quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast. Je bent nog jong. Waar spreek jij over?
Achja, zielig doen op een forum helpt je inderdaad wel verder in je zoektocht naar een man. Groot gelijk heb je.quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Of je woont gewoon in een omgeving waar je nauwelijks Marokkanen ontmoet?
Wat moet ik dan doen? Lopen hoereren in de straten van Utrecht of Schilderswijk om aan een man te komen? Nah, niet mijn ding.quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, zielig doen op een forum helpt je inderdaad wel verder in je zoektocht naar een man. Groot gelijk heb je.
Ik ben inderdaad vergeleken met jullie zure kutten vest jong jaquote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over het feit dat je stinkt.quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog meer topics openen, dit helpt je echt vooruitquote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Lopen hoereren in de straten van Utrecht of Schilderswijk om aan een man te komen? Nah, niet mijn ding.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nog meer topics openen, dit helpt je echt vooruit
Zou je grote muil echt houden. Jij weet niet voor plannen Allah met je in petto heeft. Smerig ventje.quote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad vergeleken met jullie zure kutten vest jong ja
Ik zou me maar zorgen om jezelf maken en je jarenlange haram relatie. Dat jij nog met een schoon geweten kan slapen wetende dat je dagelijks één van de grootste zondes begaat. Ik ga tenminste met een zuiver geweten naar bed.quote:Op zondag 23 april 2017 19:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een hopeloze zaak is
Je neemt haar toch niet serieus hé?quote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw kut te maken?quote:Op zondag 23 april 2017 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou je grote muil echt houden. Jij weet niet voor plannen Allah met je in petto heeft. Smerig ventje.
Punt is, om in een relatie te fucken is een huwelijk noodzakelijk voor moslims.quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef Stabiel het volgende:
Uiteindelijk is alles toch nietig. We zijn slechts irrelevante actoren in een oneindig universum. Gewoon in volle glorie genieten van elk moment. Fuck een relatie en huwelijk.
Mijn kut is mooier dan jouw hele bestaan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw kut te maken?
Achja, je kan kan ook bij alles het geloof erbij betrekken. Vind ik best mooi eigenlijk, ik denk net dat Allah (swt) hulpeloze mannen tegen je in bescherming nemen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou je grote muil echt houden. Jij weet niet voor plannen Allah met je in petto heeft. Smerig ventje.
Lol. Spreek je over 10 jaar.quote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn kut is mooier dan jouw hele bestaan.
Beheers je tong ah sahbtiquote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Allah behoedt me voor de grootste zonde namelijk zina. Ga jij lekker pochen over een zonde nota bene.quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, je kan kan ook bij alles het geloof erbij betrekken. Vind ik best mooi eigenlijk, ik denk net dat Allah (swt) hulpeloze mannen tegen je in bescherming nemen.
Er is een reden dat je single bent, maar dit lijk je niet te beseffen
Foto?quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Er is een reden dat jij een Somalische als vriendin hebt. Hoger gunt Allah je niet.quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, je kan kan ook bij alles het geloof erbij betrekken. Vind ik best mooi eigenlijk, ik denk net dat Allah (swt) hulpeloze mannen tegen je in bescherming nemen.
Er is een reden dat je single bent, maar dit lijk je niet te beseffen
Achja, misschien bega ik dan wel een fout maar ik ben best gelukkig en heb geen verzuurde ziel.quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zou me maar zorgen om jezelf maken en je jarenlange haram relatie. Dat jij nog met een schoon geweten kan slapen wetende dat je dagelijks één van de grootste zondes begaat. Ik ga tenminste met een zuiver geweten naar bed.Wetende dat als ik kom te overlijden niet aan Allah me moet verantwoorden voor een of ander zielige en slappe haremrelatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |