vind ik wel meevallen in Munchen verzuimde Bayern afstand te nemen in de eerste helft, de verschillen zijn klein, dat is juist het leuke van wedstrijden op dit niveau, extra jammer dat een scheids het dan uiteindelijk bepaaltquote:Op woensdag 19 april 2017 08:21 schreef Achterhoker het volgende:
Over beide wedstrijden gezien was Real gewoon de beste ploeg.
Het fanboy gehalte is erg hoog helaas, ook van de Real fans. Ik vind beide clubs niets. Jammer dat Real zo erg in het zadel wordt geholpen terwijl ze het ook op eigen kracht moeten kunnen, voor Barca geldt precies hetzelfde. Ik geloof niet in complotten, maar het wordt nu wel erg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 april 2017 08:08 schreef Dejannn het volgende:
Haha, ik vind die selectieve verontwaardiging wel heel erg beschamend hoor. Maar misschien komt dat omdat ik vrij neutraal ben als toeschouwer en geen echte grote voorkeur of misschien wel bepalender, afkeer, koester.
Ik ben erg benieuwd wat de reacties zijn als Barça vanavond met 4-0 wint via een uitgelokte penal en een buitenspelgoal. Heb sterk het vermoeden dat de mensen die nu moord en brand gillen dan weer (zoals een paar weken terug) op de banken staan.
Arbitraire dwalingen zijn natuurlijk altijd zonde, maar de enige manier hoe je dat kan oplossen is simpelweg overal videohulp inschakelenquote:Op woensdag 19 april 2017 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het fanboy gehalte is erg hoog helaas, ook van de Real fans. Ik vind beide clubs niets. Jammer dat Real zo erg in het zadel wordt geholpen terwijl ze het ook op eigen kracht moeten kunnen, voor Barca geldt precies hetzelfde. Ik geloof niet in complotten, maar het wordt nu wel erg waarschijnlijk.
Zoveel fouten in 1 wedstrijd? Kom op manquote:Op woensdag 19 april 2017 10:11 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Arbitraire dwalingen zijn natuurlijk altijd zonde, maar de enige manier hoe je dat kan oplossen is simpelweg overal videohulp inschakelen. Zolang de FIFA (of UEFA in dit geval) dat niet doet blijf je dit soort situaties creëren eigenlijk. Dan kan het een keer meezitten en soms een tegen.
Ik heb ook liever dat mensen zich consistent hard maken voor die technische hulpmiddelen, want die selectieve verontwaardiging gaat dus niets oplossen. Dat wakkert het alleen maar aan, de oogjes sluiten als het meezit en discutabele beslissingen bagatelliseren maar blèren als een kleuter wanneer het eens tegen zit.
Ik geloof niet zo zeer in allerlei complottheorieën, wel dat de arbitrage ook maar bestaat uit mensen van vlees en bloed en deze A) simpelweg fouten maken en B) zich kunnen laten beïnvloeden door druk/reputatie van een (thuisspelende) ploeg. Dit is geen schande, maar menselijk. Je kunt juist ook de arbitrage uit deze situatie verlossen door hen te kunnen laten terugvallen op allerlei videobeelden en andere technische snufjes die het voetbal in het algemeen eerlijker maken.
Nog steeds madquote:Op woensdag 19 april 2017 10:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zoveel fouten in 1 wedstrijd? Kom op mangeloof je het zelf.
Ja die fouten waren niet normaal. Onterechte penalty voor de schwalbe van Robben, Vidal die al eerder rood had moeten krijgen en de buitenspel goal van Bayern.quote:Op woensdag 19 april 2017 10:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zoveel fouten in 1 wedstrijd? Kom op mangeloof je het zelf.
Eerst PSG en nu Bayern door de scheidsrechter zwaar benadeeld.quote:
Ja, want de UEFA heeft er enorm veel baat bij dat de Spaanse clubs ieder jaar de ver komen in de CL. Allemaal één groot complot.quote:Op woensdag 19 april 2017 12:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Eerst PSG en nu Bayern door de scheidsrechter zwaar benadeeld.
Die hele CL is een Spaanse aangelegenheid.
Zo zal Barcelona het ook wel weer gaan redden vanavond.
Vidal had er natuurlijk al eerder af gemoeten, wel vreemd dat Casemiro nooit zijn tweede geel kreeg.quote:Op woensdag 19 april 2017 14:32 schreef Kopsterk het volgende:
Barcelona-fans die nu moord en brand schreeuwen, na Barcelona-PSG![]()
Het is toch overduidelijk dat het spel gewoon te snel gaat voor de arbitrage tegenwoordig. Dat de meeste verkeerde beslissingen dan in het voordeel van Real uitpakken is gewoon toeval. Er waren uiteindelijk ook genoeg arbitrale dwalingen in het voordeel van Bayern.
Ik had niet verwacht dat jij ook aan die onzin mee zou doen.quote:Op woensdag 19 april 2017 10:39 schreef Tarado het volgende:
vanavond onze vriend Kuipers die zal proberen Barca er doorheen te loodsen, die hadden er tegen PSG natuurlijk ook al uit moeten liggen.
Ik was gister een neutrale toeschouwer en vond het eigenlijk een prima wedstrijd, totdat die scheids zo ging schutteren. Als je die Casemiro laat staan moet je dat ook met Vidal doen, als je Vidal rood geeft moet Casemiro ook rood krijgen. Dat werd niet gedaan, en tesamen met die buitenspelgoals verpest het gewoon de wedstrijd mijns inziens.quote:Op woensdag 19 april 2017 08:08 schreef Dejannn het volgende:
Haha, ik vind die selectieve verontwaardiging wel heel erg beschamend hoor. Maar misschien komt dat omdat ik vrij neutraal ben als toeschouwer en geen echte grote voorkeur of misschien wel bepalender, afkeer, koester.
Ik ben erg benieuwd wat de reacties zijn als Barça vanavond met 4-0 wint via een uitgelokte penal en een buitenspelgoal. Heb sterk het vermoeden dat de mensen die nu moord en brand gillen dan weer (zoals een paar weken terug) op de banken staan.
Het lijkt mij geen complot. Maar het valt op dat eerst PSV tegen Atlético benadeeld was toen PSG en nu Bayern. Allemaal tegen Spaanse clubs.quote:Op woensdag 19 april 2017 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, want de UEFA heeft er enorm veel baat bij dat de Spaanse clubs ieder jaar de ver komen in de CL. Allemaal één groot complot.
Zou dat misschien kunnen komen omdat Spaanse clubs door de superieure kwaliteit van hun spelers bovengemiddeld vaak gevaarlijke aanvallen creëren en daardoor ook relatief vaak onterechte strafschoppen en/of buitenspelgoals mee krijgen?quote:Op woensdag 19 april 2017 16:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen complot. Maar het valt op dat eerst PSV tegen Atlético benadeeld was toen PSG en nu Bayern. Allemaal tegen Spaanse clubs.
Het is ook vreemd dat de Fifa en Uefa tegen allerlei hulpmiddelen is. Alleen dat al deugt niet.
Het word tijd dat net als bij Ijshockey als het te snel gaat die hulpmiddelen ingezet worden.
Dat denk ik inderdaad ook. Maar spelregels zijn spelregels. En als het scheidsrechters allemaal te snel gaat dan moeten er hulpmiddelen komen. Maar zeker de corrupte Fifa en Uefa blijven zich verzetten.quote:Op woensdag 19 april 2017 17:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou dat misschien kunnen komen omdat Spaanse clubs door de superieure kwaliteit van hun spelers bovengemiddeld vaak gevaarlijke aanvallen creëren en daardoor ook relatief vaak onterechte strafschoppen en/of buitenspelgoals mee krijgen?
En nee, dan heb ik het niet over gisteren.
quote:Op woensdag 19 april 2017 17:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou dat misschien kunnen komen omdat Spaanse clubs door de superieure kwaliteit van hun spelers bovengemiddeld vaak gevaarlijke aanvallen creëren en daardoor ook relatief vaak onterechte strafschoppen en/of buitenspelgoals mee krijgen?
En nee, dan heb ik het niet over gisteren.
Ja, nog meer redenen om te kankeren op de scheids, bedanktquote:Op woensdag 19 april 2017 18:56 schreef Achterhoker het volgende:
Allemaal maar kankeren op die arbiter. Maar we vergeten even hoe makkelijk er een penalty aan Robben werd gegeven. En dat Vidal eigenlijk al vlak na rust van het veld gestuurd had moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |