Nee, hij is gewoon bloedirritant, pretentieus en wereldvreemd. Gevoel voor humor slaat nergens op, doet alsof hij geen neuk geeft, maar schreeuwt moord en brand als iemand kritiek op hem heeft. Een karikatuur van een sociopatische Amsterdammer.quote:Op zondag 23 april 2017 20:42 schreef Argo het volgende:
Al die Iwanius haat hij is best een baas... Ik bedoel hij maakt topics en daarna geeft hij geen neuk om te reageren en hopt hij verder. Hij is gewoon de essentie van hoe iedereen zich zou moeten opstellen op het internet... Geen fuck geven, en in plaats daarvan jagen de mensen op hem... Jullie begrijpen deze man verkeerd hij is een leraar met een boodschap, alleen moet je die ontcijferen en begrijpen.
En toch zit daar de les in om het gewoon te laten rusten en verder te gaan.quote:Op zondag 23 april 2017 21:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon bloedirritant, pretentieus en wereldvreemd. Gevoel voor humor slaat nergens op, doet alsof hij geen neuk geeft, maar schreeuwt moord en brand als iemand kritiek op hem heeft. Een karikatuur van een sociopatische Amsterdammer.
Wat voor les?quote:Op zondag 23 april 2017 22:00 schreef Argo het volgende:
[..]
En toch zit daar de les in om het gewoon te laten rusten en verder te gaan.
Nee, het is mijn morele plicht om hem op zijn plek te zetten.quote:Op zondag 23 april 2017 22:00 schreef Argo het volgende:
[..]
En toch zit daar de les in om het gewoon te laten rusten en verder te gaan.
Wine milk and secret warsquote:Op zondag 23 april 2017 22:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, het is mijn morele plicht om hem op zijn plek te zetten.
Wat is dit nou weer? En wie was de dichter?quote:Op zondag 23 april 2017 22:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Wine milk and secret wars
Into the orchards we slide
A call to worship a blind king reborn
We brought the sword – nothing more
Bewegung entsteht durch haltung
Es war und es ist
Through streets and fields
Crowded with lovers
Again
In tombs, in forrests
Again
Dat ik hier specifiek op inga betekent dat ik dat altijd doe. Ik spring heel veel topics voorbij, maar soms moet je je hart luchten.quote:Op zondag 23 april 2017 22:07 schreef Argo het volgende:
[..]
De les om eens niet op iets in te springen en het gewoon te laten passeren.
Is van een liedje waarin je hoort 'It's my duty.'quote:Op zondag 23 april 2017 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? En wie was de dichter?
Maar jij lucht je hart iwanius kotst zich gewoon leeg en boeit het daarna niks meer. Je hart moet je niet luchten dat betekend dat je er nog bezig mee bent, je moet je leeg kotsen eenmaal eruit is eruit.quote:Op zondag 23 april 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ik hier specifiek op inga betekent dat ik dat altijd doe. Ik spring heel veel topics voorbij, maar soms moet je je hart luchten.
Zo zen als jij ben ik helaas niet. De Wille zur Macht speelt erg op bij mij en ik wil hem graag op zijn plek zetten.quote:Op zondag 23 april 2017 22:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Is van een liedje waarin je hoort 'It's my duty.'
Maar de tekst:
Wine milk and secret wars (conflict)
Into the orchards we slide
A call to worship a blind king reborn (we doen blindelings maar wat andere terechtwijzen etc.)
We brought the sword - nothing more. (We moeten ze terecht wijzen, terugtrekken heeft geen nut, gedachtegang)
Beweging ensteht durch haltung (soms is het beter stil te blijven)
Es war und es ist. (Je kan andere toch niet van mening veranderen.
Through streets and fields
crowded with lovers (Andere houden gewoon van elkaar en het boeit ze allemaal niet de drama)
again in tombs in forrests
again (Alles herhaalt zich weer de brood en spelen mensen blijven doorgaan.
Zo zie ik het.
Jammer genoeg stook Ama daar een stokje voor door mijn topic te sluiten, maar ik ben aan het revaliderenquote:Op zondag 23 april 2017 22:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar jij lucht je hart iwanius kotst zich gewoon leeg en boeit het daarna niks meer. Je hart moet je niet luchten dat betekend dat je er nog bezig mee bent, je moet je leeg kotsen eenmaal eruit is eruit.
Ja maar uiteindelijk is hij het die jouw in zijn macht heeft. Als je zen bent, dan ben je vrij. Nu wordt je opgejaagd door iets dat van buiten komt, of iets in jezelf.quote:Op zondag 23 april 2017 22:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zo zen als jij ben ik helaas niet. De Wille zur Macht speelt erg op bij mij en ik wil hem graag op zijn plek zetten.
Sterkte kerel kleine stapjes komen een heel eind.quote:Op zondag 23 april 2017 22:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jammer genoeg stook Ama daar een stokje voor door mijn topic te sluiten, maar ik ben aan het revalideren
Gun mij m'n haat, Argo!quote:Op zondag 23 april 2017 22:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk is hij het die jouw in zijn macht heeft. Als je zen bent, dan ben je vrij. Nu wordt je opgejaagd door iets dat van buiten komt, of iets in jezelf.
[..]
Sterkte kerel kleine stapjes komen een heel eind.
Goh. je denkt: " Topic 1 en 2 met de nick Iwanius waren te opvallend, ik doe even hetzelfde alleen dan zonder naamverwijzing?"quote:Op zondag 23 april 2017 19:50 schreef Chai het volgende:
vanwege een nederlaag.
Goedenavond,
Graag wil ik jullie attenderen op het volgende.
Tot op heden hebben wij wekelijks mogen "genieten" van de pareltjes van onze een overmoedige Ajacied.
Niet geheel toevallig waren al deze topics aangemaakt op de dag dat Ajax per ongeluk wist te winnen. Nu de snavels zijn weggetikt tegen Psv en het kampioenschap een utopie lijkt schittert hij van afwezigheid. Dat kenmerkt de ajacied zoals wij die allemaal kennen. Een grote mond, maar uiteindelijk pakken ze net zoveel prijzen als Go Ahead Eagles.
Klacht: overmoedige Ajacied en zijn topics die ontbreken bij tegenslag
Anti-klacht: Feyenoord is kampioen en er komt een legendarisch feest over 2/3 weken
Gelukkig heb je tussen die kansloze nederlaag door en het acclimatiseren toch nog tijd gevonden om TR's te zetten.quote:Op maandag 24 april 2017 00:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goh. je denkt: " Topic 1 en 2 met de nick Iwanius waren te opvallend, ik doe even hetzelfde alleen dan zonder naamverwijzing?"![]()
Ik ben alleen na het voetbal lekker een hapje gaan eten want maagje knorde en smaakte weer allemaal prima.
[ afbeelding ]
Daarna "El Classico"gekeken, kortom prima vermaakt als het mijzelf betreft.
[ afbeelding ]
Hij is zo zelfverzekerd, de haat en jaloezie van ons toetsenbordhooligans doet hem niks, dus wat nou TR's.quote:Op maandag 24 april 2017 00:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tussen die kansloze nederlaag door en het acclimatiseren toch nog tijd gevonden om TR's te zetten.
Behalve toen je een maand of twee terug in het Rotterdamtopic door, volgens mij Commissaris-Missionaris of zoiets, op je plek werd gezet en die posts wel heel snel verwijderd werden.quote:Op maandag 24 april 2017 00:32 schreef Iwanius het volgende:
Daar heeft 'Gary_Oak'nou eens helemaal gelijk in.
Ik doe geen TR's maar er is dus een regel schijnbaar dat er geen user topics meer mogen worden aangemaakt in zijn algemeenheid op FOK! Ik had eigenlijk geen probleem met 2 eerder genoemde topics,vond ze wel ludiek maar schijnbaar is van boven beslist dat wat de reden ook is: Geen username topics.
Goed gesproken kameraad!quote:Op zondag 23 april 2017 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ook wel de terechte kampioen hoor, hebben gewoon weinig puntjes laten liggen tegen de kleintjes (itt Ajax in het begin van het seizoen).
Tweede helft van het seizoen was Ajax beter mja dubbel programma nekt je dan
Desalniettemin liever halve finale EL dan kampioen van de Mickey Mouse League
'Weer' nog wel. Ajax die voor het eerst sinds kleuren tv eens verder komt dan de poulefase in nota bene het gehandicapte broertje van de CL. Rot toch op debiel.quote:Op zondag 23 april 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
Ook wel erg makkelijk he, als je je enkel hoeft te focussen op de competitie itt Ajax die ook nog zware EL duels tussendoor heeft.
Helemaal makkelijk als je tegenstander ook rustig aan doet ivm de aanstaande bekerfinale
Ochja dit jaar kampioen, volgend jaar kansloos in Europa waardoor Ajax weer de UEFA puntjes bij elkaar mag sprokkelen...
"In de laatste vijf jaar behoorde Ajax constant tot de top twee als het gaat om punten verzameld voor de UEFA ranking. Dit seizoen en twee jaar geleden haalde Ajax het hoogste aantal punten, terwijl het in de andere drie seizoenen slechts één ander Nederlands team meer punten zag scoren (FC Twente in 2012/13, AZ in 2013/14 en PSV in 2015/016). Over de afgelopen vijf jaar kwam Ajax tot een gemiddelde van 11,8 punten per seizoen.quote:Op maandag 24 april 2017 08:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'Weer' nog wel. Ajax die voor het eerst sinds kleuren tv eens verder komt dan de poulefase in nota bene het gehandicapte broertje van de CL. Rot toch op debiel.
Goed verhaal, maar laat die harde piemel maar even in de holster. Laatste keer dat Ajax zo ver kwam had ik het over. CL hebben ze jaar in jaar uit vernaggeld. Ja, winnen van Barcelona om vervolgens tegen Slavia Praag weer te verliezen.quote:Op maandag 24 april 2017 08:36 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
"In de laatste vijf jaar behoorde Ajax constant tot de top twee als het gaat om punten verzameld voor de UEFA ranking. Dit seizoen en twee jaar geleden haalde Ajax het hoogste aantal punten, terwijl het in de andere drie seizoenen slechts één ander Nederlands team meer punten zag scoren (FC Twente in 2012/13, AZ in 2013/14 en PSV in 2015/016). Over de afgelopen vijf jaar kwam Ajax tot een gemiddelde van 11,8 punten per seizoen.
Hoewel Feyenoord in vier van de laatste vijf seizoenen Europees actief was, stelden de Rotterdammers grotendeels teleur, met minder dan één punt in het seizoen in twee gevallen (2012/13 en 2013/14). Hun laatste twee Europese campagnes stemmen echter hoopvol, met 10,5 en 5,0 punten respectievelijk. AZ en PSV zijn de andere twee teams die een positieve invloed hebben gehad op de Nederlandse ranking, hoewel bij beiden de continuïteit die Ajax heeft laten zien ontbreekt.
Om Ajax dus de redder van het Nederlandse voetbal te noemen gaat wellicht een stap te ver, maar van alle Nederlandse club presteren ze qua punten veruit het beste. Daarvoor verdienen de Amsterdammers op z’n minst enige lof, ongeacht het geld en talent dat ze tot hun beschikking hebben."
Bron: http://www.tussendelinies.nl/ajax-belangrijk-uefa-ranking
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |