quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:12 schreef Pg_up het volgende:
Volgens mij is Ismail gewoon een goede gozer.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n raar argument. "Kijk naar mijn oude video's, dan zie je dat ik ook normaal gedrag vertoon." Dan kan elke crimineel wel zijn homevideos meenemen naar de rechtbank, kijk eens hoe leuk ik hier doe met mijn neefjes.
Ach, hij valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:13 schreef Pg_up het volgende:
Maar blijkbaar ben ik hier een van de weinigen die dat vindt
Zijn gewoon kutpubers. Toen ik zou oud was probeerde ik indruk te maken met m'n moves op de dansvloer op new wavequote:Op vrijdag 21 april 2017 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Wie kijkt er nou vrijwillig naar beelden van dit soort tragische wannabe gangstas
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid inquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:20 schreef DrDentz het volgende:
De succesformule van de verschillige NPO: neem een kutturk of kutmarokkaan, meet hem een 'positief' imago en breng hem veel in beeld zodat u aan uw allochtonenquotum voldoet. Zie de carrières van Ali B, Yes-R, Ismail en Boef.
En Holleeder of zo.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:04 schreef tralalala het volgende:
Die aanranders in dat Haagse zwembad zullen binnenkort wel een tv-programma krijgen.
Kokosmakroonquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:27 schreef PirE het volgende:
Zoveel ophef, Kokosmakroon wint gewoon en dan rolt hij Le Pen op in de 2e ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |