abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 april 2017 @ 13:38:40 #26
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170424870
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 13:36 schreef Cherna het volgende:

[..]

Bovendien is Parijs een metropool waar natuurlijk dagelijks politie hard nodig is. Ik kom er vaak maar heb niet het gevoel dat het nu erger is dan in het verleden. Natuurlijk zijn bepaalde wijken no go. Maar die waren dat 20 jaar geleden ook al. Maar nu komt alles in het nieuws in tegenstelling tot het verleden. Volgende week ga ik weer naar Parijs. Even voor de hobby en wat vrienden opzoeken.

Trappes een voorstad van Parijs is een voorbeeld waar je niet moet komen.
Trappes lijkt wel een willekeurige wijk in Nigeria of Senegal. Wat een pauperbende daar.
pi_170424904
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 13:36 schreef Cherna het volgende:

[..]

Bovendien is Parijs een metropool waar natuurlijk dagelijks politie hard nodig is. Ik kom er vaak maar heb niet het gevoel dat het nu erger is dan in het verleden. Natuurlijk zijn bepaalde wijken no go. Maar die waren dat 20 jaar geleden ook al. Maar nu komt alles in het nieuws in tegenstelling tot het verleden. Volgende week ga ik weer naar Parijs. Even voor de hobby en wat vrienden opzoeken.

Trappes een voorstad van Parijs is een voorbeeld waar je niet moet komen.
Is het niet zo dat die no go wijken groeiende zijn dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 23 april 2017 @ 13:46:33 #28
321876 Cherna
Fuck the System
pi_170425105
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Is het niet zo dat die no go wijken groeiende zijn dan?
Natuurlijk word het in die wijken steeds geweldadiger. Maar die wijken waren 20 tot 15 jaar geleden al een drama en waar je niet moet komen.

Ook het staken is daar normaal en word vaak door de media aangedikt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 23 april 2017 @ 13:52:30 #29
321876 Cherna
Fuck the System
pi_170425306
Bijvoorbeeld de wijken vanaf Massy Palaiseau tot Saint Rémy les Chevreuse zijn prachtig. Niets mis mee. Zou er zo willen wonen.😁

De wijk Drancy loop je ook niet met een lekker gevoel door. Daar voelde ik mij ook niet prettig.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_170425568
Wanneer gooien we dat hele zooitje er een keer uit
Ik zwaai naar dieren.
pi_170425636
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 13:52 schreef Cherna het volgende:
Bijvoorbeeld de wijken vanaf Massy Palaiseau tot Saint Rémy les Chevreuse zijn prachtig. Niets mis mee. Zou er zo willen wonen.😁

De wijk Drancy loop je ook niet met een lekker gevoel door. Daar voelde ik mij ook niet prettig.
Ah oké, ja het is inderdaad lastig in te schatten voor mij hoe groot de situatie daar nou echt is; je ziet wel met grote regelmaat aanslagen daar en die slechte wijken in beeld maar daar blijft het ook bij. Maar de grote mate van beveiliging die nodig is bij de verkiezingen is wel extreem in mijn ogen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 23 april 2017 @ 14:11:07 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_170425829
quote:
5s.gif Op zondag 23 april 2017 14:01 schreef Geerd het volgende:
Wanneer gooien we dat hele zooitje er een keer uit
Niet, want Sjon van het kamp heeft ook een mes.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_170425962
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet, want Sjon van het kamp heeft ook een mes.
Nou zeg, wat een tactloze stereotypering.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')