Vet !quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:03 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog wat met "Zandvoort" kunnen spelen en dit er van gemaakt.
Met een kleine hommage naar Hugenholtz' ander ontwerp (Suzuka).
Nog wel met paint gemaakt dus helaas minder smooth maar wel alles ingevuld.
De camping moet wijken maar goed.
Legend:
Black: track
Dark grey: other possible track
Slightly less dark grey; run off area
Sand color: gravel Green: grass
Light green: elevated (standing spot) area
Dark blue: main (roofed) grand stand
Blue: grand stands
Light blue: water.
White: walking bridges for pedestrians
Light grey: buildings (Pit, restaurant, offices and medical center)
In je vorige topic had je toch wat foto's gepost van je circuit?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vet !![]()
![]()
Jáááren geleden ook een circuit gemaakt, daar deed mij jouw baan ook wel weer aan denken (ook door het viaduct ja), kan er helaas dit moment geen screenshots van vinden![]()
Damn you Photobucket
Ik zou het bij (de directie van) het circuit voorstellen als mogelijke layout, als ik jou was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:03 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Legend:
Ja, kan ik mij ook nog wel wat van herinneren inderdaad.. maar volgens mij sis het ondertussen van photobucket verdwenen.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In je vorige topic had je toch wat foto's gepost van je circuit?
Lay-out komt stiekem voor 80% van iemand op Reddit (is een heel sub reddit gewijd aan circuit designs)quote:Op woensdag 17 april 2019 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zou het bij (de directie van) het circuit voorstellen als mogelijke layout, als ik jou was.
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:28 schreef bedachtzaam het volgende:
https://imgur.com/eTzDUqA
Begin gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door nils7 op 17-04-2019 18:21:13 ]N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lay-out komt stiekem voor 80% van iemand op Reddit (is een heel sub reddit gewijd aan circuit designs)
Maar de originele tarzanbocht is daar opgeoffert die ik met mijn aanpassing in ere heb hersteld.
Daarnaast heb ik een heel design erbij gekleurd etc.
Maar het ontwerp is niet verkeerd, volle credits verdien ik er niet aan qua lay-out maar het hele circuit park erbij wel
Ik denk als Bedachtzaam een goede racebare versie heeft we dit wel kunnen voorleggen bij de CPZ.
En wil best de credits delen met Bedachtzaam en die Reddit-User als we dit voorstellen bij CPZ.
Wellicht eerst via Rob van Gameren, als we wat "zend tijd" kunnen krijgen in het F1 cafe en zeker als het rijbaar is (en er oke uit ziet) dan denk ik dat het CPZ wel moet reageren
Het mooie aan het design vind ik is dat het de flow in ere laat, de baan verlengd en ook wat extra rechte stukken en inhaal punten toevoegt.
Waar Hockenheim is verpest door een verbouwing vind ik dit juist een verbetering.
[..]![]()
We houden de vorderingen in de gaten.Zoals het nu is en je kunt zien op de screenshot (link) die ik gepost heb is de lengte 6,2 kilometer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zullen dus 51 of 52 rondjes zijn tijdens een race.
Mocht het lukken dan maak ik het pitgebouw zelf.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Oh da's wel lang hahaha.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zoals het nu is en je kunt zien op de screenshot (link) die ik gepost heb is de lengte 6,2 kilometer.
Dat zullen dus 51 of 52 rondjes zijn tijdens een race.
Mocht het lukken dan maak ik het pitgebouw zelf.
De bochten krijgen nog verkanting ? Tarzan en Scheivlak zien er nog vrij vlak uit ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Update.
Wie heeft Rfactor op zijn pc?
Ik heb rfactor 2.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Update.
dat moet nog gebeuren inderdaad, maar dit is oude software en ondanks de 16gb geheugen in mijn pc belachelijk traag nu.quote:Op zondag 21 april 2019 09:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
De bochten krijgen nog verkanting ? Tarzan en Scheivlak zien er nog vrij vlak uit ?
Geen idee of dat mogelijk is in BTB?
Ik heb gisteren de demo even gedownload en geprobeerd of ik die kon gebruiken voor deze baan maar dat lukte helaas niet, om nu 22 euro uit te gaan geven voor een 15 jaar oude sim zie ik niet zo zitten.quote:Op zondag 21 april 2019 12:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb rfactor 2.
Geen idee hoe ik er mod in installeer (heb het via steam) maar kom daar wel uit hahah.
Nee SketchUp..quote:Op zondag 21 april 2019 13:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
dat moet nog gebeuren inderdaad, maar dit is oude software en ondanks de 16gb geheugen in mijn pc belachelijk traag nu.
Bovendien is het niet mogelijk om de race lijn te leggen vanwege het kruispunt (tunnel) en de lijn dus overlapt.
Ik vraag me dus echt af of het zinvol is om hiermee door te gaan.
Race Track Builder is wat dat aangaat een hele verbetering, alleen zo jammer dat Google nu een factureringsaccount vereist voor gebruik van zijn api voor landschap data.
Ze zijn bezig met een update waardoor het mogelijk moet worden om plugin's van derden te kunnen gebruiken dus misschien is het beter om even te wachten tot dat klaar is en dan opnieuw beginnen.
Welk programma gebruikte je voor het creëren van banen? 3dsMax?
Moet er geen uitrembocht aan het einde van de backstraight komen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Update.
Dat is wel beter ja, moet toch opnieuw beginnen want het circuit kruisen geeft problemen met de race lijn en ik krijg de melding cut track waardoor geen rondetijden geregistreerd worden.quote:Op zondag 21 april 2019 18:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Moet er geen uitrembocht aan het einde van de backstraight komen?
Dit is eerst volgas en dan traibraken.
Cool, lukt het Bedachtzaam?quote:Op zondag 21 april 2019 22:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja, moet toch opnieuw beginnen want het circuit kruisen geeft problemen met de race lijn en ik krijg de melding cut track waardoor geen rondetijden geregistreerd worden.
Poging 2 word dus een andere versie van de baan.
Wel heel grappig dat je juist de Hugenholtz bocht er uit haaltquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:03 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Legend:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |