Geniet ervan nu het nog kan, aangezien ze (weer) niet in de kopgroep zitten is binnen een half uur deze koers ten einde voor TLJ.quote:
Daar lig je dan in je eentje onder de vangrail.quote:
Top 15 gaan ze toch niet rijden vandaag waarom dan niet iemand meesturen zoals Roompot dat wel doet. Waarom stuur je babyface niet mee om ervaring op te doen?quote:Op zondag 23 april 2017 15:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Geniet ervan nu het nog kan, aangezien ze (weer) niet in de kopgroep zitten is binnen een half uur deze koers ten einde voor TLJ.
Ik ben geen fan van welke wielerploeg dan ook..quote:Op zondag 23 april 2017 15:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Geniet ervan nu het nog kan, aangezien ze (weer) niet in de kopgroep zitten is binnen een half uur deze koers ten einde voor TLJ.
TLJ wordt door alle organisatoren gezien als pelotonvulling en de ploegleiding wil graag aan dit beeld voldoen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Top 15 gaan ze toch niet rijden vandaag waarom dan niet iemand meesturen zoals Roompot dat wel doet. Waarom stuur je babyface niet mee om ervaring op te doen?
quote:Op zondag 23 april 2017 15:14 schreef Mykonos het volgende:
Joris vertelt bij de NOS ten onrechte dat Tolhoek bij Roompot rijdt, en heeft niet door dat de lijn nog open staat
Joris: "het is precies andersom, nee, daar lul ik me wel uit"
Haha, valt ie daar lekker door de mand.quote:Op zondag 23 april 2017 15:14 schreef Mykonos het volgende:
Joris vertelt bij de NOS ten onrechte dat Tolhoek bij Roompot rijdt, en heeft niet door dat de lijn nog open staat
Daarom kijk ik dus Sporza.quote:Op zondag 23 april 2017 15:16 schreef Mykonos het volgende:
Joris kondigt op de NOS-livestream dus filmpjes aan die niet ingeschakeld worden, en vervolgens hoor je Maarten en Joris dus nog praten, stelletje amateurs
Ik heb helaas ff geen andere optie, anders had ik het uiteraard ook wel gewetenquote:
Livestream via de computer?quote:Op zondag 23 april 2017 15:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik heb helaas ff geen andere optie, anders had ik het uiteraard ook wel geweten
De NOS loopt wel ongeveer 10 seconden voor kwam ik net achterquote:Op zondag 23 april 2017 15:22 schreef Szura het volgende:
Mensen die wielrennen op de NOS kijken als Sporza ook uitzendt moeten ze hun tv ook afpakken
quote:Op zondag 23 april 2017 15:14 schreef Mykonos het volgende:
Mee eens, tenzij Mart of Jean het commentaar doet.quote:Op zondag 23 april 2017 15:22 schreef Szura het volgende:
Mensen die wielrennen op de NOS kijken als Sporza ook uitzendt moeten ze hun tv ook afpakken
als Jean het commentaar doet, dan moet degene die kijkt het gesticht inquote:Op zondag 23 april 2017 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, tenzij Mart of Jean het commentaar doet.
Hopelijk doet Jean tijdens de Tour nog eens het commentaar.quote:Op zondag 23 april 2017 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, tenzij Mart of Jean het commentaar doet.
Met de moderne techniek van nu is veel mogelijk.quote:Op zondag 23 april 2017 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Jean tijdens de Tour nog eens het commentaar.
,,Ik drink niet,’’ zegt de 70-jarige Nelissen bijna verontwaardigd als hem halverwege het middageten wordt gevraagd hoeveel hij dagelijks consumeert. ,,Ik zuip. Ik begin ’s ochtends wanneer ik wakker word met een jenever. U kunt zich niet voorstellen dat ik een halve liter jenever drink en niet omval? Ik ben ambassadeur van een jenevergenootschap en weet heus wat ik doe.quote:Op zondag 23 april 2017 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Jean tijdens de Tour nog eens het commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |