Had ik overheen gelezen :0quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een Huawei. Die tovert soms woorden in mijn zinnen..Hinderlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik rockte al coltruien toen ik nog kind was. Nog steeds fan.
Hoe weet jij hoe dit ruikt?quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
M'n lipgloss ruikt naar moedermelk. Wtf.
Pfffff, houd op. Mijn eierstokken. Had paar dagen terug vriendin's baby in de handen. Net paar weken oud, maar zo klein en fragiel. Heb de hele dag met haar op mijn borst gelopen. Voelde me een mama.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
M'n lipgloss ruikt naar moedermelk. Wtf.
quote:
Dan zijn ze irritantquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Pfffff, houd op. Mijn eierstokken. Had paar dagen terug vriendin's baby in de handen. Net paar weken oud, maar zo klein en fragiel. Heb de hele dag met haar op mijn borst gelopen. Voelde me een mama.
Kijk hoe leuk!!
[..]
Ah, wat leuk. Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm heb twee babes om mij heen gehad afgelopen 4 jaar? Het stinkt enorm!
Maghrebijnse, heb er nu een te leen. Ik rock het moederschap wel. Heb haar te slapen gelegd zodat ik kan cleanen, straks gaan we samen een broodje eten en dan gaan we met andere mensen naar buiten. Met deze belofte sliep ze ook.![]()
Nee, vond het echt leuk. Het deed echt wat met mij. Mijn moedergevoelens worden steeds groter. Logisch ook gezien mijn leeftijd. Best frustrerend dat ik er nu nog niks mee kan.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zijn ze irritantMet een half jaar worden ze super lief.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:44 schreef Stabiel het volgende:
Net weer wat foto's uit mijn kindertijd gevonden.Lelijk kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik rockte al coltruien toen ik nog kind was. Nog steeds fan.
Ehm volgens niets. Ze wordt ziek wakkerquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, zo schattig. Wat ga je zo buiten met haar doen?
Oh, wat heeft ze?quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm volgens niets. Ze wordt ziek wakker
Pics...quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik was echt een knap kind. Mag ik dat van mezelf zeggen? Echt heel schattig en mooi.
Je lijkt net een Turk.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:56 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Pics...
Mijn vader vond het leuk om me met allerlei gelegenheden in pak te hijsen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |