quote:
Vorig jaar zei ik nog: "Als ze Ogene insturen, dan ben ik voor België".
Gelukkig is de Belgische inzending prachtig

Nu nog ergens een Belgische vlag halen

Euh, voor Og3ne vind ik het best een goed lied en nadat ik het een paar keer gehoord heb, kan ik het een beetje meezingen. Het heeft een hoog familiegehalte (het lied gaat over hun moeder, geschreven door hun vader en vriendje), maar daar heeft het publiek geen weet van. Qua lied en zang zit Lights and Shadows bij de beste tien van hun halve finale, maar tegelijkertijd blijft Og3ne die rare handbewegingen doen tijdens hun optredens. Als ze dat niet afleren, ziet het er net zo knullig uit als bij Trijntje en kunnen we fluiten naar een plek in de finale.
Eén van de Nederlandse songfestival'experts', Carlo Boszhard, vindt het lied geweldig en dat voorspelt niet veel goeds. Carlo houdt van de jaren 90 songfestivalacts en vaak gaan zijn favoriete acts dan ook niet naar de finale

Tot nu toe ben ik voorzichtig positief. Ik hoop dat Italië het songfestival wint, want dat verdienen ze wel na al die jaren met kwalitatief goede inzendingen. Daarnaast is het te lang geleden dat een Zuid-Europees land won. Nederland gaat niet winnen, behalve als de moeder van Og3ne begin mei overlijdt. Dat hoop ik niet, het is schandalig om een ziekte uit te buiten, we zijn geen Rusland.
Wat vind jij van onze inzending?