Vorige week.quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wanneer heb je je brief verzonden?
Ah, zo.quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige week.Hij gaf het aan druk te hebben en ergens volgende week te reageren.
Heb dat ook als ik ongesteld moet worden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 11:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, zo.
Ben zo misselijk. Zou bijna denken dat ik zwanger ben. Het is maar dat dat onmogelijk is. Heb gevoel dat ik moet kotsen. Ruik alles ook zo extreem goed. Ik word misselijk van sommige geurtjes.
Ben gisteren geworden. Ook eerder dan verwacht, dus had ook niks bij me. Verklaart ook de klachten de avond ervoor en het kotsen in de Zara.quote:Op vrijdag 21 april 2017 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb dat ook als ik ongesteld moet worden.
Mijne is weer helemaal ontregeld. Onregelmatig als fuck weer
Bedoel dus elke maand maar dan zo in dagen: 28, 30, 31, 28, 28, 28, 28, 32.quote:Op vrijdag 21 april 2017 11:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben gisteren geworden. Ook eerder dan verwacht, dus had ook niks bij me. Verklaart ook de klachten de avond ervoor en het kotsen in de Zara.
Onregelmatig? Gelukkig nooit gehad. Sinds mijn 1e menstruatie altijd heel regelmatig geweest. Maximale verschil ooit is 3 dagen vroeger of later. Lijkt me echt vervelend om een onregelmatige menstruatie te hebben. Sla je dan ook soms menstruatie over? Of dat je meerdere malen in een maand ongesteld wordt?
Nee joh. Is een normale menstruatie wat je schets? Paar dagen verschil is toch niet erg? Dat heb ik, met een normaal gewicht ook. Ben nu ook 2/3 dagen eerder geworden dan normaal. Het weer, stress en andere externe factoren ( buiten gewicht om) hebben ook invloed op je cyclus.quote:Op vrijdag 21 april 2017 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
Komt door mijn gewicht. Zodra ik dikker ben gaat het fout.
Zodra ik dikker ben komt er verschil. Erg vervelendquote:Op vrijdag 21 april 2017 11:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee joh. Is een normale menstruatie wat je schets? Paar dagen verschil is toch niet erg? Dat heb ik, met een normaal gewicht ook. Ben nu ook 2/3 dagen eerder geworden dan normaal. Het weer, stress en andere externe factoren ( buiten gewicht om) hebben ook invloed op je cyclus.
Ach, paar dagen is geen ramp. Niet zo streng zijn meid.quote:Op vrijdag 21 april 2017 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zodra ik dikker ben komt er verschil. Erg vervelend
Ik zou na een tijd aanbellen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:36 schreef Montelly het volgende:
Ik stomp echt die kkkneus in elkaar man, kan hier echt slecht tegen.
leuke unintended punquote:Op vrijdag 21 april 2017 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb dat ook als ik ongesteld moet worden.
Mijne is weer helemaal ontregeld. Onregelmatig als fuck weer
Hij is echt psycho man, hij kan ook normaal met haar discussie voeren, maar begint als een bezeten met deuren te smijten etc...mijn kozijnen trillen gewoonquote:
Bel anoniem de politie dan.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hij is echt psycho man, hij kan ook normaal met haar discussie voeren, maar begint als een bezeten met deuren te smijten etc...mijn kozijnen trillen gewoon
Doe wat en laat anders gaan.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:47 schreef Montelly het volgende:
Ik vind het zo zielig om haar zo te horen schreeuwen en te huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |