ja. nog steeds afentoe een oerkreetje van ellende en een facepalm en heb lopen kotsen vanochtend.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
PRIKKELS OVERAL.
Nog last van je kater?
Mijn god, hoe kunnen mensen dit 'lekker' vinden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:16 schreef MrSalazar het volgende:
D'r gebit is erger
[ afbeelding ]
Tevens de haargrens van een 40-jarige vent en heel dun haar.
[ afbeelding ]
Lijkt alsof ze zo'n goor half afgeschoren kapsel heeft, zoals een tijdje terug in was.
Volgend weekend weer?quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja. nog steeds afentoe een oerkreetje van ellende en een facepalm en heb lopen kotsen vanochtend.
echt heel kansloos.
nee.quote:
ze heeft denk ik ook flink dikke uitstekende binnenste schaamlippen van ongelijke grootte met een hoop smegma erop.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mijn god, hoe kunnen mensen dit 'lekker' vinden.![]()
ik zou ook eens ernstig na gaan denken over haar implantaten.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ze heeft denk ik ook flink dikke uitstekende binnenste schaamlippen van ongelijke grootte met een hoop smegma erop.
BAHquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:24 schreef Vlinderbom het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ze is tering geil
Link?quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Daar was laatst een topic over.
Ga jij haar implanteren dan? Misschien vindt zij dat wel fijnquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mijn god, hoe kunnen mensen dit 'lekker' vinden.![]()
ik zou ook eens ernstig na gaan denken over haar implantaten.
Ik loop met een grote boog om haar heen. ik zou het alleen doen voor het verhaal.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga jij haar implanteren dan? Misschien vindt zij dat wel fijn
quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik loop met een grote boog om haar heen. ik zou het alleen doen voor het verhaal.
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Ik ben in Arnhem met koningsnacht.
Hehe. Ik wou daar m'n oprechte mening geven, maar niet gedaan omdat ik medelijden had (niet dat t zeldzaam is ofzo, maar wou gewoon niet vervelend doen).quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik het zo ff niet vinden, maar was echt vies.
edit: SEX / Grote binnenste schaamlippen
Ik ga naar Manhattan denk ik.quote:
Hoop wel dat je een beetje lekker bent, eigk.quote:
man man manquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:53 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoop wel dat je een beetje lekker bent, eigk.
nou succesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |