Beter pak je deze https://www.bepanthen.nl/producten/bepanthen-verzorgende-creme/quote:
heb jij niet genoeg andere shit waar je je beter mee bezig kunt houden dan nieuwe tattoo's laten zetten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:06 schreef iPancakeMix het volgende:
Hoi,
Gisteren heb ik mijn sleeve tattoo voor de tweede keer uitgebreid. Mijn tattoo artist geeft me aan het einde altijd een paar zakjes vaseline mee om meerdere malen per dag over de tattoo te smeren. Hij zegt dat dit meestal voldoende is qua nazorg.
Echter vind ik op internet erg veel verschillende meningen met betrekking tot het gebruik van vaseline.De ene zegt dat het prima werkt, de andere zegt dat het ervoor zorgt dat je huid niet goed kan ademen en de wond niet goed geneest.
Ik weet niet of ik in het juiste subforum zit, maar als hier iemand is die ook een tattoo heeft: heb je ooit vaseline gebruikt bij de nazorg van je tattoo en zo ja, werkte het goed? Alvast bedankt.
Misschien is het juist goed om het niet te laten ademen, bijvoorbeeld om kleuren te behouden, of andere complicaties te voorkomen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:06 schreef iPancakeMix het volgende:
Hoi,
Gisteren heb ik mijn sleeve tattoo voor de tweede keer uitgebreid. Mijn tattoo artist geeft me aan het einde altijd een paar zakjes vaseline mee om meerdere malen per dag over de tattoo te smeren. Hij zegt dat dit meestal voldoende is qua nazorg.
Echter vind ik op internet erg veel verschillende meningen met betrekking tot het gebruik van vaseline.De ene zegt dat het prima werkt, de andere zegt dat het ervoor zorgt dat je huid niet goed kan ademen en de wond niet goed geneest.
Ik weet niet of ik in het juiste subforum zit, maar als hier iemand is die ook een tattoo heeft: heb je ooit vaseline gebruikt bij de nazorg van je tattoo en zo ja, werkte het goed? Alvast bedankt.
Jawel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:55 schreef Kamina het volgende:
Misschien is het juist goed om het niet te laten ademen,
Ik ben nu een half jaar bezig met een rugstuk en iedere keer als er weer een stuk ingekleurd is verzorg ik het met vaseline(2 x per dag goed insmeren)quote:Op dinsdag 25 april 2017 02:06 schreef iPancakeMix het volgende:
Hoi,
Ik heb als advies vaseline gekregen en mijn rug doet het er nog steeds goed opquote:Op dinsdag 25 april 2017 12:22 schreef Voszje het volgende:
Bepanthen baby zalf erop smeren, geen vaseline.
Het is blijkbaar echt overal anders qua adviezen.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb als advies vaseline gekregen en mijn rug doet het er nog steeds goed op
Bij mij ookquote:Op dinsdag 25 april 2017 15:24 schreef Prego het volgende:
Ik heb wel vaseline gebruikt en dat is perfect gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |