Een Koerdische behaarde langnek met schele ogen, een snor en een unibrown hoef ik nietquote:Op zondag 23 april 2017 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is een reden dat jij een Somalische als vriendin hebt. Hoger gunt Allah je niet.
Haha.
Nee, een negerin met een snor dekt de lading meer idd.quote:Op zondag 23 april 2017 19:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een Koerdische behaarde langnek met schele ogen, een snor en een unibrown hoef ik niet
Gelukkig zijn met een haremrelatie? Jij hebt echt geen geweten. Zou me als ik jou was kapot schamen voor bovenstaande reactie.quote:Op zondag 23 april 2017 19:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, misschien bega ik dan wel een fout maar ik ben best gelukkig en heb geen verzuurde ziel.
Eigenlijk leg je de schuld van het feit dat je nog steeds single bent op Allah (swt) en dit is gewetenloos. De oorzaak ligt enkel en alleen bij jezelf.
Ik poch niet met zonden, maar vind je soms echt zo'n zielige zure vrouw.quote:Op zondag 23 april 2017 19:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Allah behoedt me voor de grootste zonde namelijk zina. Ga jij lekker pochen over een zonde nota bene.
Come to the dark side bro. Atheïsme wants you.quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Punt is, om in een relatie te fucken is een huwelijk noodzakelijk voor moslims.
Dat vind ik dus van jou. Welk triest ventje is nou gelukkig in een haramrelatie?quote:Op zondag 23 april 2017 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik poch niet met zonden, maar vind je soms echt zo'n zielige zure vrouw.
Ik denk dat ze een te grote kont heeft om dat te beseffen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, misschien bega ik dan wel een fout maar ik ben best gelukkig en heb geen verzuurde ziel.
Eigenlijk leg je de schuld van het feit dat je nog steeds single bent op Allah (swt) en dit is gewetenloos. De oorzaak ligt enkel en alleen bij jezelf.
Been there, done that.quote:Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Come to the dark side bro. Atheïsme wants you.
Achja, je bent een salafistje. Een kind van 8 jar een hoofddoek opdringen is het goede voorbeeld zal je bedoelen?quote:Op zondag 23 april 2017 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn met een haremrelatie? Jij hebt echt geen geweten. Zou me als ik jou was kapot schamen voor bovenstaande reactie.
Allah heeft wat beters voor mijn in petto. En als dat geen huwelijk is, dan is dat insa'Allah een huwelijk in het Hiernamaals. Ben in elk geval vrij gewaarborgd van de grote zonde.
Inek, denk je dat diline sahip ol geen Soennitisch hadith is, maar Alevitisch copyright op zit ofzoquote:
Nee, niet echt. Moslims mogen varkensvlees alleen nuttigen in noodgevallen (bijv. als er niks te eten is en je gedwongen bent het te eten om te overleven). In dit soort gevallen is varkensvlees halal (= toegestaan). Wie moslim wordt kan de spijswetten in zijn eigen tijd/ruimte overnemen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:51 schreef -PesteNoire- het volgende:
Bestaat er eigenlijk halal varkensvlees? Heb net 5 filetlapjes op maar wil graag moslim worden.
Ah ontken je nou dat jouw relatie haram is? Sukkel. nog het woord van Allah ontkennen ook. Denk jij nou echt dat Allah jouw relatie zal zegenen? Hahahaha, naïef ventje.quote:Op zondag 23 april 2017 19:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, je bent een salafistje. Een kind van 8 jar een hoofddoek opdringen is het goede voorbeeld zal je bedoelen?
Wij zijn dan ook de ware islamcilar. Olabilir dat het gejat is.quote:Op zondag 23 april 2017 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inek, denk je dat diline sahip ol geen Soennitisch hadith is, maar Alevitisch copyright op zit ofzo
Mad en jelly.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah ontken je nou dat jouw relatie haram is? Sukkel. nog het woord van Allah ontkennen ook. Denk jij nou echt dat Allah jouw relatie zal zegenen? Hahahaha, naïef ventje.
Zelfs Sjieten kotsen jullie uit man.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de ware islamcilar. Olabilir dat het gejat is.
Dan zou ik dood zijn, aangezien je kut als een lijk van 3 weken oud stinkt.quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn kut is mooier dan jouw hele bestaan.
Jaloezie. Die Perzen kunnen onze shine niet aan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs Sjieten kotsen jullie uit man.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van jou. Welk triest ventje is nou gelukkig in een haramrelatie?
Is het halalvlees van een atheistische slager haram dan?quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
Is het vlees van een Christelijke slager haram?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |