Dat vind ik dus van jou. Welk triest ventje is nou gelukkig in een haramrelatie?quote:Op zondag 23 april 2017 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik poch niet met zonden, maar vind je soms echt zo'n zielige zure vrouw.
Ik denk dat ze een te grote kont heeft om dat te beseffen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, misschien bega ik dan wel een fout maar ik ben best gelukkig en heb geen verzuurde ziel.
Eigenlijk leg je de schuld van het feit dat je nog steeds single bent op Allah (swt) en dit is gewetenloos. De oorzaak ligt enkel en alleen bij jezelf.
Been there, done that.quote:Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Come to the dark side bro. Atheïsme wants you.
Achja, je bent een salafistje. Een kind van 8 jar een hoofddoek opdringen is het goede voorbeeld zal je bedoelen?quote:Op zondag 23 april 2017 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn met een haremrelatie? Jij hebt echt geen geweten. Zou me als ik jou was kapot schamen voor bovenstaande reactie.
Allah heeft wat beters voor mijn in petto. En als dat geen huwelijk is, dan is dat insa'Allah een huwelijk in het Hiernamaals. Ben in elk geval vrij gewaarborgd van de grote zonde.
Inek, denk je dat diline sahip ol geen Soennitisch hadith is, maar Alevitisch copyright op zit ofzoquote:
Nee, niet echt. Moslims mogen varkensvlees alleen nuttigen in noodgevallen (bijv. als er niks te eten is en je gedwongen bent het te eten om te overleven). In dit soort gevallen is varkensvlees halal (= toegestaan). Wie moslim wordt kan de spijswetten in zijn eigen tijd/ruimte overnemen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:51 schreef -PesteNoire- het volgende:
Bestaat er eigenlijk halal varkensvlees? Heb net 5 filetlapjes op maar wil graag moslim worden.
Ah ontken je nou dat jouw relatie haram is? Sukkel. nog het woord van Allah ontkennen ook. Denk jij nou echt dat Allah jouw relatie zal zegenen? Hahahaha, naïef ventje.quote:Op zondag 23 april 2017 19:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, je bent een salafistje. Een kind van 8 jar een hoofddoek opdringen is het goede voorbeeld zal je bedoelen?
Wij zijn dan ook de ware islamcilar. Olabilir dat het gejat is.quote:Op zondag 23 april 2017 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inek, denk je dat diline sahip ol geen Soennitisch hadith is, maar Alevitisch copyright op zit ofzo
Mad en jelly.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah ontken je nou dat jouw relatie haram is? Sukkel. nog het woord van Allah ontkennen ook. Denk jij nou echt dat Allah jouw relatie zal zegenen? Hahahaha, naïef ventje.
Zelfs Sjieten kotsen jullie uit man.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de ware islamcilar. Olabilir dat het gejat is.
Dan zou ik dood zijn, aangezien je kut als een lijk van 3 weken oud stinkt.quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn kut is mooier dan jouw hele bestaan.
Jaloezie. Die Perzen kunnen onze shine niet aan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs Sjieten kotsen jullie uit man.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van jou. Welk triest ventje is nou gelukkig in een haramrelatie?
Is het halalvlees van een atheistische slager haram dan?quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
Is het vlees van een Christelijke slager haram?
Ik durf zelfs nog verder te gaan: halalvlees in Nederland is bijna onmogelijk te vinden. Halal is meer dan alleen het doorsnijden van de keel. Dat is ook de reden waarom ik helemaal geen vlees eet.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
Is het vlees van een Christelijke slager haram?
Het zijn de Turken die Iran Sjietisch hebben gemaakt.quote:Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaloezie. Die Perzen kunnen onze shine niet aan.
God bestaat niet. Toeval is slechts verborgen wetmatigheid. Daarom zoveel mogelijk genieten van al het wonderbaarlijke zonder je druk te maken of een bovennatuurlijke entiteit zich druk maakt over hoe je je kleedt en handelt.quote:
Ik weet van wie het komt. Opzouten nu.quote:Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dan zou ik dood zijn, aangezien je kut als een lijk van 3 weken oud stinkt.
Allah is Wajib Al-Wujud.quote:Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Stabiel het volgende:
[..]
God bestaat niet. Toeval is slechts verborgen wetmatigheid. Daarom zoveel mogelijk genieten van al het wonderbaarlijke zonder je druk te maken of een bovennatuurlijke entiteit zich druk maakt over hoe je je kleedt en handelt.
Ana 'l-Ḥaqq.
Is de situatie weer stabiel, vogeltjesdans?quote:Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Stabiel het volgende:
[..]
God bestaat niet. Toeval is slechts verborgen wetmatigheid. Daarom zoveel mogelijk genieten van al het wonderbaarlijke zonder je druk te maken of een bovennatuurlijke entiteit zich druk maakt over hoe je je kleedt en handelt.
Ana 'l-Ḥaqq.
Die Turken claimen alles.quote:Op zondag 23 april 2017 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zijn de Turken die Iran Sjietisch hebben gemaakt.
Wat weet jij eigenlijk over relaties? In jullie familie ziet men kinderen van 8 jaar als sexuele wezens en dringt men een hoofddoek op.quote:Op zondag 23 april 2017 19:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah ontken je nou dat jouw relatie haram is? Sukkel. nog het woord van Allah ontkennen ook. Denk jij nou echt dat Allah jouw relatie zal zegenen? Hahahaha, naïef ventje.
Feiten. Iran was een Soennitisch bolwerk onder de Seltjoekse Turken en werd een Sjietisch bolwerk onder de Safawiden.quote:
Tuurlijk niet. Alsof ik me iets laat zeggen door een of ander stuk schijt met een kut vol spinnenwebben.quote:Op zondag 23 april 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik weet van wie het komt. Opzouten nu.
Damn je raakt hier zoveel snaren...die barst zo in janken uit achter haar pc.quote:Op zondag 23 april 2017 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat weet jij eigenlijk over relaties? In jullie familie ziet men kinderen van 8 jaar als sexuele wezens en dringt men een hoofddoek op.
Geloof is zeer belangrijk, maar jij gebruikt het geloof voor je eigen falen in het leven. Je doet alsof je er vrede mee hebt, maar elke topic van je schreeuwt om aandacht. Je snakt naar een man, maar door je fucked up ingesteldheid en persoontje lukt dit niet. Dan verleg je de fout en leg je de fout bij Allah (swt). Dit is schaamtelijk.
Wat weet jij over relaties? Misschien dat je dan geweten had dat een jarenlange relatie uit den boze is. Überhaupt een relatie met een vrouw. Of wil je het woord van Allah ontkennen en je daarmee buiten de oevers van de islam zetten? Ik moet zeggen, je hebt wel lef zeg.quote:Op zondag 23 april 2017 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat weet jij eigenlijk over relaties? In jullie familie ziet men kinderen van 8 jaar als sexuele wezens en dringt men een hoofddoek op.
Geloof is zeer belangrijk, maar jij gebruikt het geloof voor je eigen falen in het leven. Je doet alsof je er vrede mee hebt, maar elke topic van je schreeuwt om aandacht. Je snakt naar een man, maar door je fucked up ingesteldheid en persoontje lukt dit niet. Dan verleg je de fout en leg je de fout bij Allah (swt). Dit is schaamtelijk.
Shots fired.quote:Op zondag 23 april 2017 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat zegt de trieste vrijgezel?quote:Op zondag 23 april 2017 19:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Damn je raakt hier zoveel snaren...die barst zo in janken uit achter haar pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |