Nachtraven vind ik wel beter passen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef babette21 het volgende:
Als de nachtvlinders ineens nachtraven heten, en de agenten flikken, dan weet je dat je het Belgische intro kijkt![]()
Samequote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef potjecreme het volgende:
Mijn interesse is toch wat minder geworden.
ja mijne ook...en ik was zo gek op PEquote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb vorige week gemist en heb het niet gemistquote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef potjecreme het volgende:
Doet een beetje aan Noord Thailand denken.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jaaa noord-Laos, dikke aanrader! (En freaking goedkoop)
Klopt, is redelijk vergelijkbaar (sfeer is wel anders, en veel minder toeristisch, muv Luang Prabang).quote:Op maandag 1 mei 2017 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet een beetje aan Noord Thailand denken.
Die zitten er nog in, als twee agenten hier naartoe komen en dan regelmatig fysiek en mentaal bijna door het ijs zakken vind ik toch wel teleurstellendquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa eindelijk verlost van de schlemielen.
Ik denk dat dat koppel ook mijn voorkeur heeft, lekker relaxt. De agentes vind ik gewoon heel lief.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zitten er nog in, als twee agenten hier naartoe komen en dan regelmatig fysiek en mentaal bijna door het ijs zakken vind ik toch wel teleurstellend![]()
Ik had verwacht dat die zich overal snoeihard doorheen zouden bikkelen.
Nu hoop ik op Cedric & Brecht, lijken me samen met Steff & Margeaux de leukste gasten
Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen. Wat vind je dan zo vreselijk aan de studenten? Want ik zie het echt niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:11 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben de enige de de kleffers liever heeft dan de schlemielen.
Zo negatief en op een gegeven moment ook onbeschoft tegen de zeer aardige en arme bevolking.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen. Wat vind je dan zo vreselijk aan de studenten? Want ik zie het echt niet.
Ze zijn ook nog heel jong he? Ik denk dat de cultuurshock, de warmte, de pech etc er best in hakten. Je merkte wel dat ze groeiden in het spel, en ook relaxter en positiever werden. En onbeschoft heb ik ze niet heel erg zien zijn, in tegenstelling tot Awa.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo negatief en op een gegeven moment ook onbeschoft tegen de zeer aardige en arme bevolking.
Zo ver wil ik niet gaan, daarvoor was dat koppel té vervelend, maar met die studenten kan ik ook niks. Die komen echt uit een ei. Dus blij dat ze er eindelijk uit zijn en hopelijk blijven. De enige die eventueel terug mogen zijn de nachtraven/-vlinders. Maar eigenlijk vind ik: eruit is eruit.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:11 schreef potjecreme het volgende:
Heb ik ook. Die Awa is verschrikkelijk, maar dat is die zus ook. Maar die studenten.... dat gejank de hele tijdquote:Op maandag 1 mei 2017 22:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo negatief en op een gegeven moment ook onbeschoft tegen de zeer aardige en arme bevolking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik ook. Die Awa is verschrikkelijk, maar dat is die zus ook. Maar die studenten.... dat gejank de hele tijdJe weet toch waar je je voor opgeeft? En dan lekker een potje labiel gaan lopen doen op tv
Ik ga het trouwens gewoon spoilen.Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo mijn contactenquote:
Ok, ben benieuwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steff en Margeaux onbeschoft, volgens mij haal je ze dan door elkaar met iemand anders inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog heel jong he? Ik denk dat de cultuurshock, de warmte, de pech etc er best in hakten. Je merkte wel dat ze groeiden in het spel, en ook relaxter en positiever werden. En onbeschoft heb ik ze niet heel erg zien zijn, in tegenstelling tot Awa.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2017 08:00:05 ]
Ik vond ze ook vaak onbeschoft hoor. Op een andere manier (minder agressief) en meer uit een soort kinderlijke naïviteit, maar toch. Zoals ze achter de locals aan konden blijven draven met hun jammerlijke opmerkingen, totaal geen idee wat voor beeld dat geeft en met wat voor gevoel je die mensen opzadelt.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Steff en Margeaux onbeschoft, volgens mij haal je ze dan door elkaar met iemand anders inderdaad
Vriendelijker mensen heb ik zelden gezien in een dergelijk programma.
Liever allebei niet. Die Margeaux gaat nog wel, maar die Steff vind ik wel zo'n mietje. Gadverdamme zeg. Wordt gewoon eens vent joh!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:11 schreef potjecreme het volgende:
Nou het etterigste duo is er gelukkig al uit: dat kleffe cougar-toyboy stel. Vreselijk om aan te zien en vreselijk onsportief ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:44 schreef freaky40 het volgende:
De twee politieagentes nog safe, maar die vriend en vriendin exit, dat is jammer. De etterige duo's blijven weer over, bah.
Ook ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het etterigste duo is er gelukkig al uit: dat kleffe cougar-toyboy stel. Vreselijk om aan te zien en vreselijk onsportief ook.
ik heb het niet gauw maar ik vond hun echt vreselijk om te volgen. Blij dat ze eruit zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het etterigste duo is er gelukkig al uit: dat kleffe cougar-toyboy stel. Vreselijk om aan te zien en vreselijk onsportief ook.
Ik moest gelijk kotsen van dat negatieve figuurlijke en letterlijke gejank van die Belgische.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme wat een ontzettend kutidee, Awa terug en ik moet er gelijk alweer van kotsen met d'r "ik ga ze kapotmaken hahahihihiihahahaha"
Ik zou ook janken als ik met Awa op pad moest.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik moest gelijk kotsen van dat negatieve figuurlijke en letterlijke gejank van die Belgische.![]()
![]()
Ik denk dat het nog niemand hier opgevallen is.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:54 schreef potjecreme het volgende:
Tuurlijk wil de schlemiel niet winnen. Ik erger mij echt kapot aan haar.
quote:Op maandag 8 mei 2017 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog niemand hier opgevallen is.
Terecht jaquote:Op maandag 8 mei 2017 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou ook janken als ik met Awa op pad moest.
quote:Op maandag 8 mei 2017 21:01 schreef Joosie200 het volgende:
Kan Margaux niet gewoon Awa droppen in de middle of nowhere? Net als Brecht en Cedric hun amulet verloren zeg maar![]()
quote:Op maandag 8 mei 2017 21:08 schreef babette21 het volgende:
There's a land called Passive Agressiva and Awa is their queen...
Niet slaan maar gewoon met zijn tweeën haar tegen de vlakte werkenquote:
Lachen als een boer met kiespijn is...quote:Op maandag 8 mei 2017 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ongemakkelijk, iedereen balen dat Awa er weer is.
Meer dan de helft is Belg dus wie bedoel je?quote:Op maandag 8 mei 2017 21:29 schreef babette21 het volgende:
Wanneer gaan die Belgen er trouwens een hete nacht van maken? Ze zijn al bijna in Cambodja!
Haha da's waar. Ik bedoel de Mooi boys (quote:Op maandag 8 mei 2017 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer dan de helft is Belg dus wie bedoel je?
Ze trok nog net niet de borstel uit haar hand. Zit met verbazing te kijken, wat een onbeschoft mens.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2017 21:52 schreef babette21 het volgende:
Godzijdank. Maar ja... krijgen vast groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |