serieus?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Oh Lord, Anita was mijn buurvrouw vroeger
meester visser eet altijd een kroketje na werkbezoekquote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef nils7 het volgende:
die producers moeten zich wel kapot hebben gelachen toen ze na de uitzending nog even zaten bij te praten bij de lokale mekdonalds...
serieus?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Heb je dr feesboek?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
De McKroket voor hem dus.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:00 schreef Oscar. het volgende:
[..]
meester visser eet altijd een kroketje na werkbezoek
"Maar dat is muh laatste pleziertjuh, da kun je nie van me afnemuh"quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef JJ76 het volgende:
Waarom hebben mensen, die weinig te besteden hebben, eigenlijk vrijwel altijd meerdere huisdieren en roken ze?
Volgens mij heeft alleen die werkende vrouw overal een asbak staan.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef JJ76 het volgende:
Waarom hebben mensen, die weinig te besteden hebben, eigenlijk vrijwel altijd meerdere huisdieren en roken ze?
Wat maakt dat ene mens zich druk om de tuin van de buurvrouw. Als je zo graag in tuin werkt kun je oom het gras wel af en toe tussen schutting uittrekken.
Dat was Mek Doneld en hele dag bank hangen toch al?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Maar dat is muh laatste pleziertjuh, da kun je nie van me afnemuh"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |