pax lijken, mocht je een realistischer beeld willen krijgen:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
T
Koningsnacht is hetzelfde als nieuwjaar en het weekend. Het terrein van tokkies en boeren uit de provincie, daar pas ik voor
Ja. Alleen zag Kingsland op de drafbaan met 9 graden niet zo helder. Maar dat ben ik. En iedere collega die een kaartje had, zag er redelijk tegenopquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:54 schreef Kaas- het volgende:
Met Koningsnacht/dag koop je idealiter dan ook gewoon een ticket voor een goed festival.
Ik ontloop juist de festivals en ga lekker de stad in. Genoeg te doen. Muziek overal, dj's, dansen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:54 schreef Kaas- het volgende:
Met Koningsnacht/dag koop je idealiter dan ook gewoon een ticket voor een goed festival.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:54 schreef Kaas- het volgende:
Uitbrakken? Nergens voor nodig hoor. Ik heb een heerlijk rustige Koningsdag gehad.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:37 schreef G-Pier het volgende:
Goeiemorgen allemaal, lekker geslapen? Veel succes met uitbrakken.
Is deel 2 een goed vervolg op de eerste film?quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
's middags in de bios deel 2 gezien.
Ik vind van wel ja. Heb me er weer prima vermaakt. Veel humor, actie, en zelfs wat drama.quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:57 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Is deel 2 een goed vervolg op de eerste film?
Hoe lang ben je in de sportschool geweest?quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:14 schreef Renesite het volgende:
Sportschool weer eens gezien. Nu craving voor een mc kroket en een softijsje. Ik haat mezelf
anderhalf uur. Dus mag het weerquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:15 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hoe lang ben je in de sportschool geweest?
Ga naar de BK, ijsjes zijn daar 0,50 doekoesquote:
ligt niet bepaald op de route.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:17 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ga naar de BK, ijsjes zijn daar 0,50 doekoes
Omg. Wat zielig.quote:
Dit is de oorzaak van een heftige identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:33 schreef Renesite het volgende:
Bram is gewoon vreemd dat hij wél naar de tekst luistert.
Sterkte.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit is de oorzaak van een heftige identiteitscrisis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nieuwe haircut!Leuk shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Thanks. Er zitten 3d zilver pareltjes op die ook op cupcakes zitten.quote:
Je vind het vast niet erg als ik hem leen!quote:
Was ooit te koop bij de Zara. Mijne heeft helaas gaatjes zitten bij het labeltje aan de binnenkant. Dat gebeurt vaker met Zara kledingquote:Op vrijdag 28 april 2017 23:15 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Je vind het vast niet erg als ik hem leen!
Wanneer we naar De Unie gaan?quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:15 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Je vind het vast niet erg als ik hem leen!
Was eigenlijk intended als een grapje maar nee hoor, hoeft niet. Shirtje is vast veels te groot joh. Ik heb een pocketlichaam to go van 163cmquote:
G-pier, de pocket formaat gay! Nu verkrijgbaar bij Intertoys en Blokker.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:20 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Was eigenlijk intended als een grapje maar nee hoor, hoeft niet. Shirtje is vast veels te groot joh. Ik heb een pocketlichaam to go van 163cm
- Bij goed proppen past hij in je handbagage en hoeft hij het ruim niet in!quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
G-pier, de pocket formaat gay! Nu verkrijgbaar bij Intertoys en Blokker.
Goedkoop gaytje. Maar ik wacht op de twee voor de prijs van een bij het Kruidvat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:27 schreef G-Pier het volgende:
[..]
- Bij goed proppen past hij in je handbagage en hoeft hij het ruim niet in!
- Verkrijgbaar met verschillende outfits: sloeber-zondag, basic-teef en uniform.
- Komt met een allergie-intolerantie.
Nú maar voor de legendarische prijs van ¤18,-. Op = op
quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nieuwe haircut!Maar je haar zit echt wel nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |