Van na de aanslagen in Parijs op Charlie.quote:
Stond ook iemand voor zijn deur, hem de schuld te geven. Wat bezielt die mensen toch?quote:Op maandag 24 april 2017 23:50 schreef Lutalo het volgende:
Bedankt. Ik vond net dat die melkboer in 2015 is overleden.
Kees zegt ook "Ik heb er een behoorlijke twijfel aan overgehouden. Aan het rechterlijk instituut bijvoorbeeld, of alles wel zorgvuldig is onderzocht."
Als ze het bewijs vervalst hebben, dan hadden ze dat net zo goed met het mes kunnen doen?quote:Op maandag 24 april 2017 23:39 schreef Lutalo het volgende:
Dat zeg ik, het mes was in het voordeel van Louwes, dushuuphuuphuup barbatruuc, we hebben een blouse met nieuwe, rode,vlekken.
Kijk ik kan enigszins begrijpen dat er weleens gebluft wordt om bekentenissen te ontlokken. Maar als die bekentenissen er niet komen, moet je niet blijven volharden in gebluf... waarin je (de bluffer) misschien zelf gaat geloven.
Ja dat was meteen in '99 het handigst geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als ze het bewijs vervalst hebben, dan hadden ze dat net zo goed met het mes kunnen doen?
Beetje DNA van Louwes en Wittenberg op het mes aanbrengen en 'het blijkt toch gewoon het moordwapen te zijn'. Veel makkelijker.
Tja, misschien was dat dan toch niet het doel.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:09 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja dat was meteen in '99 het handigst geweest.
Ja, twee personen zou dan voor de hand liggen. Eén persoon zou bij het slepen het kleed verschuiven.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:49 schreef StaceySinger het volgende:
hier is de schets van de gang en kamer
[ afbeelding ]
deze foto trok m'n aandacht
Als ze vanuit de gang in een soort bocht naar de kamer gesleept is, en voor de openhaard terecht is gekomen.
Hoe kan dat kleed waarop ze ligt dan nog zo recht en parallel aan die openhaard liggen ?
de ondervloer is een pakketvloer en zo'n kleed schuift al vrij snel
dat zou dat kleed dan toch helemaal scheef onder haar moeten liggen ?
je sleept een lichaam niet zomaar over een kleed heen zonder dat het opkrult of verschuift
is ze door 2 personen opgetild en op dat kleed neergelegd ?
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:09 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja dat was meteen in '99 het handigst geweest.
@Ootje: dit zegt Louwes zelf over de broer, neef en huisvriend ( vorige executeur-testamentair)
http://rudhar.com/politic(...)%20verhaal%20h04.htm
Dat heb ik ook met het jus glas, daar zitten helemaal geen vingerafdrukken op. Ook niet van mevrouw, wat raar is omdat je een glas meerdere malen vastplakt als je het inschenkt.quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:03 schreef Physsic het volgende:
Dat van dat kleed zou je wel zeggen inderdaad.
Maar als de versleept is, dan heeft de dader later ook die sleutels weer bij het lichaam gelegd? Wat doen die anders daar op de grond.
Die sleutels ja, ook zo raar. Moeten misschien de indruk wekken dat mevrouw gelijk na het opendoen aangevallen is. Of zo?quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:03 schreef Physsic het volgende:
Dat van dat kleed zou je wel zeggen inderdaad.
Maar als de versleept is, dan heeft de dader later ook die sleutels weer bij het lichaam gelegd? Wat doen die anders daar op de grond.
Zeker. Er is gepoetst door de dader lijkt het. En misschien die tafel, stoel en die dingen op de tafel met opzet zo achtergelaten.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met het jus glas, daar zitten helemaal geen vingerafdrukken op. Ook niet van mevrouw, wat raar is omdat je een glas meerdere malen vastplakt als je het inschenkt.
Dat lijkt me wel, grote vraag blijft:quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zeker. Er is gepoetst door de dader lijkt het. En misschien die tafel, stoel en die dingen op de tafel met opzet zo achtergelaten.
Als je vanuit de hal een lichaam over de grond met een bocht de kamer insleept dan komt het kleed bij het eerste contact met het lichaam al scheef te liggen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat ze flink geschoven hebben met het lichaam op het kleed is te zien aan de kwastjes aan de voor en achterkant van het kleed, die liggen overal recht.
Behalve tussen de knieën van mevrouw, daar liggen de kwastjes omhoog in plaats van netjes naar beneden. Imo is ze dus weer een stukje omhoog getrokken.
Maar dat is ook weer gek als je naar haar vest kijkt, die krult om in de andere richting.
Hij heeft haar over zijn schouder gegooid, dat ging het snelst. Hij had daarna nog zoveel te doen.Gelukkig had hij.zich goed voorbereid, anders was het helemaal niet te doen geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:26 schreef Ericr het volgende:
Misschien Louwes een mailtje sturen hoe hij het lijk verplaatst heeft.
Volgens mij is dat niet het geval (op basis van boek Haan en mijn geheugen).quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, grote vraag blijft:
Wist Louwes wat het vaste avondpatroon was van mevrouw, ten tijde van de moord?
En wie wisten dat wel? Kwam Louwes wel eens bij mevrouw 's avonds?
Welke bedoel je? Lag er enkel een geel papiertje van dat blokje en de rest niet?quote:En wie wisten van het notitieblokje, waarom heeft de dader dat meegenomen?
Ik ben best serieus eigenlijk maar vind het gevaarlijk om te speculeren over andere daders. Zeker in deze zaak waar dat in een eerder stadium heeft geleid tot een ware heksenjacht.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:39 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Hij heeft haar over zijn schouder gegooid, dat ging het snelst. Hij had daarna nog zoveel te doen.Gelukkig had hij.zich goed voorbereid, anders was het helemaal niet te doen geweest.
(Smiley van dom kijkende clown).
Ik begin je grappig te vinden.:-) Eerst dacht ik dat je opmerkingen serieus waren, maar nu zie ik de bedoeling ervan.
Het zou een goed idee zijn, maar ik denk niet dat hij antwoord gaat geven.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben best serieus eigenlijk maar vind het gevaarlijk om te speculeren over andere daders. Zeker in deze zaak waar dat in een eerder stadium heeft geleid tot een ware heksenjacht.
Alsof een paar verdwaalde FOK!kers (waaronder ik) een heksenjacht kunnen ontketenen zoals De Hond deed.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben best serieus eigenlijk maar vind het gevaarlijk om te speculeren over andere daders. Zeker in deze zaak waar dat in een eerder stadium heeft geleid tot een ware heksenjacht.
Wil je wel mee speculeren over hoe en in welk tijdsbestek 1 en ander gebeurd zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |