Nou het etterigste duo is er gelukkig al uit: dat kleffe cougar-toyboy stel. Vreselijk om aan te zien en vreselijk onsportief ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:44 schreef freaky40 het volgende:
De twee politieagentes nog safe, maar die vriend en vriendin exit, dat is jammer. De etterige duo's blijven weer over, bah.
Ook ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het etterigste duo is er gelukkig al uit: dat kleffe cougar-toyboy stel. Vreselijk om aan te zien en vreselijk onsportief ook.
ik heb het niet gauw maar ik vond hun echt vreselijk om te volgen. Blij dat ze eruit zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het etterigste duo is er gelukkig al uit: dat kleffe cougar-toyboy stel. Vreselijk om aan te zien en vreselijk onsportief ook.
Ik moest gelijk kotsen van dat negatieve figuurlijke en letterlijke gejank van die Belgische.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme wat een ontzettend kutidee, Awa terug en ik moet er gelijk alweer van kotsen met d'r "ik ga ze kapotmaken hahahihihiihahahaha"
Ik zou ook janken als ik met Awa op pad moest.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik moest gelijk kotsen van dat negatieve figuurlijke en letterlijke gejank van die Belgische.![]()
![]()
Ik denk dat het nog niemand hier opgevallen is.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:54 schreef potjecreme het volgende:
Tuurlijk wil de schlemiel niet winnen. Ik erger mij echt kapot aan haar.
quote:Op maandag 8 mei 2017 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog niemand hier opgevallen is.
Terecht jaquote:Op maandag 8 mei 2017 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou ook janken als ik met Awa op pad moest.
quote:Op maandag 8 mei 2017 21:01 schreef Joosie200 het volgende:
Kan Margaux niet gewoon Awa droppen in de middle of nowhere? Net als Brecht en Cedric hun amulet verloren zeg maar![]()
quote:Op maandag 8 mei 2017 21:08 schreef babette21 het volgende:
There's a land called Passive Agressiva and Awa is their queen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |