abonnement Unibet Coolblue
pi_170400121
De deadline voor het aanmelden bij de universiteit is 1 mei. Ik ben wel zeker van mijn studiekeuze: Econometrie en OR. Er zijn geen toelatingseisen, maar de matchingdagen zijn wel verplicht. Ik ben echter nog niet zeker van de universiteit: UvA, VU of Erasmus.

Weet iemand of het mogelijk is om je aan te melden voor de drie studies en dan alle drie de matchingdagen in Juni te bezoeken en daarna te beslissen?

Voorkeur gaat naar Amsterdam, maar tips of adviezen zijn ook altijd welkom!
Ik weet niet.
pi_170407863
Uva of vu bedoel je?ik vond de sfeer bij de vu relaxter maar dat is verschillend per persoon.
There are only 151 Pokémon.
pi_170407989
Als er geen decentrale selectie is, mag je je voor alledrie aanmelden.
pi_170416305
Als je makkelijk aan je diploma wilt komen moet je in Engeland studeren, het collegegeld is heel hoog maar het is heel makkelijk om je vakken te halen.

Dus als je rijke ouders hebt, ga naar Engeland.
pi_170609950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:10 schreef Libertarisch het volgende:
Als je makkelijk aan je diploma wilt komen moet je in Engeland studeren, het collegegeld is heel hoog maar het is heel makkelijk om je vakken te halen.

Dus als je rijke ouders hebt, ga naar Engeland.
Makkelijk om je vakken te halen? Omdat de docenten zo goed zijn?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_170619346
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef HSG het volgende:

[..]

Makkelijk om je vakken te halen? Omdat de docenten zo goed zijn?
Nee, omdat je alleen open boek examens hebt, essays en groepsopdrachten. In plaats van, zoals in Nederland, best wel moeilijke gesloten boek examens en groepsopdrachten die slechts voor 30% meetellen in plaats van soms 100%n iN Engeland
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 22:45:29 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170622215
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:21 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Nee, omdat je alleen open boek examens hebt, essays en groepsopdrachten. In plaats van, zoals in Nederland, best wel moeilijke gesloten boek examens en groepsopdrachten die slechts voor 30% meetellen in plaats van soms 100%n iN Engeland
Lekker handig voor het latere leven, toch fijn als je echt veel leert tijdens je studie.
pi_170626276
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:45 schreef Momo... het volgende:

[..]

Lekker handig voor het latere leven, toch fijn als je echt veel leert tijdens je studie.
Het schijnt dat als je een (project)opdracht moet maken dat je ook veel meer leert.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_170626816
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 08:45 schreef HSG het volgende:

[..]

Het schijnt dat als je een (project)opdracht moet maken dat je ook veel meer leert.
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit klopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')