Vind het echt nergens op slaan inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2017 00:08 schreef sturmpie het volgende:
[..]
en daar heb je een slotje op gekregen vanwege de link naar doorbraak.eu-kristalnacht-redenen-e.d.
we mogen 't niet over joden of joodse aangelegenheden hebben van de illuminati.![]()
ik ben 't met je eens.quote:Op zondag 23 april 2017 00:18 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Vind het echt nergens op slaan inderdaad.
Dat mag niet van allahquote:Op zondag 23 april 2017 00:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik ben 't met je eens.
de grote vraag waarom holocaust en ieder onderzoek of info wordt geblokkeerd. (omdat illuminati/mindcontrol)
Ajax en Israëlquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:14 schreef possetje het volgende:
Maar waar zijn de joden dan schuldig aan? Aangenomen dat iedereen wel ergens schuldig aan is?
Jij hebt echt een tik van de molen gehad hè.quote:Op zondag 23 april 2017 00:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik ben 't met je eens.
de grote vraag waarom holocaust en ieder onderzoek of info wordt geblokkeerd. (omdat illuminati/mindcontrol)
Ik dacht eigenlijk nooit dat er iets mis was met holocaust joden etc. Maar sinds ik van die wet hoor. En de investering in israel etc. Maak ik me grote zorgen.quote:Op zondag 23 april 2017 00:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik ben 't met je eens.
Hij is redelijk warmquote:Op zondag 23 april 2017 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt echt een tik van de molen gehad hè.
quote:Op zondag 23 april 2017 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij zal wel uit het getto van Kinderdijk komen.quote:Op zondag 23 april 2017 01:04 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |