abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 april 2017 @ 23:41:30 #201
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_170467660
Kat > hond
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_170467927
Nou. Die Discord server is een groot succes. Het loopt echt storm. :{
pi_170468199
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:53 schreef Great-Expectations het volgende:
Nou. Die Discord server is een groot succes. Het loopt echt storm. :{
Het is wel gezellig :)
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:20:17 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170470919
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Heeft iets jou geslagen met een vleesknuppel??
Nope. Nog geen seks gehad. Taking it real slow.
Al denk ik wel dat ik vanavond roet in 't eten ga gooien omat ik iets van hem wil weten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:22:12 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170470949
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Kat > hond
Het ging meer over man > vrouw bij wonderer denk ik zo ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:25:42 #206
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_170471005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nope. Nog geen seks gehad. Taking it real slow.
Al denk ik wel dat ik vanavond roet in 't eten ga gooien omat ik iets van hem wil weten.
Spannend! Succes en veel plezier.

Ik ben weer in de sportschool.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:26:18 #207
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_170471011
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het ging meer over man > vrouw bij wonderer denk ik zo ;)
Ik denk bij iedereen in dit topic.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_170471175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nope. Nog geen seks gehad. Taking it real slow.
Al denk ik wel dat ik vanavond roet in 't eten ga gooien omat ik iets van hem wil weten.
Ga het nou niet verpesten he Ang3l. :'(
pi_170471185
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik denk bij iedereen in dit topic.
Ik denk juist vaak aan man > man.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:37:25 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170471220
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ga het nou niet verpesten he Ang3l. :'(
Ik heb gewoon t vermoeden dat ie naast mij nog een ander zit te daten. En ik vind taking it slow op de weg (omdat ie wat issues met z'n ex moet verwerken, en woning en baan etc) helemaal prima, maar ik ga niet op een zijweg rijden. Daar pas ik voor. Daar heb ikzelf geen zin in, een soort van "race". Dan rijdt ie met de ander maar langzaam, maar dan neem ik de afslag.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170471284
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb gewoon t vermoeden dat ie naast mij nog een ander zit te daten. En ik vind taking it slow op de weg (omdat ie wat issues met z'n ex moet verwerken, en baan etc) helemaal prima, maar ik ga niet op een zijweg rijden. Daar pas ik voor. Daar heb ikzelf geen zin in, een soort van "race". Dan rijdt ie met de ander maar langzaam, maar dan neem ik de afslag.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Tijdens het daten ben je wellicht niet exclusief, maar ik zou als het daten serieus is - en dat klinkt het bij jullie wel echt - op z'n minst wensen dat 'ie het op dat moment dan enkel met mij probeert in plaats van dat hij dan aan het einde van de rit eentje kiezen kan.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:49:52 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170471439
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Tijdens het daten ben je wellicht niet exclusief, maar ik zou als het daten serieus is - en dat klinkt het bij jullie wel echt - op z'n minst wensen dat 'ie het op dat moment dan enkel met mij probeert in plaats van dat hij dan aan het einde van de rit eentje kiezen kan.
Dat dus. En dat gaat mijn vraag zijn vanavond. Ik heb nl echt totaal geen zin in een soort van wedstrijd wie de leukste is. En aan de hand van die vraag kan t kan best zijn dat ie dat dan al te snel vindt gaan. Maar goed. We zien wel.

En nee, de dating fase is idd niet exclusief. Maar als iemand tegen me zegt "I think it will work, although I wanna take it slow. But lets go with the flow" dan heb ik wel graag dat ik weet wie er allemaal nog meer in die "flow" zitten. En dan bepaal ik zelf wel of ik dat wil of niet. Ik ga hem niet dwingen tot een keuze of zo, maar die keuze maak ik zelf dan wel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:10:18 #213
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_170471805
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat dus. En dat gaat mijn vraag zijn vanavond. Ik heb nl echt totaal geen zin in een soort van wedstrijd wie de leukste is. En aan de hand van die vraag kan t kan best zijn dat ie dat dan al te snel vindt gaan. Maar goed. We zien wel.

En nee, de dating fase is idd niet exclusief. Maar als iemand tegen me zegt "I think it will work, although I wanna take it slow. But lets go with the flow" dan heb ik wel graag dat ik weet wie er allemaal nog meer in die "flow" zitten. En dan bepaal ik zelf wel of ik dat wil of niet. Ik ga hem niet dwingen tot een keuze of zo, maar die keuze maak ik zelf dan wel.
Dit. Serieus dit. Amen Ang3l. _O_
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_170472136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat dus. En dat gaat mijn vraag zijn vanavond. Ik heb nl echt totaal geen zin in een soort van wedstrijd wie de leukste is. En aan de hand van die vraag kan t kan best zijn dat ie dat dan al te snel vindt gaan. Maar goed. We zien wel.

En nee, de dating fase is idd niet exclusief. Maar als iemand tegen me zegt "I think it will work, although I wanna take it slow. But lets go with the flow" dan heb ik wel graag dat ik weet wie er allemaal nog meer in die "flow" zitten. En dan bepaal ik zelf wel of ik dat wil of niet. Ik ga hem niet dwingen tot een keuze of zo, maar die keuze maak ik zelf dan wel.
Hear hear.
Vanwaar dit vermoeden eigenlijk?
  dinsdag 25 april 2017 @ 11:53:38 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170473668
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:30 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hear hear.
Vanwaar dit vermoeden eigenlijk?
De eerste keer dat ik de Griek ontmoette was het in beschonken toestand in de kroeg. Hij was er met HENK (Laten we hem ff zo noemen, ik weet t niet). Griek en ik raakten aan de praat en op een gegeven moment bemoeide Henk zich er mee. "Leave him alone. Stop bothering him". Ik werd behoorlijk pissig, gevoed door drank, want het sloeg in mijn ogen nergens op. De Griek sprak mij aan, niet andersom. De Griek gaf mij zijn contactgegevens, niet andersom. Dus ik heb ff een stevig woordje gesproken met Henk (tot vermaak van de Griek, die t super schattig en sexy vond dat ik zo fel reageerde). De Griek noemde Henk "a friend", maar vertelde me later wel dat hij die Henk ook pas die avond had ontmoet en dus niet super goed kende. Ok, kan. Prima. Niks aan de hand.

Date 2 was de APK keuringsdate en hij had gezegd dat hij wel om 20:00 ergens moest zijn en dus eerder moest gaan. Dat werd later zelfs 19:00. Omdat we t zo gezellig hadden werd t 19:15 en stond de afspraak (die ook gewoon in Eindhoven was) al op hem te wachten. ............en het was Henk. Ok, dus je gaat onze date inkorten voor een etentje met Henk, die geen life old friend is, maar een jongen die je net zo lang kent als mij. Ok, kan ook. Prima nog. Nog steeds niks aan de hand. Have fun!

Gisteren zou date 3 zijn, maar hij wist het nog niet zeker. Lange werkdag enz, maar hij wilde me wel zien. Uiteindelijk zou hij langskomen, maar rond 18:00 kreeg ik een bericht dat hij wel naar Eindhoven kwam, maar er iets onverwachts tussen was gekomen met "a friend". "It's a bit messy". Of hij me dinsdag kon zien ipv maandag. Sure, kan. Alleen zie ik dan daarna een foto op instragram dat hij drankjes aan het doen is met die "friend" en die friend is......... je raadt het al: Henk.

Dus wie of wat is Henk? Misschien is het idd alleen maar "a friend" en maak ik me druk om niks. Maar de felheid waarmee Henk die avond reageerde op Griek & mij, het feit dat ie 'm pas net zo lang kent als ik, en het feit dat eigenlijk nu voor de 2e keer de date verkort/verschoven wordt voor "a friend" en dat beide keren Henk was.... maken me onzeker.

Dat je je date verzet omdat er iets met een goede vriend tussenkomt kan altijd gebeuren. Vrienden mogen voor mij best op 1 komen, zeker bij zulke prille dates nog. Maar als je je date met jongen B verzet voor een date met jongen A, dan geef je in mijn ogen gewoon heel duidelijk een rangorde aan in A en B. En ik pas ervoor tweede viool te spelen.

De vraag is dus: Is Henk een viool?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 25-04-2017 12:55:37 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170473889
Kut. Ik vind nogal verdacht klinken ja. Hebt dan weinig andere mogelijkheden dan er maar gauw gewoon over te beginnen.
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:56:24 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170474785
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:05 schreef Kaas- het volgende:
Kut. Ik vind nogal verdacht klinken ja. Hebt dan weinig andere mogelijkheden dan er maar gauw gewoon over te beginnen.
Met als risico dat ik overkom als de jaloerse, die toch niet "taking it slow" aan t doen is.
Vandaar dat ik zei: Misschien ga ik t vanavond wel verpesten :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170474960
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Met als risico dat ik overkom als de jaloerse, die toch niet "taking it slow" aan t doen is.
Vandaar dat ik zei: Misschien ga ik t vanavond wel verpesten :P
Jaloers is niet per se het goede woord. Of tsja, misschien ook wel ergens. Maar het is gewoon niet chill om wanneer je beiden het daten zo serieus neemt en direct over alles praat en shit, dat je dan z'n date-tijd ook nog met iemand moet delen. Laat staan als die persoon twee dates op een avond zou hebben en jou dan wegstuurt voor de volgende, dat is echt gewoon not done vind ik hoor. Maar goed, wie weet is dat allemaal niet eens aan de orde. :P Succes in elk geval, ik hoop op het beste.
pi_170475025
Kunnen jullie je ook kut voelen na het einde van een serie?

Net S1 van The Missing gekeken maar het einde is onbevredigend :{
pi_170475482
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:06 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen jullie je ook kut voelen na het einde van een serie?

Net S1 van The Missing gekeken maar het einde is onbevredigend :{
Ja, breaking bad dat afgelopen was. Finito, einde verhaal. En toen moest ik een andere serie zoeken :{
pi_170475921
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:25 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ja, breaking bad dat afgelopen was. Finito, einde verhaal. En toen moest ik een andere serie zoeken :{
Wist je dat die kerel van Los Pollos afgelopen week in Grunn was? Had je met je grote held op de foto gekund.

http://www.sikkom.nl/gron(...)ad-in-de-buurtsuper/

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2017 13:45:01 ]
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:49:59 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170476059
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Jaloers is niet per se het goede woord. Of tsja, misschien ook wel ergens. Maar het is gewoon niet chill om wanneer je beiden het daten zo serieus neemt en direct over alles praat en shit, dat je dan z'n date-tijd ook nog met iemand moet delen. Laat staan als die persoon twee dates op een avond zou hebben en jou dan wegstuurt voor de volgende, dat is echt gewoon not done vind ik hoor. Maar goed, wie weet is dat allemaal niet eens aan de orde. :P Succes in elk geval, ik hoop op het beste.
Wie weet.
Enige struikelblok waar ik een beetje tegenaan hik is dat mijn vraag alleen al gezien wordt als een inbreuk op "my freedom" en "taking it slow". Maar dat is dan maar zo. Ik heb verder ook weinig zin om steeds maar te moeten gissen of er een ander is en of henk wel "a friend" is.

Ben gewoon duidelijk. Want dat waren we over alles daarvoor wel.
En misschien is ie dat ook wel. Misschien IS het "just a friend" en is mijn intuitie gewoonweg fout. Maar je moet toegeven (ahv m'n omschrijving): if it sounds like a duck...........
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170476124
Klinkt inderdaad wel allemaal als een soort dubbel spel Ang3l... ik snap überhaupt trouwens al niet dat mensen dubbel kunnen daten. Je hebt altijd toch wel een voorkeur voor de één of de ander, twee personen zijn nooit even leuk dus je houdt altijd iemand voor de gek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:58:13 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170476216
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Klinkt inderdaad wel allemaal als een soort dubbel spel Ang3l... ik snap überhaupt trouwens al niet dat mensen dubbel kunnen daten. Je hebt altijd toch wel een voorkeur voor de één of de ander, twee personen zijn nooit even leuk dus je houdt altijd iemand voor de gek.
Ja, en als hij dus dates met mij korter maakt, of verzet, voor de ander (en die ander is OOK een date).... dan vindt hij die dus leuker. En dat kan. Prima. Maar zeg t me dan, want dan kap ik :)

En ergens snap ik helemaal prima dat je je niet wil binden als je net 4 weken koud uit een relatie komt met je ex (en er zelfs nog op de bank slaapt). Sure. En hij heeft gezegd dat de timing uitermate kut is, en dat ie geen beloftes kan maken, maar ook dat ie er (weliswaar langzaam) voor wil gaan en wil zien waar t schip strand. Dan verwacht ik (en da's misschien fout) op mijn beurt dat ie wel maar met 1 schip vaart. En niet ze een race laat houden om te kijken wie de kust raakt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 25 april 2017 @ 14:03:07 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_170476334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:06 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen jullie je ook kut voelen na het einde van een serie?

Net S1 van The Missing gekeken maar het einde is onbevredigend :{
Het einde van Hannibal. Daar had nog wel een seizoen achteraan gemogen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')