nounouquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lacazette is een vrij aardig spitsje
madquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:34 schreef Pascalus het volgende:
Ajax zal wel weer Celta loten.
Dan ben ik pas echt MAD.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:34 schreef Pascalus het volgende:
Dan ben ik pas echt MAD.
Onthou dat ik bij de 3-0 de positieve schwung erin hield.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:35 schreef GGMM het volgende:
KingRoland en ik gaan dit topic morgen eens op ons gemak doorlezen.
ik vind het leuk om te zeggenquote:
Heb jij ook GEJUICHTquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:35 schreef GGMM het volgende:
KingRoland en ik gaan dit topic morgen eens op ons gemak doorlezen.
Geloofde jij er echt in ja?quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onthou dat ik bij de 3-0 de positieve schwung erin hield.
Is toch mooi man. Straks kunnen Ajacieden en Feyenoorders samen een feestje vieren. Eerst met zijn allen naar Amsterdam en dan naar Rotterdam om de 2e plek te vieren.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:34 schreef Pascalus het volgende:
Dan ben ik pas echt MAD.
Altijd al geweten dat jij stiekem joods was.quote:
Ga lekker slapen, knulletjequote:Op vrijdag 21 april 2017 00:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij stiekem joods was.
Had ook niets anders verwacht van een Frontpage user.
Jammer weer dit.
Heeft onze grote vriend Mike Verweij al iets leuks getweet?quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valentijn gaat morgen weer ontzettend zuur doen
Ja snap ik echt niet hoorquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap niet waarom je je zo zou laten kennen?
Mjah kan ons het schelen haha
Viergever vooral kut, hopen maar dat sinkgraven dan fit is (smoofie krijgt hartaanval bij het lezen van deze post)quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van alle halve finalisten mist alleen Ajax Viergever en Veltman. Rest heeft geen geschorsten...
Of op z'n minst Riedewald... Anders HEIKOGODquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Viergever vooral kut, hopen maar dat sinkgraven dan fit is (smoofie krijgt hartaanval bij het lezen van deze post)
Veltman mis je niet.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van alle halve finalisten mist alleen Ajax Viergever en Veltman. Rest heeft geen geschorsten...
Ik vond Schalke niet heel imponerend en Ajax kreeg nog genoeg ruimte om iets met het balletje te doen, niet dat het heel overtuigend was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dit dus... Straks enkel Heiko en dan Zeefuik of zoquote:
Nee echt heel knap,quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, echt bizar om na een veldslag van 3-0 naar 3-2 te komen in een verlenging met 10 man en niet eens met opportunistisch ''roei 'm erin'' fussball.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Schalke niet heel imponerend en Ajax kreeg nog genoeg ruimte om iets met het balletje te doen, niet dat het heel overtuigend was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja Schalke was ook helemaal niks, maar toch hoevaak maakt een Nederlandse ploeg dit dan alsnog goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ook erg goed die 3 1 verdedigd, alsnog met 10 man op de juiste momenten samen druk zetten, niet in je eentje gaan waardoor er overal gaten vallen, maar als er druk wordt gezet er echt sterk uitkomen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, echt bizar om na een veldslag van 3-0 naar 3-2 te komen in een verlenging met 10 man en niet eens met opportunistisch ''roei 'm erin'' fussball.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |