Die chips komt door het ubergezonde veganistische terrorisme. Die zooi moet voor bakfietsmoeders en hun kroost worden gebakken in zonnebloemolie. Je wordt als slank mens die een smaakvol chipje wil door dikkertjes die niet met hun knuistjes uit de zak kunnen blijven, veroordeelt tot het eten van aardappelkarton met kruiden. SCHANDALIGquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:48 schreef Jopie78 het volgende:
[ afbeelding ]
Was vroeger echt veel lekkerder!
[ afbeelding ]
Hum, misschien is dit Spaans, maar kan me heugen dat ik ooit donkerdere Fanta kreeg ergens die veel lekkerder was..![]()
Is toch niet meer te beren. Eet nooit meer chips.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:56 schreef Wotte het volgende:
Die chips komt door het ubergezonde veganistische terrorisme. Die zooi moet voor bakfietsmoeders en hun kroost worden gebakken in zonnebloemolie. Je wordt als slank mens die een smaakvol chipje wil door dikkertjes die niet met hun knuistjes uit de zak kunnen blijven, veroordeelt tot het eten van aardappelkarton met kruiden. SCHANDALIG
Ik ook niet meer. Ze buigen daar voor papzakken die geen maat kunnen houden. Omdat anderen een oncontroleerbare hand naar mond syndroom hebben moet de rest lijden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is toch niet meer te beren. Eet nooit meer chips.
Omg oranje sinas is zo lekker.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:48 schreef Jopie78 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hum, misschien is dit Spaans, maar kan me heugen dat ik ooit donkerdere Fanta kreeg ergens die veel lekkerder was..![]()
Heeeeel vroeger toen ik nog een kleine jongen wasquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:48 schreef Jopie78 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh is die chips verpest? Vond hem vroeger wel lekker maar koop het al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:48 schreef Jopie78 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:42 schreef Kaas- het volgende:
Heb een Paxconfilter op Facebook ingesteld uit solidariteit met de slachtoffers van dit vreselijke voorval. Sterkte.
Die paprika brande uit je mond, tegenwoordig zit er bio-zooi in.quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Ze buigen daar voor papzakken die geen maat kunnen houden. Omdat anderen een oncontroleerbare hand naar mond syndroom hebben moet de rest lijden.
Kon vroeger echt genieten van die Lays paprika chips. Maar er is niks meer van over![]()
Ik heb ook het idee dat de smaak van patat sinds de dictatuur van plantaardige olie, er minder op is geworden.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:42 schreef Kaas- het volgende:
Heb een Paxconfilter op Facebook ingesteld uit solidariteit met de slachtoffers van dit vreselijke voorval. Sterkte.
BOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 19 april 2017 12:22 schreef Eightyone het volgende:
Dan ben ik (in principe niet de grootste gezondheidsfreak) blijkbaar een van de weinigen die Lays-chips lékkerder vind geworden doordat 'ie door minder vet iets 'droger' smaakt, en doordat hij tegenwoordig net iets minder zout is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |