Zonder Xavi & Iniesta is ie niet veel hé.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
messi faalt vandaag echt
slechtste wedstrijd ooit van messi
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Twee benen. Mag blij zijn met geel.
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:10 schreef Joezi het volgende:
Tijd voor een nieuwe lichting bij Barca,ik volg de jeugd nogal, de beste lichting ooit komt eraan
Misschien raak ik ook wel eens een bal verkeerd die de kruising invliegtquote:Op woensdag 19 april 2017 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op de counter nuttig. Als we het spel maken kunnen we jou er ook inzetten
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Kijk al die lachende en blije barca 'touristen'.
Naar de beste lichting heb je de afgelopen 15 jaar mogen kijken.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:10 schreef Joezi het volgende:
Tijd voor een nieuwe lichting bij Barca,ik volg de jeugd nogal, de beste lichting ooit komt eraan
ja het ligt niet aan hem, maar de kwaliteit die om hem heem loopt nu....hij gaat mee in de malaise...maar hij is nog altijd de beste van de wereld.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder Xavi & Iniesta is ie niet veel hé.
Dat is niet echt dezelfde lichting hequote:Op woensdag 19 april 2017 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar de beste lichting heb je de afgelopen 15 jaar mogen kijken.
Messi/Xavi & Iniesta
Het is natuurlijk geen Ronaldo.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
messi faalt vandaag echt
slechtste wedstrijd ooit van messi
Was meer fan van Mascherano, Alonso en Gerrard.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Messi/Xavi & Iniesta
Sommige mensen snappen het leven niet.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet echt dezelfde lichting he
Xavi is 36 Iniesta is 34, Messi 30. Ze hebben 7 jaar gezamenlijk het beeld bij Barça bepaald. Dat vind ik wel redelijk dezelfde lichting.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet echt dezelfde lichting he
Hahaha, oke.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi is 36 Iniesta is 34, Messi 30. Ze hebben 7 jaar gezamenlijk het beeld bij Barça bepaald. Dat vind ik wel redelijk dezelfde lichting.
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Messi/Xavi & Iniesta
Real moet het dit jaar winnen volgens de ulitimatumquote:Op woensdag 19 april 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Toen ik de vorige keer van de wc kwam stond het opeens 3-0 voor Barca.
Moet ik serieus inhoudelijk ingaan op een argument waarmee je bewijst dat je te dom bent om te poepen.quote:
Ga eens schijten dan.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Toen ik de vorige keer van de wc kwam stond het opeens 3-0 voor Barca.
Naja ik heb wel veel winst gemaakt met Real live bet.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Real moet het dit jaar winnen volgens de ulitimatum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |