Vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 24 april 2017 18:23 schreef Rezania het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ar-in-het-buitenland
[..]
[..]
Emmylou Harris ken ik wel, dit nummer nietquote:Op maandag 24 april 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gram Parsons ft Emmylou Harris - Love Hurts vind ik wel chill.
Je mag een bewindvoerder voorover duwen en naaien voordat hij met jezelf begint?quote:Op maandag 24 april 2017 19:06 schreef Renesite het volgende:
Geen controle over je geld? Neem een bewindvoerder
Leukste stadsdeel van Roffa vind ik! Wil er graag wonen in de toekomst.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 19:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Je mag een bewindvoerder voorover duwen en naaien voordat hij met jezelf begint?
Dit klinkt alsof je de reden van diefstal moet weghalen ipv de gedachte tot diefstal zelf aan te pakkenquote:Op maandag 24 april 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
Devfreak wil zeker gewoon graag de mogelijkheid openlaten dat die arme lieve buschauffeurs met geweld overvallen kunnen worden omdat ze allemaal cash mee moeten zeulen.
JE BENT TERUGquote:
Sorry, wie ben jij?quote:Op maandag 24 april 2017 22:05 schreef G-Pier het volgende:
[..]
JE BENT TERUG
Btw, bron: Andrew Christian Underwear
Hoe lang ben je wel niet weggeweest goos?quote:
Pff. Maandje of 5?quote:Op maandag 24 april 2017 22:08 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hoe lang ben je wel niet weggeweest goos?
Say whuuuuut?quote:Op maandag 24 april 2017 22:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik had een engeltje gespot in Eindhoven
Wat valt er te recappen? Iedereen heeft het over de Emte jongens, discussies over seks, veilige seks en homo emancipatie. Af en toe een feestje bespreken en relatie/liefdesverdriet bespreken.quote:Op maandag 24 april 2017 22:09 schreef G-Pier het volgende:
Wil je een ultrakorte recap of heb je alles stiekem zitten lurken het afgelopen halfjaar?
Heyoo!quote:
Krijg je niet genoeg complimentjes?quote:Op maandag 24 april 2017 22:10 schreef G-Pier het volgende:
[..]
*kuch* credits naar mij voor het posten![]()
Hoe je het zo opnoemt valt er niks te recappen.. Maar hee: Ang3l heeft een Griek aan de haak geslagen en ik ben 18 geworden.quote:Op maandag 24 april 2017 22:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat valt er te recappen? Iedereen heeft het over de Emte jongens, discussies over seks, veilige seks en homo emancipatie. Af en toe een feestje bespreken en relatie/liefdesverdriet bespreken.
Maar verder, graag:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |