Ik wilde al typen: En er zijn ook romans op de markt die wat dingetjes er uit geplukt hebbenquote:Op donderdag 20 april 2017 13:33 schreef wonderer het volgende:
Als je nog meer details wilt uit Ang3l's leven moet je mijn boek Dubbel Leven lezen, trouwens
'Ken' ik je toch al aardig lang Engelquote:Op donderdag 20 april 2017 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt ja-ren (vanaf 1996) over mezelf geschreven in deze trant.
Eerst op papier in een dagboek, toen in Word en uiteindelijk een blog.
Heb net dat eerste en tweede verhaal maar eens op mijn blog gezet, en zag daar dat t laatste Juli 2014 was.
Zo groot was "the gap" dus.
FLLBBRBRBRLRLRBRBRBRB!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 april 2017 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
'Ken' ik je toch al aardig lang Engel
quote:Op donderdag 20 april 2017 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FLLBBRBRBRLRLRBRBRBRB!!!!!!!!!!Tetty Tally!
Ach. Doe ik mezelf aan toch? ZO dramatisch is t nou ook weer niet (achteraf).quote:Op donderdag 20 april 2017 15:49 schreef G-Pier het volgende:
Wow Ang3l, oprecht veel respect dat je je nog hoog kan houden na deze liefdesdrama's.
1 advies? Don't do it.quote:Boks trouwens, ik heb ook een dingetje voor (twijfelende) hetero's.
quote:Op donderdag 20 april 2017 16:54 schreef Kaas- het volgende:
Dat is wel een reëel risico van iemands eerste zijn ja.
Aan de andere kant, ik ben nog met mijn high school sweatheart.
Jij hebt nog steeds de high school leeftijd dus dat kan gewoon nog steeds. Moet er ook niet te vroeg bij zijn.quote:
Ik weet niet of ik dat zou willen. But if it works, it works.quote:Op donderdag 20 april 2017 16:54 schreef Kaas- het volgende:
Dat is wel een reëel risico van iemands eerste zijn ja.
Aan de andere kant, ik ben nog met mijn high school sweatheart.
Zoiets plan je ook niet maar overkomt je.quote:Op donderdag 20 april 2017 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou willen. But if it works, it works.
Cutequote:Op donderdag 20 april 2017 18:58 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik ben ook al weer meer dan 15 jaar samen met m'n GL.
Met je GroenLinks? Wat is dat nou? Ik vroeg laatst ook wat het is.quote:Op donderdag 20 april 2017 18:58 schreef Great-Expectations het volgende:
zijnquote:Op donderdag 20 april 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met je GroenLinks? Wat is dat nou? Ik vroeg laatst ook wat het is.
Grote Liefdequote:Op donderdag 20 april 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met je GroenLinks? Wat is dat nou? Ik vroeg laatst ook wat het is.
Jeutje... Ik euh.... 6jaar of zo?quote:Op donderdag 20 april 2017 18:58 schreef Great-Expectations het volgende:
Kunnen mannen je lokken met een Fok-abonnement?quote:Op donderdag 20 april 2017 21:52 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ben nog beschikbaar. Tegen elk aannemelijk bod*
*Ik ben nog niet zo wanhopig dat iedereen met een pik in aanmerking komt
Hier hoort een profielfoto bij. Met een lonkende tekst.quote:Op donderdag 20 april 2017 21:52 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ben nog beschikbaar. Tegen elk aannemelijk bod*
*Ik ben nog niet zo wanhopig dat iedereen met een pik in aanmerking komt
Neequote:Op donderdag 20 april 2017 21:53 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Kunnen mannen je lokken met een Fok-abonnement?![]()
Zou je denken?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:48 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Hier hoort een profielfoto bij. Met een lonkende tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |