Ik zie hem als imam, maar gebruik de Nederlands benaming.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dat impliceert het woord kalief toch? De sjiieten zien hem als imam namelijk.
Hjb vieze yezid.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zie jou wel met Stimorol trouwen.
Jammer. Jullie lijken me ook wel een leuk stelletje samen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Als ze wat jonger was dan had ze kans gemaakt bij mij
Je kan mij niet aan.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Als ze wat jonger was dan had ze kans gemaakt bij mij
1.95 ideaal.quote:Op vrijdag 21 april 2017 22:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat is voor jou de ideale lengte van een man? Of maakt je dat niks uit
Zijn kan hem gewoon staand bj geven.quote:
Wat stond hier?quote:
Jup😆quote:Op zaterdag 22 april 2017 01:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hahahah, stelde een domme vraag
wil je die echt weten?
Haha , hoezo ook??quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jammer. Jullie lijken me ook wel een leuk stelletje samen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik vroeg aan de aanwezige autochtone nederlanders wat voor type zij zijn: spanjol, scandinavish of gingerviking (achteraf vond ik dit een ongepaste vraag)quote:
Begrijp je vraag niet?quote:Op zaterdag 22 april 2017 01:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vroeg aan de aanwezige autochtone nederlanders wat voor type zij zijn: spanjol, scandinavish of gingerviking (achteraf vond ik dit een ongepaste vraag)
Wanneer ben je een salafist? In feite is dit namelijk gewoon de islam in zijn ozuivere vorm. Het niet schudden van handen, het slaan van je kind bij het weigeren van bidden, het niet luisteren naar muziek en nog meer dingen zijn niet salafistisch, maar gewoon islamitisch en iets wat je als moslim probeert na te streven.quote:Op zaterdag 22 april 2017 09:58 schreef Drug het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ken-8352907-a1555564
jammer dat deze saudische nepislam zo gretig aftrek aftrek vindt. alsof die saudische geleerden het zo goed weten. ik vertrouw ze voor geen meter, hoe ze altijd maar hun corrupte leiders verdedigen, leiders die worden betaald met petrodollars. grote fitna dit
nee je verwart nu het salafistische paradigma dat wordt opgedrongen nu met islam. salafiyyah is enkel een manier van benadering, maar islam bestaat in veel meer vormen dan alleen deze.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wanneer ben je een salafist? In feite is dit namelijk gewoon de islam in zijn ozuivere vorm. Het niet schudden van handen, het slaan van je kind bij het weigeren van bidden, het niet luisteren naar muziek en nog meer dingen zijn niet salafistisch, maar gewoon islamitisch en iets wat je als moslim probeert na te streven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |